%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰

تست و بررسی دایون Y7 در کویر

منتشر شده در 30 مهر 1402 ساعت 17:19
نویسنده آخرین خودرو

بیست و یکم مهرماه امسال، پنجمین سفر گروهی باشگاه دایون سواران از تهران آغاز شد. هدف این سفر رسیدن به کویر مرنجاب بود. در این سفر، شرکت خودروسازی ایلیا نیز به عنوان حامی فنی با گروه همراه شد.

تیم فنی شرکت کیان موتور وارنا، تولید کننده خودروهای دایون، با همراهی در این سفر قصد داشت ضمن ارائه خدمات پشتیبانی، اطمینان خاطر بیشتری را برای مسافران فراهم کند. همچنین این سفر فرصت مناسبی برای آزمایش عملکرد خودروی دودیفرانسیل جدید دایون Y7 با موتور ۲.۴ لیتری در شرایط سخت کویری بود.

تست کویرنوردی با دایون Y7
دایون Y7 اخیرا با استقبال خوبی در سامانه فروش اینترنتی مواجه شده و تیم فنی قصد داشت تا عملکرد آن را در شرایط واقعی مورد آزمایش قرار دهد. خوشبختانه همه چیز طبق برنامه پیش رفت و دایون Y7 توانست بدون هیچ مشکلی، مسافران را تا مقصد همراهی کند.

خودروی جدید دایون Y7 مجهز به موتور ۲.۴ لیتری توربوشارژ شده است. این موتور توسط شرکت میتسوبیشی تولید و با کد 4K22 شناسایی می‌شود.

نسل قبل این خودرو یعنی دایون Y5 دارای موتوری بود که حداکثر ۲۰۲ اسب بخار قدرت تولید می‌کرد. اما موتور جدید ۲.۴ لیتری می‌تواند توان تولیدی خود را تا ۲۱۵ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر افزایش دهد.

این قدرت از طریق همان گیربکس ۶ سرعته خودکار به چهار چرخ منتقل می‌شود. با این ارتقاء قدرت، دایون Y7 توانسته است عملکرد بهتری نسبت به نسل قبلی خود داشته باشد.

تست و بررسی خودرو جدید خودرو سازی ایلیا در کویر
سفری ۲۳۷ کیلومتری از تهران تا آران و بیدگل به اضافه ۴۵ کیلومتر مسیر سخت و ناهموار کویری، برای رسیدن به مقصدی که حتی یک قطره آب هم در آن یافت نمی‌شود. اما تماشای غروب در کویر، لذت بردن از شن‌های نرم کویر و بازدید از کاروانسرای زیبای دوره صفویه در آران و بیدگل، و بالاتر از همه تجربه آفرود در تپه‌های ماسه‌ای، این سفر طاقت‌فرسا را به یک سفر خاطره‌انگیز تبدیل می‌کند. مخصوصا اگر این سفر با یک خودروی قابل اعتماد و آماده برای هر شرایطی انجام شود.

ویدیو های پیشنهادی
  1. بابک گفت:

    از دوستانی که این خودرو رو دارند درخواست میکنم نظراتشون رو درباره این خودرو اینجا بنویسن برای ما؛
    واقعاً این حرکت برای تبلیغ و معرفی این خودرو کار بسیار عالی و زیبایی بوده

    ۸
    ۱
    • عباس گفت:

      لگن متحرک تحویل ۶ ماهه

      ۵
      ۵
      • بابک گفت:

        عباس جان عزیز؛
        منم دلخوشی از وضعیت خودرویی کشور ندارم ولی نه در این اندازه!
        من از سال ۹۳ کاپرا هم داشتم، به عنوان یه ماشین مثلاً آفرودی خیلی ازش راضی بودم. درسته خوب استهلاکش رو با کره ای ها و ژاپنی ها اصلاً نمیشه مقایسه کرد ولی همین چند مدت پیش باز کاپرا جدید سوار شدم چقدر بهتر شده، حالا این لگم پاره ای که شما میگی هرچی باشه دو سه برابر کاپرا بهتره، پس باید دید با چی میخوایید مقایسه کنیم!
        متشکرم

        ۷
        ۴
  2. حمید گفت:

    با سلام
    بنده هم در این برنامه کویر مرنجاب شرکت کردم. نتیجه تست خودرو بی نظیر بود. دوستانی که علاقه مند هستن می تونن در گروه تلگرام دایون سواران اطلاعات بیشتری کسب کنن. @dayun_suv

    ۴
    ۰
  3. محمد گفت:

    نخرید به هیچ وجه.من y7دارم ۱۰۰۰تا کارکرد دیفرانسیلش صدا میده.باید ماشین بخوابه تا۶ماه.نمایندگی قطعه نداره. اصلا پاسخگو نیستن.نخرید

    ۱
    ۱
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X