کسب رتبه دوم رضایت مشتریان توسط شرکت KTL کرمان خودرو
منتشر شده در 01 آذر 1402 ساعت 11:40
نویسنده
آخرین خودرو

به گزارش روابط عمومی، شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL)، توانست با کسب رتبه دوم در نظرسنجی از مشتریان در سه ماهه دوم سال ۱۴۰۲ برگ زرین دیگری به افتخارات خود بیفزاید.
بنابراین گزارش،شرکت KTL توانست با تحقق اهداف از پیش تعیین شده در جهت کسب حداکثری رضایت مشتریان عزیز در حوزه های عملکردی، ادراکی و اثربخشی و دیگر موارد مربوطه و با اصلاح فرایندها و رویه های مذکور، بتواند با امتیاز بالاتر از سایر شرکتهای خودرویی در رتبه دوم ارزیابی صورت گرفته توسط شرکت ISQI قرار بگیرد.
در این گزارش آمده است که رتبه شرکت KTL در ارزیابی انجام شده بالاتر از متوسط صنعت بوده است.
بیشتر بخوانید:
نقد و بررسی طراحی هیوندای الانترا ؛ ساختار شکن و جاه طلب
شرایط فروش نقد و اقساط کراس اوور هیوندای اعلام شد – فروردین ۱۴۰۴
ارائه خدمات استاندارد هیوندای توسط KTL
فروش هیوندای کونا وارداتی بدون محدودیت و با قیمتی نجومی!
مقایسه سوزوکی بالنو و هیوندای i20 مونتاژی؛ هاچبک ژاپنی صفر یا کرهای کارکرده؟
ویدیو های پیشنهادی