%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰

سدان اقتصادی فردا موتورز آماده بازگشت به بازار

منتشر شده در 20 دی 1402 ساعت 11:30
نویسنده آخرین خودرو
سدان اقتصادی فردا موتورز آماده بازگشت به بازار

فردا موتورز از تولید و عرضه مجدد سدان کامپکت فردا B511 خبر داد. این خودرو که نخستین بار در سال ۱۴۰۰ به بازار ایران عرضه شد، پس از مدتی وقفه، دوباره به خط تولید فردا موتورز بازگشته و آماده عرضه به بازار است.

 فردا B511 در ایران با یک موتور ۱.۵ لیتری (۱۴۸۰ سی‌سی) چهار سیلندر  عرضه می‌شود. این موتور که ۱۰۷ اسب‌ بخار نیرو و ۱۴۵ نیوتن‌ متر گشتاور تولید می‌کند، با یک جعبه دنده اتوماتیک ۵ سرعته دو کلاچه از نوع تر همراه شده که نیرو را به چرخ‌‌های جلو انتقال می‌دهد. بر اساس اعلام رسمی، مصرف سوخت فردا B511 در شهر ۸.۴ لیتر است و در سیکل جاده و ترکیبی به ترتیب به ۴.۹ و ۶.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد.

فردا B511

سیستم تعلیق فردا B511 در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع میله پیچشی است. همچنین این خودرو به ترمزهای دیسکی خنک شونده در جلو و ترمز کاسه‌ای مجهز است و از سیستم‌های کمکی ABS، EBD و برنامه کنترل پایداری (ESP) برای این خودرو استفاده شده است. فردا B511 همچنین به سیستم هوشمند صرفه جویی در مصرف سوخت (STT) مجهز شده است.

فردا B511 یک سدان کامپکت در کلاس B+ به شمار می‌شود که دارای طول، عرض و ارتفاع ۴۳۹۰، ۱۷۲۵ و ۱۴۹۰ میلی‌متری است و فاصله بین دو محور آن  2535 میلی‌متر است. فردا B511 فضای کافی فضای کافی برای ۵ سرنشین را فراهم می‌کند. این سدان ۱۵۱۱ کیلوگرمی با رینگ‌های آلیاژ آلومینیومی ۱۵ اینچی به بازار ایران عرضه خواهد شد.

فردا B511

نکته مهم در خصوص فردا B511، طراحی مدرن و دینامیک بدنه آن است که با وجود گذشت چند سال از شروع عرضه این خودرو به بازار، همچنان جذابیت اولیه خود را حفظ کرده است. نمای داخلی فردا ۵۱۱ با استفاده از متریال گوناگون مانند چرم مصنوعی، پلاستیک و قطعه‌های تزیینی پیانویی، در کنار المان‌های فضایی، ترکیبی خاص را پدید آورده است. یک نمایشگر تبلتی ۷ اینچی در مرکز داشبورد قرار گرفته و نشانگر‌ های پشت فرمان ترکیبی از سرعت سنج آنالوگ با چند نمایشگر کوچک دیجیتالی است که حسی اسپرت را به کابین منتقل می‌کند.

در زمینه امکانات رفاهی، فردا B511 تمام تجهیزات ضروری را پیش روی شما قرار می‌دهد. سیستم مالتی مدیا فردا B511 به یک نمایشگر لمسی ۷ اینچی مجهز شده که امکان اتصال بلوتوث و USB برای آن در نظر گرفته شده است. همین صفحه نمایش به دوربین عقب خودرو نیز متصل است و با نمایش خطوط راهنما روی صفحه نمایشگر به راننده کمک می‌کند.

فرمان برقی با طراحی دی کات و کلیدهای کنترل سیستم صوتی، سیستم تهویه مطبوع با کنترل الکترونیک و نمایشگر دیجیتالی، سانروف برقی، اتولایت و سنسور پارک دنده عقب نیز بخشی از امکاناتی است که فردا ۵۱۱ پیش روی مشتری‌ قرار می‌دهد و می تواند این خودرو را در بازار ایران در مقایسه با رقبایی مانند تارا اتوماتیک، شاهین CVT و جک J4 در موقعیتی برتر قرار دهد.

برای اطلاعات بیشتر مربوط به فردا B511 و فردا موتورز می‌توانید به وبسایت www.fardamotors.com مراجعه کنید.

ویدیو های پیشنهادی
  1. علی گفت:

    بدقولترین شرکت خودروسازی
    گول تحویل ۱۲۰روزه رو نخورید

    ۲
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X