نبود مشتری به تخفیف دو میلیارد تومانی برای لوسید Air منجر شد

لوسید جدیدترین شرکتی است که وارد جنگ قیمتی شده و تریم پرچمدار از سدان برقی خود، لوسید Air را با ۳۰ هزار دلار تخفیف به فروش می رساند! این رقم معادل تقریباً ۲ میلیارد تومان می شود.
به گزارش آخرین خودرو، تخفیف چشمگیر لوسید (Lucid Motors) تا پایان ماه آوریل برقرار بوده و از تریمی به تریمی دیگر میزان آن متفاوت است. با احتساب تخفیف، مدل پایه از لوسید Air را حالا می توان با پرداخت ۶۰ هزار دلار خریداری کرد.
در کنار تخفیف قابل ملاحظه، استارتاپ کالیفرنیایی لوسید تسهیلات ویژه به خریداران سدان Air اعطلا می کند. تمامی تریم های مختلف این خودرو مشمول تخفیف ۵ هزار دلاری خرید در محل می شوند. علاوه بر این، ساکنین لس آنجلس در صورت انتخاب تریم گرند تورینگ، دو وام ۱۵,۰۰۰ و ۹,۶۵۰ دلاری دریافت کنند. در مدل پایه Pure میزان وام ها به ۱۲,۵۰۰ و ۲,۹۰۰ دلار کاهش می یابد.

لوسید تنها شرکتی نیست که تخفیف های چشمگیر برای محصولات خود ارائه می کند. این جنگ قیمتی و تخفیف های هنگفتی که شرکت های مختلف در نظر می گیرند، علامتی از افزایش رقابت و افتادن مدل های برقی در سراشیب قیمتی است؛ امری که با ورود هر چه بیشتر خودروهای برقی به بازار اجتناب ناپذیر خواهد بود.
بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که تخفیف لوسید مشمول مدل های خوابیده در پارکینگ هاست. در نتیجه مشتریان امکان شخصی سازی سفارشات خود را نخواهند داشت و باید مدل ها را با همان مشخصات موجود تحویل بگیرند. همچنین در صورت نیاز خریداران باید سامانه کمک راننده DreamDrive Pro و پکیج Surreal Sound Pro را جداگانه سفارش دهند.

لوسید Air حتی در تریم پایه Pure از مشخصات جذابی برخوردار است. این سدان لوکس برقی، در ارزان ترین نسخه شتابی برابر با ۴.۵ ثانیه دارد و با شارژ کامل باتری می تواند تا ۶۵۰ کیلومتر مسافت را پشت سر بگذارد. کابین جادار و با کیفیت، بهره مندی از آخرین تکنولوژی ها و طراحی ظاهری جذاب و مدرن از نقاط قوت این سدان آمریکایی هستند.
جللالخالق چقدر بوده که ۲ میلیارد تخفیف داده ۴ میلیارد دیگه تخفیف بده من میخرم البته اگر قیمت ۴ میلیارد و دویست باشه
خدا بیامرزه بابا پنجعلی رو، خوب شد مردش و این روزها رو ندید
این تخفیف ها و وام ها برای کشورهای پیشرفته است نه برای ایرانی که هفتاد درصد مردم زیر خط فقر هستند ومسعولان هم فقط جاپیدن بلد هستند
کلا ماشین چینی دوزار نمیارزه، فقط یاد گرفتن ظاهرش رو خوب طراحی کنن وگرنه بلحاظ بدنه، قطعات، استحکام، استهلاک و هزینههای سرسامآوری که مرتب رو دستتون میذاره، هیچ ارزشی نداره. تا زمانی که ملت واسه همچین محصولات آشغال چینی و ایران خودرو و سایپا و غیره پول میدن، وضعیت از اینم بدتر میشه…
از ماست که بر ماست…
دانشمند این ماشین چینی نیست آمریکایی و مالکیت کاملش با عربستان نه چین یک ذره اطلاعاتتو ببر بالا بعد نظر بده
فقط یه مقایسه کوچک با کشور خودمون بکنید .این است
بگمونم یه جورایی .. نظر میرسلیم رو جلب میکرد و واردایرانمیشد این خودرو با هزار برابر گرانتر به خلق الله فروخته میشد
ماشین چینی دو هزار نمیارزه _ تسلا برای رقابت با BYD رو همه جنساش تخفیف میزاره،برندایی مثل بنز و بی ام دبلیو واسه همکاری …مالی این شرکتارو میکنن، اونوقت در صورتی که پول ارزون ترین ماشینشونم نداری پاشو بگو به درد نمیخورن
چین دیگه بازار خودرو را دستش گرفت و از همه مهمتر بازار برقی را دستش گرفت که توی آینده حرف اول رو میزنه و چین را برخلاف میل باطنی باید خودروساز اول دنیا تا چند وقت دیگه قبول کنیم