موضوعات داغ روز:

تلخ ترین خبر برای دوستداران مستندهای خودرویی ؛ تیم کلارکسون منحل شد

منتشر شده در 28 تیر 1403 ساعت 11:00
نویسنده سعید علیپور
مستندهای خودرویی

تیم کلارکسون منحل شده است: پیشتر گزارش‌هایی غیر رسمی در رابطه با پایان کار مجموعه تلویزیونی گرند تور به گوش رسیده بود. حالا این گزارش‌ها تایید شده و مستند خودرویی معروف با حضور جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می به تاریخ پیوسته است. خبر تلخ‌ تر اینکه سه مجری محبوب از این به بعد در هیچ برنامه‌ای کنار هم قرار نخواهند گرفت.

جدایی جرمی کلارکسون از ریچارد هموند و جیمز می پس از ۲۱ سال

به گزارش آخرین خودرو، آنطور که نشریه دیلی میل گزارش کرده، سه مجری محبوب مستندهای خودرویی پس از ۲۱ سال همکاری در برنامه‌هایی مثل تاپ گیر و گرند تور مسیر متفاوتی را در پیش گرفته و از هم جدا شده‌اند. با این حساب قسمت ویژه زیمباوه، آخرین برنامه‌ای خواهد بود که سه مجری ماشین‌ بازِ پا به سن گذاشته اما دوست داشتنی را کنار هم خواهیم دید.

مستند خودرو

ریچارد همون اوایل امسال اعلام کرده بود تصمیم به پایان همکاری مدت‌ها قبل گرفته شده و موضوع اصلی فقط زمان و مکان اجرای تصمیم است.

شاید بدانید کلارکسون و هموند از سال ۲۰۰۲ به مجموعه تاپ گیر پیوسته و با جیسون داو وظیفه اجرای این برنامه را بر عهده گرفتند. پس از دو فصل آقای داو جای خود را به جیمز می داد. همکاری این سه مجری معروف و محبوب ۱۳ سال با تاپ گیر ادامه یافت. با اختلافاتی که بین کلارکسون و عوامل تاپ گیر پیش آمد، قرارداد ۳ مجری دیگر تمدید نشد. بعد از این اتفاق، مذاکراتی بین تیم کلارکسون و آمازون شکل گرفت. نتیجه این مذاکرات مجموعه‌ای به نام گرند تور بود که در سال ۲۰۱۶ متولد شد. از آن تاریخ تاکنون این مجموعه در ۵ فصل و چند قسمت ویژه پخش شده است.

مجری های مستند خودرو

آنطور که اعلام شده جرمی کلارکسون کماکان در سایر مجموعه‌های تلویزیونی اختصاصی خود حضور خواهد یافت. احتمال می‌رود هموند و می هم به طور جداگانه در دیگر برنامه‌های تلویزیونی به مجری‌گری بپردازند. البته باید به این نکته اشاره کنیم که آقای می چند برنامه درباره سفر و آشپزی برای آمازون پرایم ضبط کرده که احتمالاً در آینده پخش می‌شوند. هموند هم از سال ۲۰۲۱ اجرای برنامه‌ای با نام «بهترین فراری» را بر عهده دارد.

بر اساس برخی شایعات آمازون کماکان مجموعه گرند تور را در فصل‌های بعدی تولید خواهد کرد. احتمال می‌رود مثل تاپ گیر، این برنامه نیز با حضور مجری‌های جدید اجرا شود.

کلارکسون
ویدیو های پیشنهادی

۳ Responses to “تلخ ترین خبر برای دوستداران مستندهای خودرویی ؛ تیم کلارکسون منحل شد”

  1. رضا گفت:

    خیلی باشون خوش می گذشت، دمشون گرم.

    ۱۶
    ۰
  2. رضایی گفت:

    خیلیم عالی. یک تیم فشل و پیر تکراری بی ربط

    ۰
    ۲

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.

توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.