فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰

آواتار E16 ؛ سدان جدید این برند و تصاویر استتار شده آن

منتشر شده در 01 خرداد 1403 ساعت 12:30
نویسنده سجاد کجوری
آواتار E16

با توجه به رونمایی مدل های جدید برند آواتار (آواتار E16) و حاضر شدن نادر فقیه زاده به عنوان طراح ارشد این برند در غرفه آواتار در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴ ، این روز ها این برند در کانون توجهات ایرانیان قرار گرفته است و اکنون تصاویری از یکی از مدل های جدید این برند منتشر شده است.

به گزارش آخرین خودرو، تا به حال چیز زیادی در مورد آواتار E16 که قبلا آواتار ۱۶ نامیده می شد، ارائه نشده بود، به جز اینکه این خودرو به عنوان سدانی برای رقابت با تسلا مدل ۳ طراحی شده بود. اکنون مجموعه ای از عکس های جاسوسی اولیه برای این خودرو داریم که برخی از ایده های مدل جدید که چگونه خواهد بود را ارائه می دهد و احتمالا قبل از پایان سال معرفی می شود.

تابلو ها در چین معنایی ندارند، بنابراین عکاس به برچسب های بزرگ ممنوعیت عکاسی روی ماشین توجهی نکرده است. به هر حال، می توانیم ببینیم که خودروی جدید از خط خانواده آواتار (Avatr) پیروی می کند و دارای ویژگی هایی مانند چراغ های روز LED دولایه است. اگرچه قطعا یک سدان است، اما قسمت انتهایی این خودرو بسیار بالا است و از روی عکس استتار دشوار است که بفهمیم آیا واقعا پنجره عقب وجود دارد یا مانند آواتار ۱۲ فقط جای آن تعبیه شده است.

خودرو آواتار E16

با تبدیل شدن E15 به آواتار ۰۷ ، به احتمال زیاد می توان انتظار داشت که E16 آواتار ۰۸ نامیده شود، اگرچه ۰۶ هم یک احتمال است. E16 و آواتار ۰۷ کاملا به هم مرتبط هستند و باید اندازه مشابهی داشته باشند. به احتمال زیاد فاصله بین دو محور دقیقا برابر با ۲۹۴۰ میلی متر خواهد بود. البته ارتفاع آن کمتر از ۱۶۲۰ میلی متر ۰۷ خواهد بود، اما طول و عرض به ترتیب ۴۸۲۵ و ۱۹۸۰ میلی متر و کاملا مشابه آنچه در E16 است می باشد.

واضح است که تصاویر جاسوسی نسخه برقی با برد افزوده را نشان می دهد و آواتار E16 در هر دو نسخه تمام برقی و برقی با برد افزوده عرضه خواهد شد. تنظیمات موتور احتمالا مانند آواتار ۰۷ خواهد بود. این بدان معناست که برای نسخه برقی ، در نسخه های تک موتوره از یک موتور ۲۵۲ کیلو واتی در محور عقب استفاده می کنند و نسخه های دو موتوره یک موتور ۱۸۸ کیلو واتی را به جلو اضافه می کنند. در نسخه برقی با برد افزوده از یک موتور ۱.۵ لیتری استفاده خواهند کرد. حرکت در این نسخه احتمالا توسط یک موتور ۲۳۱ کیلو واتی در محور عقب به همراه یک موتور ۱۳۱ کیلو واتی اضافی در جلو برای نسخه های چهار چرخ محرک صورت می پذیرد.

آواتار به عنوان یک سرمایه گذاری مشترک بین چانگان (Changan) و نیو (Nio) شروع به کار کرد. پس از خروج نیو به دلیل مشکلات مالی، تولید کننده باتری CATL به این برند پیوست. در حال حاضر چانگان ۴۱ درصد، CATL 14 درصد، بنیاد چونگ کینگ چنگان ۱۱ درصد و مابقی در گروه های مختلف سرمایه گذاری پخش شده است. هواوی سهامدار نیست اما بسیاری از فناوری ها از جمله سیستم عامل HarmonyOS برای کابین و Huawei ADS 2.0 برای ADAS (سیستم های دستیار راننده پیشرفته) را ارائه می کند. سیستم خودران هواوی یکی از پیشرفته ترین سیستم ها در چین است.

آواتار E16 همراه با آواتار ۰۷ به عنوان نماینده های این برند در بازارهای بین المللی که اواخر امسال با تایلند شروع می شود، مهم خواهند بود.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X