%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰

پیاستری با پیروزی مقابل نوریس و راسل ؛ مک‌ لارن را در گرندپری میامی به پیروزی ۱-۲ رساند!

منتشر شده در 15 اردیبهشت 1404 ساعت 13:00
نویسنده علیرضا تمدنی
پیاستری با پیروزی مقابل نوریس و راسل ؛ مک‌ لارن را در گرندپری میامی به پیروزی ۱-۲ رساند!

اسکار پیاستری با کسب چهارمین پیروزی فصل خود در پیست The Miami International Autodrome ، فاصله خود را در مسابقات قهرمانی جهان افزایش داد. لاندو نوریس استرالیایی این تیم نیز با کسب رده دوم، پیروزی قاطع ۱-۲ مک‌ لارن را به ارمغان آوردند.

به گزارش آخرین خودرو، رقابت ورشتپن با نوریس در ابتدای مسابقه باعث شد تا نوریس بریتانیایی چندین رده را از دست بدهد و در این فرآیند به کیمی آنتونلی و پیاستری اجازه عبور دهد اما با ادامه مسابقه، ورشتپن خیلی زود تحت فشار فزاینده‌ای از سوی صدرنشین فعلی مسابقات یعنی پیاستری قرار گرفت.

پیاستری با پیروزی مقابل نوریس و راسل ؛ مک‌ لارن را در گرندپری میامی به پیروزی ۱-۲ رساند!

پس از اینکه پیاستری سرانجام و پس از تلاش بسیار و جسورانه، جایگاه اول را از چنگال ورشتپن خارج کرد، نوریس نیز متعاقباً به جایگاه دوم رسید و به خودروهای مک‌ لارن اجازه داد تا فاصله قابل توجهی در جلو ایجاد کنند. در حالی که در طول ۵۷ دور مسابقه، اتفاقات زیادی پشت سر آنها در جریان بود، این دو راننده در ماتریس خودشان! مشغول به رانندگی شدند و به ترتیب اول و دوم شدند و راسل از تیم مرسدس جایگاه سوم را با اختلافی ۳۷ ثانیه ای! به دست آورد و ورشتپن از ردبول به جایگاه چهارم رضایت داد.

پیاستری با پیروزی مقابل نوریس و راسل ؛ مک‌ لارن را در گرندپری میامی به پیروزی ۱-۲ رساند!

الکس آلبون از ویلیامز رتبه‌ چشمگیر پنجم را بدست آورد و کیمی آنتونلی از مرسدس در جایگاه ششم قرار گرفت. در همین حال، چارلز لکلرک و لوئیس همیلتون، دو راننده‌ی فراری، به ترتیب هفتم و هشتم شدند.

پیاستری با پیروزی مقابل نوریس و راسل ؛ مک‌ لارن را در گرندپری میامی به پیروزی ۱-۲ رساند!

همیلتون با وجود اختلاف در اواخر مسابقه با کارلوس ساینز از ویلیامز، در جایگاه هشتم باقی ماند. این راننده‌ی اسپانیایی پس از حادثه‌ای که پس از مسابقه بررسی خواهد شد، در جایگاه نهم باقی ماند. در همین حال، یوکی سونودا آخرین امتیاز ممکن را در جایگاه دهم برای ردبول به دست آورد.

ایزاک هاجار با اختلاف کمی در جایگاه یازدهم قرار گرفت، استبان اوکان در جایگاه دوازدهم و پیر گسلی از آلپین در جایگاه سیزدهم ایستادند که البته این جایگاه به همراه جایگاه ساینز، پس از مسابقه به دلیل نقض احتمالی پرچم زرد مورد بررسی قرار خواهد گرفت. نیکو هالکنبرگ جایگاه چهاردهم را از آن خود کرد، در حالی که آستون مارتین روز چالش‌ برانگیزی را در این پیست پشت سر گذاشت و فرناندو آلونسو و لنس استرول آخرین رانندگانی بودند که در جایگاه‌های پانزدهم و شانزدهم قرار گرفتند. همچنین چهار راننده (لاسون، بورتولتو، بیرمن و دوهان) به دلیل تصادف و نقص فنی در این مسابقه پرچم شطرنجی پایانی را ندیدند.

پیاستری با پیروزی مقابل نوریس و راسل ؛ مک‌ لارن را در گرندپری میامی به پیروزی ۱-۲ رساند!

دور بعدی مسابقات در روز های ۱۶ الی ۱۸ ماه جاری میلادی (۲۶ الی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) در ایتالیا و در پیست خاطره انگیز Emilia-Romagna برگزار خواهد شد.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X