موضوعات داغ روز:

جک J4 ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

جک J4 یک سدان اقتصادی از شرکت کرمان موتور است که از سال 1397 به بازار آمده و از اواسط سال 1401، امکانات جدیدی به آن اضافه شده است.

حجم موتور 1499 سی سی
قدرت 103 اسب بخار
گشتاور 146 نیوتن متر
انتقال قدرت دیفرانسیل جلو
منتشر شده در 02 شهریور 1402 ساعت 13:48
عکاس علیرضا پاداش
کارگردان رضا چوکامی

جک J4 سدانی اقتصادی از کرمان موتور است که به عنوان ارزان ترین محصول در سبد این خودروساز از سال ۹۷ عرضه می شود.

درباره ی جک J4

خودروی جک j4 یک سدان کوچک شهری اقتصادی و در کلاس طراحی B پلاس و زاده شرکت خودرو سازی چینی JAC است که در سال ۱۹۹۹ میلادی شروع به فعالیت کرد. ما نام این شرکت را با نام محصولاتی مانند S5، S3 و J5 می شناسیم. این خودرو در سال ۲۰۱۲ میلادی در شرکت خودروسازی جک تولید و روانه بازار شد و در سال ۱۳۹۷ توسط شرکت کرمان موتور به صورت مونتاژی روانه بازار ایران شد.

اما خودروی جک جی ۴ برای شرکت کرمان موتور تنها یک محصول مونتاژی نیست. چرا که در طول این سال ها این شرکت سعی کرده قابلیت های این خودرو را افزایش دهد و همچنین به سمت بومی سازی این خودرو قدم بردارد. به طور مثال در سال ۱۴۰۱ این خودرو دستخوش تغییر شد و قابلیت هایی نظیر سیستم کنترل پایداری (esp) به آن اضافه شد. همچنین نمونه های برقی جک j4 در نمایشگاه تحول صنعت خودرو توسط شرکت کرمان موتور به معرض نمایش گذاشته شد. اصولاً سری J از محصولات گروه جک، خودروهایی هستند که حرف هایی برای گفتن در بازار ایران دارند. مانند جک J5 که در زمان عرضه خود، فروش و رضایتمندی بالایی را در بازار ایران تجربه کرد. در ادامه جک j4 را عمیق تر بررسی می کنیم.

جک J4 ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

طراحی بدنه

در جک J4 ما شاهد طراحی های پیچیده و عجیب و غریب نیستیم و طراحی به نسبت ساده ای را مشاهده می کنیم که ما را یاد سبک طراحی جک J5 می اندازد. در نمای جلوی JAC J4 ، چراغ ها دارای خطوط منحنی و گوشه های تیز به شکل بادام هستند که به زیبایی این خودرو کمک می کند همچنین در نمای جلو از سپر دو رنگ استفاده شده که چهره اسپرت تری را به این خودرو می دهد. همچنین در سپر جک جی ۴ چراغ های مه شکن و دی لایت قابل مشاهده هستند. بر روی کاپوت نیز یک سری خطوط عمودی به چشم می خورد که از بالا تا پایین کاپوت کشیده شده است.

حتما بخوانید : قیمت روز خودرو

جک J4 ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

نمای جانبی جک j4 نیز بسیار ساده است و شاهد یک خط طراحی در راستای دستگیره ها هستیم که از گلگیر های جلو شروع شده و به گلگیر های عقل خودرو ختم می شود و یک خط طراحی ساده دیگر نیز در بخش پایین درب ها قابل مشاهده است و همچنین در این نما رینگ های آلومینیومی ۱۵ اینچی را می توانیم مشاهده کنیم. در نمای عقبی شاهد چراغ های دو تیکه هستیم که بخشی از آن بر روی گلگیر و بخش دیگر آن بر روی درب صندوق عقب نصب شده است. همچنین در بخش سپر عقب می توانیم چراغ های مه شکن عقب را مشاهده می کنیم. در کل بدلیل آنکه از آغاز تولید این خودرو زمان زیادی می گذرد نمی توان انتظار زیادی از طراحی این خودرو در نمای بیرونی داشت. ضمن اینکه قرار است یک طراحی مدرن و جدید روی همین پلتفرم به عنوان خودروی اختصاصی کرمان موتور با نام ایگل داشته باشیم.

جک J4 ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

مشخصات فنی جک J4

قوای محرکه جک J4 از یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ مجهز به سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ ها (VVT-i) تشکیل شده است و از سری موتور های گرین جت کمپانی جک بوده که نهایت قدرت ۱۰۳ اسب بخار و گشتاور نهایی ۱۴۶ نیوتن متر را از طریق گیربکس CVT به چرخ های جلو منتقل می کند. این پیشرانه استاندارد آلایندگی یورو ۵ را در کارنامه خود دارد و مصرف سوخت این خودرو در کاربری شهری به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۸لیتر و برای کاربری بیرون شهری و یا در جاده ها به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر به طور میانگین ۶ لیتر است.

سیستم تعلیق JAC J4 در محور جلو از نوع مک فرسون و در محور عقب از نوع بازو جناغی است. با این مشخصات و با توجه به تست انجام شده می توان نتیجه گرفت که جک J4 یک خودروی اقتصادی و کم مصرف است که در کنار اقتصادی بودن عملکرد فنی نسبتا مناسبی را از خود به نمایش می گذارد و با وجود هماهنگی مناسب بین موتور و گیربکس و همچنین هندلینگ مناسب نسبت به سایر رقبا می توان با این خودرو سواری قابل قبولی را تجربه کرد.

جک J4 ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی
برند جک
مدل J4
کلاس بدنه سدان
سال تولید ۱۳۹۷
حجم موتور 1499 سی سی
تعداد سیلندر ۴
تعداد سوپاپ ۱۶
فناوری موتور تنفس طبیعی
قدرت ۱۰۳ اسب بخار
گشتاور ۱۴۶ نیوتن متر
شتاب ۰ تا ۱۰۰ 13.۶ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت
گیربکس CVT
انتقال قدرت دیفرانسیل جلو
تعلیق جلو مک فرسون
تعلیق عقب تویست بیم
طول ۴۳۳۵ میلی متر
عرض ۱۷۲۵ میلی متر
ارتفاع ۱۵۰۵ میلی متر
فاصله محوری 2560 میلی متر
وزن ۱۱۶۰ کیلوگرم
حجم باک ۴۵ لیتر
مصرف سوخت ۷ لیتر در هر صد کیلومتر ترکیبی
ابعاد رینگ و لاستیک ۱۸۵/۶۵R15
برند نشان مادر جک
کشور سازنده ایران - چین

کابین و امکانات

در بخش داخلی همانند طراحی ها در بخش بیرونی شاهد طراحی های عجیب غریب نیستیم و طراحی ها در این بخش بسیار ساده هستند. در بخش رو دری ها و کنسول های جک J4 از پلاستیک خشک استفاده شده است که کیفیت آنها معمولی است. فرمان j4 به صورت Tشکل است که می توان تنظیمات مربوط به کروز کنترل و مالتی مدیا را از روی آن انجام داد. صفحه کیلومتر این خودرو به صورت آنالوگ است و بین دو عقربه مربوط به کیلومتر شمار و دور موتور یک صفحه نمایش کوچک قرار دارد که اطلاعاتی نظیر میزان کارکرد خودرو، حالت دنده و … را به ما نشان می دهد.

دسته دنده به صورت مکانیکی بوده و دارای حالت رانندگی اسپرت و حالت رانندگی در شرایط برفی است. در بخش میانی کنسول می توان به سیستم مالتی مدیا لمسی مجهز به سیستم عامل اندروید اشاره کرد که دور آن از پلاستیک پیانویی استفاده شده است. سیستم صوتی جک J4 از ۶ عدد بلندگو تشکیل شده است که کیفیت صدای آنها معمولی است و نمی توان انتظار زیادی از آن ها داشت. در پایین بخش مالتی مدیا کلید های مربوط به سیستم تهویه را مشاهده می کنیم که کیفیت آن ها قابل  قبول است.

حتما ببینید : تست و بررسی دنا پلاس اتوماتیک

جک J4 ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

صندلی های جک J4 راحتی قابل قبولی دارند اما به صورت دستی تنظیم می شوند. رویه صندلی ها از جنس چرم هستند که کیفیت مناسبی دارند و با دوخت های قرمز رنگ سعی شده است که صندلی ها جلوه بهتری داشته باشند. با توجه به اینکه JAC J4 خودرویی در کلاس طراحی B پلاس محسوب می شود اما  فضای پای سرنشینان چه برای سرنشینان جلو و چه برای سرنشینان عقب، مناسب است.

شایان ذکر است که جک j4 از سال ۱۴۰۱ ارتقا پیدا کرده است و تعداد آپشن ها و امکانات آن نیز افزایش پیدا کرده است. به طور مثال در نسخه ای قدیمی سیستم مالتی مدیای اندروید وجود ندارد و یا اینکه در  نسخه های قدیمی تر ترمز های عقب از نوع  کاسه ای بود.

جک J4 ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

امکانات ایمنی و رفاهی

امکانات ایمنی دو کیسه هوا - سامانه کنترل پایداری الکتریکی - سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی
امکانات رفاهی فرمان کمکی برقی - کروز کنترل - نمایشگر لمسی - کامپیوتر سفر - تهویه دستی - تریم داخلی چرم مصنوعی - سنسور نور - سنسور پایش باد تایرها - چراغ روشنایی روز - رینگ آلومینیومی - سنسور پارک عقب

معایب و مزایا

مزایا مصرف سوخت مناسب - استهلاک پایین به نسبت رقبا - کابین جادار - کیفیت مونتاژ قابل قبول - فضای بار مناسب
معایب نبود برخی امکانات مانند سانروف و دوربین دنده عقب - جذاب نبودن عملکرد جعبه دنده CVT - طراحی نه چندان به روز

تفاوت جک J4 جدید با نسخه های قدیمی

۱- در بخش ظاهری چراغ های مه شکن به خودرو اضافه شده که این چراغ هم مه شکن و هم دی لایت است.

۲- ترمز های عقب در نسخه های جدید به صورت دیسکی است در حالی که در نسخه های قدیمی به صورت کاسه ای بود.

۳- نسخه های جدید جک J4 دارای سیستم کنترل پایداری (esp) هستند که در نسخه های قبلی وجود ندارد.

۴- نسخه های جدید جک جی ۴ دارای سیستم مالتی مدیا لمسی با رابط کاربری اندروید هستند.

حتما ببینید : تست و بررسی تارا اتوماتیک

جک J4 ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

رقبا و قیمت جک J4

از رقبای اصلی این خودرو در بحث قیمتی می توان به ۲۰۷ مولتی کالر، دنا پلاس اتوماتیک و تارا اشاره کرد. همچنین در آینده نزدیک شاهین اتوماتیک CVT و شاهین پلاس اتوماتیک هم به جمع رقبای جک J4 اضافه می شوند.

قیمت خودروی جک J4

قیمت بازار (۱۴۰۴/۰۴/۰۹) ۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت کارخانه (۱۴۰۴/۰۴/۰۹) ۹۳۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

تست و بررسی جک J4 جدید

ابتدا باید گفت که جک J4 در نسخه جدید و ارتقا یافته همچنان یک سدان اقتصادی است. این یعنی نباید از J4 توقع عجیبی داشت. اما وقتی بحث از عبارت «اقتصادی» می شود، باید بدانیم که جک J4 در بحث کیفیت مونتاژ، کیفیت متریال کابین و برخی بخش های دیگر جلوتر از سدان های اقتصادی دیگری چون دنا پلاس و تارا قرار می گیرد. ولی از سوی دیگر رقبای این خودرو می توانند امکانات بیشتری را در اختیار رانندگان بگذارد و به خاطر داشتن قابلیت جعبه دنده اتوماتیک AT، در جایگاه محبوبتری نسبت به J4 با جعبه دنده CVT قرار می گیرند.

جک J4 کرمان موتور در بحث کیفیت مونتاژ جایگاه بهتری از رقبا دارد. اما خودرویی بدون ایراد نیست و گاهی دیده می شود که در مونتاژ درِ موتور و چراغ های عقب دقت لازم به کار گرفته نشده است. همچنین کیفیت رنگ اکثر خودروهای مونتاژی به خاطر فرایند رنگ آمیزی، کمتر از محصولات خودروسازان بزرگ است.

در بحث امکانات هم باید بگوییم که ویژگی هایی مانند کروز کنترل، سنسور نور، فرمان کمکی برقی، نمایشگر لمسی، سامانه کنترل پایداری و… در جک J4 دیده می شود. اما نبود امکانات رقابتی چون سانروف، دوخت چرم فرمان، استارت دکمه ای، زیر آرنجی و دوربین عقب نقدهایی را به J4 وارد می کند.

جک J4 ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

جک J4 در میان خودروهای با گیربکس CVT، عملکرد قابل قبولی را نشان می دهد و رفتار جعبه دنده این خودرو منطقی است. اما به واسطه اینکه پیشرانه این سدان آنچنان قوی نیست، شاهد توان حرکتی بالایی در این خودرو نیستیم. ولی بدانید که جک جی ۴ در بحث توان حرکتی در جایگاه بهتری نسبت به پژو 207i مولتی کالر و تارا اتوماتیک قرار می گیرد. وجود فناوری VVT-i و زنجیر تایم باعث شده است تا پیشرانه این خودرو تا حدی کم مصرف باشد. همچنین باید گفت که این موتور جز کم استهلاک ترین قوای محرکه خودروهای مونتاژی در ایران است و هزینه نگهداری پایینی نسبت به رقبا دارد.

در مورد کیفیت سواری J4 باید گفت که کابین این خودرو تا حد قابل قبولی ساکت است. اما به واسطه استفاده از ساختار CVT، در هنگام شتاب گیری و تخت گاز صدای حد بالای پیشرانه در کابین شنیده می شود. سیستم تعلیق J4 را می توان خوب دانست. این خودرو یک سدان با تعلیق به نسبت نرم در بخش جلو است و در بخش عقب آن کمی کوبش در چاله ها احساس می شود. همچنین اضافه شدن سیستم کنترل پایداری الکتریکی سبب شده تا این خودرو در شرایط اضطراری، ایمنی بیشتری را فراهم کند. حرکت های عرضی جک J4 منطقی و قابل پذیرش است و در کل می توان گفت، J4 می تواند برای چهار نفر سواری قابل قبولی را فراهم کند.

جک J4 ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

در بحث فضای کابین J4 باید گفت که کابین این خودرو به نسبت یک سدان B پلاس جادار است. فضای سر و پای سرنشینان مناسب است. اما نبود زیر آرنجی جلو و عقب و عدم امکان تنظیم پشت سری های عقب، ایرادی است که به J4 وارد می شود. فضای صندوق عقب این خودرو نیز برای استفاده های معمولی مناسب است و می تواند بیش از ۵۰۰ لیتر حجم کاربردی را در اختیار سرنشینان قرار دهد.

عملکرد کولر جک J4 خوب است و خنکی خوبی را در کابین ایجاد می کند. اما در برخی موارد فعال بودن کولر در سرعت های پایین، نهایت قدرت سیستم ترمز را می گیرد که به نوعی ایراد به حساب می آید. نرمی فرمان کمکی برقی این خودرو هم خوب و مناسب است. در جک J4 می توان کشش قابل قبولی را در سربالایی ها تجربه کرد و می توان گفت قوای محرکه این سدان مونتاژی از پس جی ۴ بر می آیند.

جک J4 ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

نتیجه گیری در مورد جک J4 جدید

جک J4 جدید را می توان یک سدان اقتصادی و قابل قبول دانست. قطعاً افرادی که به دنبال توان حرکتی بالا هستند و یا امکانات رفاهی زیاد را می پسندند، نمی توانند جک J4 را به عنوان یک گزینه منطقی بپذیرند. اما جک J4 برای آن هایی ساخته شده است که مصرف سوخت کم، کیفیت مونتاژ بهتر از رقبا و استهلاک کمتر از را یک سدان اقتصادی می خواهند.

تست نفوذ صدا به کابین جک J4

این تست در شرایط عادی بررسی شده و ارتباطی به تست های نفوذ صدا به کابین در شرایط آزمایشگاهی ندارد. همچنین واحد اعداد اعلام شده در تست نفود صدا به کابین خودروها دسی بل (dB) است.

نام خودروخاموشدور آرام۲۰۰۰RPM۸۰Km/hتخت گاز
جک J4۳۹.۷۴۳.۱۴۷.۱۶۱.۷۷۰.۹

آلبوم تصاویر جک J4

سوالات متداول

جک J4 چه مشخصات فنی ای دارد؟

جک J4 مجهز به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی است. این پیشرانه می تواند نهایت قدرت ۱۰۳ اسب بخار و گشتاور نهایی ۱۴۶ نیوتن متر را از طریق گیربکس CVT به چرخ های جلو منتقل کند.

جک J4 چه امکاناتی دارد؟

از امکانات نسل جدید جک J4 می توان به کروز کنترل ، esp ، کنترل شروع حرکت در سربالایی ، کنترل حرکت در سرازیری ، سیستم مالتی مدیای لمسی اندروید و… اشاره کرد.

رقبای جک J4 چه خودروهایی هستند؟

از رقبای اصلی این خودرو می توان به ۲۰۷ مولتی کالر، دنا پلاس اتوماتیک و تارا اشاره کرد که طبق نظر کارشناسان جک J4 سواری نرمتر و هندلینگ بهتری را نسبت به سایر رقبای خود دارد.

ویدیو های پیشنهادی

۳۵ Responses to “جک J4 ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی”

  1. رامین صفایی گفت:

    کرمان موتور با بیش از ۲۵ سال سابقه فعالیت هنوز توانایی تولید یک اتومبیل
    صد در صد ایرانی را ندارد و باید
    مونتاژگر لگن پاره های چینی باشد
    آن هم مونتاژ لگن پاره هایی که قدمت
    سازندگان آنها حتی نصف کرمان موتور هم نیست
    آیا نباید بپذیریم که شرکت هایی مثل
    کرمان موتور باید به طور کامل تعطیل گردند ؟

    ۴۶
    ۱۰۸
    • ... گفت:

      اقای دلاور خواهشاََ تست و بررسی یا معرفیه
      بنزه S500 2014
      اتاق W222بزارید در مقایسه باBmwسری ۷
      افراده زیادی تست وبررسی کردن اما هیچ بررسی مثله شما دقیق نیست.

      ۸
      ۸
    • ن گفت:

      حرف نزنی بهترررررررره

      ۱۰
      ۸
    • مصطفی گفت:

      به ظاهر شما ماشین ندارید که به هر ماشینی لگن پاره می گویید!! هر چیزی که تولید می شه ساعت ها براش وقت گذاشته شده و شاید هزاران نفر انسان روش زحمت کشیدن تا تولید شده!
      همین که یک شرکت خصوصی توان تولید ماشین بروز رو داره و امکانات تولید رو فراهم کرده قابل احترامه
      قطعا اگر تحریم نبودیم مثل سال های برجام می تونست النترا اکسنت و ای بیست به راحتی مونتاژ کنه در شرایط تحریمی با اقتصاد غیرقابل پیش بینی کار کردن واقعا سخته
      کسی که کار تولیدی داره درک می کنه چقدر تولید سخته و پر ریسک

      ۵۷
      ۱۲
    • احسان گفت:

      من در حدود یکسال این ماشین رو دارم و فوق العاده ماشین راحت و کم مصرفی
      دنا پلاس و تارا در مقابلش خیلی کم میارن

      ۴۸
      ۷
      • شایان گفت:

        در چه زمینه ای کم میارن؟! در زمینه زپرتی بودن گیربکس؟! اگر اینه بله حق با شماست
        برتری مونتاژی ها نه فقط این ماشین ، نسبت به ایرانخودرو فقط کنترل کیفی است. اینکه یک ماشین رفع نقص شده رو تحویل میدهند ( نه اینکه تحویل بدن بگن ببر نمایندگی درستش کنه ( نمایندگی ها هم میگن این مشکل نیست سالمه !)
        گیربکس این ماشین عمری کمتر از گیربکس ارزان پراید داره ( نه فقط این تمام CVT ها)
        چنین گیربکسی یعنی ماشین نباید سنگین بشه ( سرنشین زیاد یا بار) موقع شروع به حرکت باید به اهستگی گاز رو فشار بدید تا ماشین از سرعت ۳۰ رد بشه خصوصا در سربالایی !!! چه در D چه در دنده عقب یکبار فقط یکبار موقع شروع به حرکت ،گازشو بگیری ( مثل دیگر ماشین های عادی) تسمه گشاد میکنه و از این به بعد دل دل میکنه موقع شروع به حرکت! و روی داینو هم این افت توان خودشو نشون میده ( البته دیده شده در ماشین های چرند داخلی هم که CVT گذاشتن از اولش این دل دل رو داره!)
        نمایندگی ها متاسفانه روغن گیربکس at را میریزن درحالیکه حساسیت بالای این گیربکس ها به روغن خودشون بسیار بالاست! با کمتری فشاری بخاطر استحکاک بالا این گیربکس ها داغ میکنند، روغن گیربکس اصلی Cvt داغ که بشه به مرور بی خیاصیت میشه ( غیر اصلی که فورا بی خصایت میشه) مدام باید شش دانگ حواس مصرف کننده به روغنشون باشه وگرنه زیر ۲۰ هزار کیلومتر گیربکس مرخصه . پاره شدن رنجیر یا تسمه Cvt تکه هایی که به جا میذاره بلافاصله باعث خراب شدن باقی قطعات گیربکس میشه. پس قبل از رد کردن تسمه اگر رسیدیگی مکرر شد که شد گرنه یک گیربکس دیگه لازم خواهد داشت. ( در این گیربکس ها تعمیر نداریم چون گرانتر از تعویض تمام میشوند)

        و برای همه این دلایل کمتر رقبت به ماشین Cvt نو وجود دارد ، چه برسه به دست دوم اش.

        ۳
        ۱۷
        • محمدرضا گفت:

          طراحی این موتور رو شرکت میتسوبیشی انجام داده و طراحی این گیربکس رو شرکت هیوندا

          ۱۱
          ۰
          • Saam گفت:

            سلام وقتتون بخیر باشه؛ میخواستم بدونم این j4 هوایی که امسال ثبت نامی کرمان موتور داشتن، همگی مانیتور دارن یا مانیتور رو خودمون باید بهش اضافه کنیم؟

            ۰
            ۰
      • دست خدا گفت:

        سلام منم j4 دارم و قبلش سمند ، وژدانن نسبت به سمند خیلی خیلی سواری سفتی داره ، سمند عزیزم یادت بخیر. حیف که کروز کنترل نداشتی وگرنه زنهار نمیفروختمت

        ۵
        ۷
    • کامی گفت:

      سلام اتفاقا ایران خودرو و سایپا باید تعطیل شوند . ماشینی مثل جک خودش را اثبات کرده و از لحاظ کارایی به ال نود چین معروف شده.

      ۱۰
      ۲
    • علی گفت:

      سلام
      متاسفانه ماشین من با کارکرد ۱۸۰۰کاسه نمد گیربکس خراب شد بخاطر روغن ریزی صدای گیربکس درآمد بعد کیلومتر ۲۰۰۰ کمک ماشین خراب شد الان هم کمک گیر نمیاد ماشین رو خوابوندم ماشین صفر با این مشکلات نوبره به نظرم فقط فکر فروشن به فکر کیفیت نیستند

      ۰
      ۳
    • مهدی گفت:

      الان مثلا ایران خودرو و سایپا خیلی داخلی سازی دارن ؟

      ۱
      ۰
  2. مجید گفت:

    این خودرو نهایت چهارصد میلیون تومن ارزش خرید داره نه بیشتر

    ۲۷
    ۱۳
  3. مهرات گفت:

    سلام من این خودرو رو از سال ۹۹دارم ،افتخارمیکنم که به دلیل مشکل فنی یا خرابی لوازم به نمایندگی نرفتم،فقط بنزین و روغن تعویض شده

    ۴۵
    ۲
    • م.ص گفت:

      سلام، ببخشید بودجه من به خرید جک j4 صفر ، برلیانس ۳۳۰ موتور بزرگ مدل ۹۷ ، چانگان ۹۷ ، جک s3 مدل ۹۷ ، میرسه به نظر حضراتی که در این مورد سررشته دارند. کدوم بهتره که خرید کنم ، خواهش میکنم من رو راهنمایی کنید ،من الان یه ۲۰۶ تیپ ۵ دارم و میخوام بفروشم و تا حالا ماشین چینی نداشتم .ممنون از دوستان

      ۰
      ۰
  4. سید میثم احمدی گفت:

    سلام آقای دلاور .
    بنظر بنده بررسی تون خوب نیست ، یعنی چطوری بگم ، منسجم نیست و تیکه پاره بررسی می کنی و بخش های طولانی بی مورد باعث کلافه شدن و انصراف از ادامه تماشا میشه .
    البته من بررسی های قبلی شما رو دیدم و لذت هم بردم . اما الان اینجوری نیست .
    مثل بررسی ویرا y3 در نمایشگاه خودرو که هم کوتاه و هم مفید بود .

    ۵
    ۸
  5. محمد حسنی گفت:

    با سلام
    لطفا از فردا ۵۱۱ هم ویدیو بگیرین. فوق العاده نرم و کم مصرف هست.

    ۶
    ۰
  6. مصطفی گفت:

    با توجه به استفاده دوسال از j4 به نظرم بررسی صورت گرفته کامل واقعی و منطقی و درست اومد
    فقط در خصوص کم صدایی کابین به نظرم از ماشین های ایرانی خیلی بهتره ولی به نسبت هیوندا و کیا واقعا ضعیفه و صدای بیشتری داخل کابین میاد البته با لاستیک ایرانی شاید لاستیک خوب خارجی نصب بشه قطعا صدا کم تر خواهد شد.

    ۹
    ۰
  7. حسن محمدی گفت:

    با سلام.خوشحالم که دوباره حسین دلاور عزیز رو در یک برنامه خودرویی میبینم. اما یک نقد به برنامه شما.چرا امکان دانلود و تماشای برنامه در محیط اپارات موجود نیست و برای تماشای ویدیو ها باید کلی خون به جگر شویم.لطفا امکان دانلود رو فعال نمایید. با سپاس فراوان

    ۲
    ۰
    • محمد گفت:

      خب دوست عزیز کاری داره مگه؟ وقتی فیلم رو پخش می‌کنی، پایین سمت راست، لوگوی آپارات میاد، که وقتی روش بزنی وارد صفحه‌ی آپارات میشی و اونجا به راحتی با هر کیفیتی که دلت خواست میتونی دانلود کنی!

      ۲
      ۰
  8. احمد گفت:

    درمورد فیبلتز یه نکته بگم که اسپاتیفای فیلار نیست بلکه با آیپی ایردن بعد یه ندت حساب کاربری شمارو میبنده.

    باترین نرم افزار مسیریاب توی این ۵ سال استفاده بنظرم اولی تشلن بعد بلد هست چون با API اطلاعات درمورد بسته شدن بزرگراه ها به دلیل سیل و … از پلیس راه میگیره و موقع مسیریابی ادمو نمیف سته از اون مسیز

    ۲
    ۱
  9. احمد عقیقی گفت:

    با سلام و احترام
    چقدر کلیپ جامع و کامل و خوبی بود.
    ممنون از زحمات شما

    ۱
    ۰
  10. علی گفت:

    سلام
    من سه هفته هست ماشین رو تحویل گرفتم ترمزش صدا میداد بردم نمایندگی میگه دیسک ترمز مشکل داره جالب اینجاست که یک هفته میگذره و میگن دیسک ترمز نداریم
    خنده دار نیست یه چیز به این سادگی رو میگن نداریم
    بعد تند و تند دارن طرح فروش میذارن
    واقعا جای تاسف داره

    ۷
    ۶
  11. رئوف نادی گفت:

    سلام بررسیتون عالی بود.خودرو شاهین رو هم بررسی کنید.با توجه به تغییرات جدیدی که توی سال۴۰۲ داشته.ممنونم

    ۴
    ۱
    • ناشناس گفت:

      سلام دوستان
      مختصر بگم من از چندین نفر که از چند ساله اینو دارن پرسیدم همه راضی بودن ولی مدل جدیداشو نمیدونم چون بعد از ۶ماهه که ثبت نام کردم هنوز شرکت تحویل نداده
      فقط خواستم بگم بخاطر اختلاف کم قیمت بازار و کارخونه هر کی خواست بخره فقط از بازار بخره

      ۱
      ۰
  12. رضا گفت:

    سلام وقت بخیر من یه جک جی ۴ خریدم و مصرفش خیلی بالاست و صدی سیزده می سوزه به نمایندگی مراجعه کردم میگن همینه که هست چون کیفیت بنزین پایینه ولی بنظرم حرف منطقی نیست کسی می‌تونه راهنماییم کنه

    ۲
    ۱
  13. امید گفت:

    وقتی بودجه محدود و انتخاب کم بنظر میرسه بین بد و بدتر انتخاب مناسبی باشه
    بخصوص اینکه این ماشین را میشه از بازار با قیمت کارخانه و حتی کمتر خرید و سریع استفاده کرد و لازم نیست در نوبت و قرعه کشی و این چیزا معتل بشی

    ۳
    ۰
  14. ناشناس گفت:

    دیشب فرصت شد سوار این ماشین بشم و مسافتی را رانندگی کنم
    اگر بخوام مختصر و مفید عرض کنم باید بگم افتضاح بود
    واقعا درک نمیکنم کسایی که میان میگن از تارا و شاهین بهتره
    تضعف ترمز در مواقع اضطراری تو ترافیک ها (ترمز چوب میشه زیر پا)
    ضعف حرکتی در سربالایی و موقع حرکت و شتاب اولیه و ثانویه
    دید عقب بسیار محدود و ضعیف
    دل دل کردن موقع حرکتهای اولیه
    صدای زیاد موتور
    اینها مواردی بود که تو یک رانندگی کوتاه بهش میرسید

    ۲
    ۱۵
  15. حمید رضا بهرامی گفت:

    کرمان موتور گندشو دراوده با این همه ماشین های صفر و ناقص که تحویل مردم میده برای وفت مردم ارزش قائل نیست همش باید مسیر تعمیر گاه و نمایندگی ها رو بری و بیای انگار مردم هیچ کاری ندارن فقط باید این ماشین های ناقص رو ببرن و بیارن .
    تعمیر کار درست و حسابی هم که ندارن باید برای یک تعمیر کوچیک چند بار باید مراجعه کنی تا برطرف بشه

    ۰
    ۱

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X