%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰

تولید پیکاپ قدرتمند مکسوس آغاز شد

منتشر شده در 28 آذر 1403 ساعت 14:30
نویسنده آخرین خودرو
تولید پیکاپ قدرتمند مکسوس آغاز شد

هفته گذشته با خروج اولین نمونه مکسوس Star H از خط تولید، روند تولید این پیکاپ دو دیفرانسیل به طور رسمی آغاز شد.

طبق اعلام شتابران خودرو، تولید استار اچ به عنوان یکی از محصولات مدرن و باکیفیت از کمپانی Maxus، مطابق با استانداردهای کیفی کمپانی مادر انجام می‌شود و به لطف کالیبراسیون انجام شده، این محصول با مناسب‌ترین تطابق با کیفیت سوخت و شرایط جوی ایران، به دست مشتریان محترم خواهد رسید.

استار اچ به عنوان یک پیکاپ دو دیفرانسیل (با کمک سبک و سنگین) مجهز به پیشرانه ۲ لیتر GDI با سیستم توربو شارژ هندسه متغیر (VGT) به قدرت ۲۶۰ اسب بخار و گشتاور ۴۱۰ است و از گیربکس ۸ دنده اتوماتیک ZF (با شیفتر های تعویض دنده در پشت فرمان) و قفل دیفرانسیل عقب بهره می‌گیرد. عملکرد و هماهنگی بسیار خوب قوای فنی و مجموعه انتقال قدرت در این پیکاپ ۲۰۱۰ کیلوگرمی موجب شده تا شتاب اولیه آن کمتر از ۹ ثانیه باشد. سیستم تعلیق جلو Star H از نوع دوبل جناغی و در عقب نیز از نوع مالتی لینک است.

طول، عرض ‌و ارتفاع استار اچ به ترتیب برابر ۵۳۹۵، ۱۹۶۰ و ۱۸۷۰ میلیمتر و فاصله محوری آن نیز ۳۱۶۵ میلیمتر است و از جمله تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی آن می‌توان به کیسه هوای سرنشینان جلو و جانبی، نمایشگر ۱۲.۳ اینچ لمسی مالتی مدیا با کلاستر دیجیتال یکپارچه، تنظیم برقی و ۶ جهته صندلی راننده، گرمکن صندلی‌های جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک عقب، سانروف برقی، ۶ اسپیکر، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، شارژر وایرلس و همچنین چراغ‌های فول LED اشاره کرد، ضمن اینکه این پیکاپ در ایران به صورت استاندارد با اسنورکل عرضه می‌شود.

تولید مکسوس استار اچ در راستای سیاست‌های شرکت شتابران خودرو مبنی بر توجه به هم‌افزایی، بر روی خط تولید شرکت مانیان خودرو در آبیک (استان قزوین) انجام می‌شود.

با شروع فرآیند تولید مکسوس استار اچ می‌توان انتظار داشت که فروش این پیکاپ نیز به زودی آغاز شود.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشخصات این خودرو به وب‌سایت شرکت شتابران خودرو به نشانی www.shetabran.com مراجعه فرمایند.

ویدیو های پیشنهادی
  1. حجت اله براهنی گفت:

    همین که این پیکاپ رو خط تولید مانیان تولید میشه،‌نشون دهنده دو تا مسئله مهمه! این که مانیان ترا تولید منظمی نداره و خطش بیکار مونده که این ماشین روش مونتاژ شده! دوم این که این شرکتا همه دستشون تو یه کاسه‌اس و رقابتشون هم جنگ زرگریه!

    ۵
    ۰
  2. ناشناس گفت:

    دزدی همین بس که واردات خودرو مجوز ش دست شرکت‌های زیر مجموعه دو خودرو ساز بزرگ اگر راست میگن سنگ از جلوی بقیه شرکت‌ها بردارن تا همه بتون خودرو تو کشور وارد کنن حالا یا کامل یا قابل مونتاژ

    ۰
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X