واریز ۴۱۶ میلیارد تومان خسارت جنگی به حساب صاحبان خودروهای آسیب دیده

مبلغ ۴۱۶۰ میلیارد ریال برای ۶ هزار و ۸۸۵ پرونده تکمیلشده به حساب مالکان خودروهای آسیب دیده از جنگ واریز شد.
بر اساس گزارش بیمه مرکزی، با احتساب این مرحله، مجموع خسارتهای پرداختی دولت به ۱۳ هزارو ۵۹۲ خودروی شخصی آسیبدیده، به عدد ۵ هزارو ۱۶۸ میلیارد ریال رسید. فرایند ارزیابی و جبران خسارت خودروهای آسیبدیده که از آغاز جنگ تحمیلی سوم کلید خورد همچنان با جدیت ادامه خواهد یافت.
در این مرحله، علاوه بر تداوم پرداخت خسارتهای زیر ۳۰ میلیون تومان که از هفتههای گذشته آغاز شده بود، بخش عمدهای از خسارتهای زیر یک میلیارد تومان نیز تأمین و به حساب مالکان زیاندیده واریز شد. براساس این گزارش، این پرداختی ها با مجوزهای قانونی و از محل مبالغ واریزی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران تأمین شده است.
تاکنون ۲۸ هزارو ۵۰ دستگاه خودروی آسیبدیده در ۲۸ استان کشور توسط سازمان مدیریت بحران کلانشهرها و استانداریها برای ارزیابی به شعب بیمه ایران معرفی شدهاند که از این میان، کار ارزیابی ۲۲ هزار و ۷۳۱ دستگاه به پایان رسیده است.به این ترتیب، تاکنون خسارت حدود ۶۰ درصد از موارد ارزیابی شده (معادل ۱۳ هزار و ۵۹۲ فقره) بهطور کامل پرداخت شده است.
در بخش دیگری از این گزارش آمده است که تا تاریخ صدور این اطلاعیه، خسارت چهار هزار و ۴۴۴ دستگاه خودروی شخصی آسیبدیده در «جنگ ۱۲ روزه» نیز با پرداخت مبلغ ۴۰۶۰ میلیارد ریال، با مالکان آنها تسویه شده است.
چه خبر از بازار خودرو پس از خبر توافق با آمریکا
پس لرزه های جنگ به صنعت خودرو رسید؛ از تحویل خودروی ناقص تا تعدیل نیروهای شدید!
آغاز فرآیند تعیین خسارت تاکسیهای آسیب دیده در جنگ
اگر خودرو بیمه جنگ ندارد، راه حل چیست؟





خودرو بنده در ۱۸ دی ماه آسیب دیده کارشناسی مبلغ ۱۹۵ میلیون تعیین کرده بود، افت قیمت در نظر نگرفتن و از بعد از گذشت ۳ ماه هنوز واریزی انجام نشده
الان ۱۹۵ میلیون دو برابر شده و کسی هم پاسخگو نیست….
فکر کنم اینها داخل ایران دیگه ای هست
مرد !!! جنگ زده های ۸ سال !!! و خرابی های آن را هنوز سامان ندادند ولی میلیارد دلاری بودجه به نام آنها گرفتند سازمان تشکیل دادند و خوردند !!!!
به اسم کمک به شما هم همین رویه است .
———-
راهنمایی ، بروید استخدام بنیاد شهید و بنیاد مستضعفان یا کمیته امداد امام خمینی بشوید ، اون جوری بودجه به شما می رسد .
عامل این جنگ اون وطن فروش هایی بودن که التماس ارباب شون آمریکا رو کردن که به ایران حمله کنه باید اموال وطن فروش رو بگیرن بدن به مردم عادی که خسارت دیدن از جنگ هرچند مال یه روزی شاید جبران بشه ولی اونی که مادر از دست داد یا فرزند از دست داد چطوری میخواد جبران بشه .لعنت به اون وطن فروش هایی که از مرگ هم وطن شون خوشحال میشدن…لعنت به ذات وطن فروش
هیچی از ماشینم نموند ترکید تو بمباران سوخت ۶۸۰میلیون خسارات نوشتن برام ۷۰روز پیش، الان مدل ماشینم ۲میلیارد پولشه که هیچ ۶۸۰تومنم ندادن اینا جزء دروغ هیچی نمیگن الان میان مصاحبه میکنن که تا ۱میلیارد رو پرداخت کردیم فقط دروغ
این مبلغ خسارت برای کیا واریز شده برای ما چی شد بعد از دو ماه نه برای ما واریز شد نه برای همسایه هامون. از هر کی هم پرسیدیم در مناطق دیگه واریز نشده براشون. تو این گرونی ها پولی هم نمونده برامون که خودمون بتونیم تعمیر کنیم نمیدونیم کجا بریم برای پیگیری و شکایت هر سازمان به سازمان دیگه پاسکاری میکنن