%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰

ویدیوی تست و بررسی اولین خودروی وارداتی

منتشر شده در 02 دی 1402 ساعت 17:30
نویسنده آخرین خودرو
ویدئو حسین دلاور
کارگردان رضا چوکامی

در این قسمت از تست و بررسی های آخرین خودرو، ویدیوی تست و بررسی چانگان CS35 پلاس را به عنوان اولین خودروی وارداتی تهیه کرده ایم.

در قسمت سیزدهم فصل اول آخرین خودرو، ویدیوی تست و بررسی چانگان CS35 پلاس تیپ ۳ با مدل ۲۰۲۳ را آماده کرده ایم. این خودرو توسط سایپا به ایران آمده و حال ما به سراغ بررسی نسخه ۶ هزار کیلومتر کارکرد این خودرو رفته ایم. خودروی حاضر در این تست و بررسی ویدیویی، توسط یکی از مخاطبان آخرین خودرو در اختیار این رسانه قرار گرفته است. چانگان CS35 پلاس تیپ ۳ به پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژر TGDi مجهز است که ۱۵۴.۵ تا ۱۵۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور 255 تا ۲۶۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده CS35 پلاس ۲۰۲۳ از نوع ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر (W-DCT) است که توان را به چرخ های جلو می رساند.

در چانگان CS35 پلاس تیپ ۳ امکاناتی مانند سقف پانورامای برقی، رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، نمایشگر لمسی، تهویه اتوماتیک، فرمان کمکی برقی، کنترل حرکت در سراشیبی، کنترل حرکت در سربالایی، اتوهلد، ترمز پارک برقی، فناوری LED چراغ ها، سنسور نور، استارت دکمه ای، جلو آمپر دیجیتال، دوربین و سنسور پارک عقب، دوربین زیر آینه شاگرد، تریم داخلی چرم مصنوعی، پاکسازی هوای کابین، قابلیت روشن کردن خودرو از روی ریموت، کروز کنترل و… دیده می شود.

در ویدیوی تست و بررسی چانگان CS35 پلاس به عنوان اولین خودروی وارداتی در دوره جدید به مزایا و معایب این کراس اوور چینی پرداخته شده است. همچنین تست شتاب، تست نفوذ صدا به کابین، بررسی عملکرد جعبه دنده، عملکرد سیستم تعلیق و… در این محتوای تصویری دیده می شود.

در بخشی دیگر از قسمت سیزدهم فصل اول آخرین خودرو، به شعبه آیت الله کاشانی فروشگاه های زنجیره ای بی نی سی رفته ایم و محصول جدید بزرگترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو معرفی کرده ایم. کاپوت و قطعات رنگ شده بی نی سی برای خودروهای جدید، دستاورد جدید این نشان تجاری است که با ویژگی ها و ضمانت نامه های جدید به مشتریان ارائه می شود.

عکس ها: عرفان حمیدی

ویدیو های پیشنهادی
  1. رضا گفت:

    باسلام‌لطفا‌ خودروی‌شاهین‌ رو هم بررسی کنید ممنون.

    ۸
    ۰
  2. محمد گفت:

    سلام داداش خدا قوت لطفا فوتون G7 هم بررسی کنید

    ۴
    ۱
  3. Ali گفت:

    خیلی از آپشن های ماشین دکمه ایش خوبه، چیه همش یه مانیتور یکپارچه با کلاستر میزارن؟ پشت آمپر هم عقربه ایش یه حس بهتری به راننده میده، سلیقه ای با ۱/۴ تومن انتخاب بنده این ماشین نیس

    ۳
    ۲
  4. محمد حسین گفت:

    سلام عالی
    لطفا چانگان cs55 پلاس هم بررسی کنید

    ۰
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X