ویدیوی معرفی لوکس ترین سدان فونیکس
بزودی لوکس ترین سدان فونیکس به بازار می آید. در این گزارش به سراغ ویدیوی معرفی آریزو ۸ رفته ایم که می خواهیم بیشتر با ویژگی های این سدان کلاس D آشنا شویم.
به گزارش آخرین خودرو، فونیکس آریزو ۸ همان چری آریزو ۸ است و در جایگاه سدان پرچمدار گروه چری قرار می گیرد. این خودرو چند وقتی است که تولید آزمایشی در کارخانه مدیران خودرو را تجربه می کند و گفته می شود که تا پایان سال جاری به صورت رسمی به بازار کشور معرفی می گردد.
ویدیوی معرفی نمونه اولیه فونیکس آریزو ۸ در شهرک اتومبیل گودرزی تهیه شده است. این مجموعه که در اتوبان فتح تهران واقع است، نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش نشان های فونیکس، ام وی ام، بهمن موتور، بی ام کارز، سایپا، ایران خودرو، نیرو موتور، آمیکو و… را دارد و امکان تست درایو و خدمات ویژه را برای مشتریان خود فراهم کرده است.
فونیکس آریزو ۸ به پیشرانه دو لیتری توربو شارژر TGDi مجهز است. این پیشرانه در تیگو ۸ پرو مکس هم دیده می شود. آریزو ۸ مدیران خودرو ۲۵۴ اسب بخار قدرت را با گشتاور 390 نیوتن متر در اختیار دارد. جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه تر (W-DCT) نیز توان را به چرخ های جلوی این خودرو می رساند. شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت این سدان کلاس D در شرایط استاندارد ۷.۶ ثانیه اعلام شده است.


این محصول را می توان لوکس ترین سدان مدیران خودرو دانست. در آریزو ۸ امکاناتی مانند سقف پانوراما، فناوری LED چراغ ها، نور بالای اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، صندلی های جلوی برقی، حافظه صندلی راننده، گرمکن صندلی های جلو و عقب، گرمکن فرمان، سردکن صندلی های جلو، تهویه اتوماتیک دو کاناله، پاکسازی هوای کابین، فرمان کمکی برقی، تریم داخلی چرم، سنسور پارک جلو و عقب، رانندگی خودکار بین خطوط، ترمز اضطراری اتوماتیک، رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی، شارژر بیسیم تلفن همراه، استارت دکمه ای، قابلیت روشن شدن خودرو از روی ریموت، جلو آمپر دیجیتال، رادار نقطه کور، سیستم صوتی سونی، نور پردازی متغییر کابین، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، دنده پشت فرمان، اتوهلد، ترمز پارک برقی، تنظیم حالت رانندگی و… مجهز است.

فونیکس آریزو ۸ را می توان یکی از کامل ترین خودروهای مونتاژی در بحث تعداد کیسه هوا دانست. این خودرو در کنار کیسه هوای جانبی جلو، پرده ای سرتاسری و رو به روی سرنشینان جلو، به کیسه هوای جانبی عقب و کیسه هوای زانوی راننده و سرنشین مجهز است. البته که در برخی نسخه های این سدان کلاس D، نمونه های شش کیسه هوا هم دیده می شود. اما مدیران خودرو برنامه دارد تا آریزو ۸ را با کامل ترین نسخه در بحث تعداد کیسه هوا به بازار ایران بیاورد. در مجموع می توان گفت که فونیکس آریزو ۸ به ۱۰ کیسه هوای ۱۴ نقطه ای مجهز است.


















کاش این رینگ سیاه رو برای ماشین سفید نزنن من که شخصا خوشم نمیاد
قیمتشم حدود دو تومن باید باشه
خداوکیلی چجوری ممکنه یه موتور ۲ لیتری چینی ۲۵۴ اسب بخار قدرت داشته باشه ولی موتور نینوا ۱۶۰ تا؟؟ مهم تو واقعیته
با درود در کاپوت چرا جک نداره، آخه من نمیدونم چ داستانیه ماشین رده بالا خودشون معرفی میکنن بعد یکسری اپشن هاشون یا هم اندازه یا کمتر ماشین های رده پایین تره، کسی ک پول این ماشین میده میخواد لااقل این موارد ببینه و شرکت های خودرو ساز لااقل بیان وقتی ماشین توربو میارن مکمل سوخت رو هم که اکی هست خودشون بیارن که جاهایی ک بنزین مناسب نیست لااقل مکمل استفاده کنن موتور صدمه نبینه
یه جوری میگی نزنن انگار همین الان میخوای از نمایندگی تحویل بگیری
دو میلیارد برا این ماشین زیاده بیشتر ۱۵۰۰ _۱۶۰۰ ظلمه
سلام….به حسین جان و همکاران…..ی ایرادی رو تو اکثر بررسیها میشه دید …اینه که هیچ وقت وزن خودرد رو نمیگن…یا ذکر این نکته خیلی مهم فراموش میشه… نسبتی وجود داره بین وزن و قدرت وشتاب…لطفا روی این نسبتها دقت کنید…..الطفا ابعاد ماشین رو هم واضح تر بگین….مثلا اینکه این خودرو از ماکسیما یا اوپتیما کمی بزرگتره….یا اون خودرو قبلی که سوزوکی بود رو میگفتید از ۲۰۶ بزرگتر یا کوچکتره …..
حسین جان اگه میخوای از رقیبات متفاوت باشی پس نکات ریزی که فقط تو میتونی رو کنی هم باید متفاوت و با دقت زیاد ذکر بشه….درضمن کسی که میخواد فیلم بررسی تولید کنه باید تو لباس پوشیدن خیلی دقت کنه….یا اگه امکانش بود با یک طراح لباس مشورت کن….
آقا جواد منم با نظرت موافقم ولی آخرین خودرویی های عزیز دایرکت ندارن خصوصی پیام بدید؟!! من جای ایشون بودم که دیگه روم نمیشد برم جلو دوربین!!!
خوب وقتی ما راحتیم با ایشون ایشون راحتتر میان جلو دوربین دیگه (شکلک لبخند نداره بزنم؟!)