%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰

نیو از نسل چهارم ایستگاه های شارژ و تعویض باتری در چین رونمایی کرد

منتشر شده در 30 خرداد 1403 ساعت 16:00
نویسنده سجاد کجوری
رونمایی از نسل چهارم ایستگاه های شارژ

تولید کننده خودرو های برقی چینی نیو (Nio) ، ایستگاه های شارژ و تعویض باتری نسل چهارم خود را راه اندازی کرده است که گامی رو به جلو برای این خودرو ساز است. ایستگاه های جدید که در گوانگژو و لوان، آنهویی آغاز به کار کردند، از بهبود ۲۲ درصدی سرعت تعویض و پشتیبانی از برند ها و مدل های مختلف خودرو برخوردارند. در چند ماه گذشته، چندین اطلاعیه با برند های دیگر مانند گک (GAC) ، چانگان (Changan) ، چری (Chery) و جیلی (Geely) منتشر شده است.

ویژگی های کلیدی ایستگاه های شارژ و تعویض باتری نسل چهارم نیو عبارتند از :

به گزارش آخرین خودرو، سرعت تعویض بهبود یافته : ایستگاه ها اکنون فرآیند تعویض باتری را ۲۲ درصد سریع تر ارائه می کنند، که سریع ترین تعویض تنها ۲ دقیقه و ۲۴ ثانیه طول می کشد.

افزایش ظرفیت باتری : این ایستگاه ها دارای ۲۳ اسلات ذخیره باتری هستند که نسبت به نسل های قبلی افزایش یافته است و امکان سرویس روزانه بالاتر تا ۴۸۰ تعویض را فراهم می کند. ایستگاه نسل دوم نیو دارای ۱۳ باتری بود، در حالی که ظرفیت نسل سوم ۲۱ باتری است.

نسل چهارم ایستگاه شارژ

فناوری حسگر پیشرفته : هر ایستگاه دارای ۶ واحد Lidar با زاویه باز و ۴ تراشه Orin X است که مجموع قدرت محاسباتی ۱۰۱۶ TOPS را ارائه می دهد. این قابلیت، امکان تعویض خودکار باتری با یک لمس و به صورت یکپارچه و کامل و همچنین تعویض خود آغاز باتری را حتی زمانی که راننده از خودرو دور است ممکن می کند. لازم به ذکر است که نسل دوم خودرو های نیو نیز دارای ۴ تراشه Orin X هستند که ابررایانه Adam را تشکیل می دهند.

تطبیق پذیری و راندمان بهبود یافته : ایستگاه های جدید می توانند طیف وسیع تری از مدل های خودرو های برقی از برند های مختلف را پپشتیبانی کنند، که دسترسی را برای دارندگان نیو بیشتر می کند و به طور بالقوه اکوسیستم نیو را گسترش می دهد. قابل ذکر است، نسل چهارم ایستگاه ها، برند Onvo از نیو را بدون تغییر پشتیبانی می کند (ایستگاه های نسل سوم قبل از اینکه با بسته های باتری Onvo سازگار شوند، نیاز به اصلاح دارند).

ایستگاه Guangzhou Lingnan Huade Plaza صد و هشتمین ایستگاه مبادله در شهر است. از نظر استراتژیک در نزدیکی مراکز حمل و نقل اصلی مانند بزرگراه کمربندی گوانگژو، بزرگراه گوانگفو و بزرگراه فرودگاه گوانگژو قرار دارد. هدف این قرارگیری استراتژیک تقویت شبکه خدمات شارژ و تعویض در منطقه خلیج بزرگ گوانگدونگ-هنگ کنگ-ماکائو و بهبود تجربه کاربر است.

تعویض باتری خودرو برقی

علاوه بر این، نیو یک ایستگاه سوپر شارژ مایع خنک، با قدرت ۶۴۰ کیلو وات با توان بالا معرفی کرده است که قادر به ارائه حداکثر جریان خروجی ۷۶۵ آمپر و حداکثر ولتاژ ۱۰۰۰ ولت است. تفنگ شارژ سبک وزن ۲.۴ کیلوگرمی برای کار با یک دست طراحی شده است.

از ۱۳ ژوئن ۲۰۲۳، نیو شبکه ای از ۲۴۳۲ ایستگاه تعویض و ۲۲۶۳۳ ایستگاه شارژ در سراسر چین ساخته است که شامل ۸۰۴ ایستگاه تعویض پرسرعت و ۱۶۵۰ پیل سوپر شارژ سریع می شود. این آخرین نسل از ایستگاه های شارژ و تعویض نشان می دهد که نیو قصد دارد به تلاش برای تجربه مالکیت خودرو های برقی کارآمدتر ادامه دهد.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X