%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰

خودروهای ب ام و به سامانه وارداتی ها اضافه شد

منتشر شده در 30 دی 1402 ساعت 18:47
نویسنده حسین دلاور
واردات بی ام و

به تازگی چهار مدل از خودروهای ب ام و به سامانه وارداتی ها اضافه شده اند. گفته می شود که بزودی عرضه محصولات ب ام و در بازار ایران از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش آخرین خودرو، با توجه به اطلاعات منتشر شده در وبسایت سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، چهار مدل از محصولات سواری ب ام و به فهرست عرضه اضافه شده اند. ب ام و 318i، ب ام و 220i گرند کوپ، ب ام و 318i گرند کوپ و ب ام و X1 از جمله محصولات آلمانی هستند که حالا برنامه عرضه آن ها دنبال می شود. گفته می شود که احتمالاً عرضه این خودروها توسط شرکت پرشیا خودرو انجام خواهد شد.

ب ام و 318i به پیشرانه دو لیتری توربو شارژر مجهز است. این پیشرانه ۱۵۶ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک AT توان را به چرخ های عقب این خودرو می رساند. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این خودرو ۸.۴ ثانیه اعلام شده است.

در ب ام و 220i با سبک گرند کوپ (گرند کوپه) به بازار ایران می آید، پیشرانه دو لیتری توربو شارژر مجهز استفاده شده است. این پیشرانه ۱۷۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور 280 نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه توان را به چرخ های جلو این خودرو می رساند. شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت این سدان آلمانی ۷.۱ ثانیه است.

نسخه 218i گرند کوپ پیشرانه ۱.۵ لیتری سه سیلندر توربو شارژر دارد. این پیشرانه ۱۳۶ اسب بخار را با گشتاور ۲۲۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این خودرو هم از نوع ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه است و توان را به چرخ های جلو می رسد. این خودرو شتاب ۹.۱ ثانیه را ثبت می کند.

ب ام و X1 هم با نسخه تک دیفرانسیل به بازار ایران می آید. پیشرانه ۱.۵ لیتری سه سیلندر توربو شارژر دارد. این پیشرانه ۱۳۶ اسب بخار را با گشتاور ۲۲۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این خودرو هم از نوع ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه است و توان را به چرخ های جلو می رسد. این خودرو شتاب ۹.۲ ثانیه را ثبت می کند.

ویدیو های پیشنهادی
  1. احسان گفت:

    عزیزان یا مشخصات ماشین ها در تایپ مشکل دارند یا اگر درست نوشته شده اند خود ماشین ها کار BMW نیستند شاید مثل همون تویوتا کرولا ها تولید شرکت های چینی Faw از کار درامدند

    اگر قدری BMW را بشناسیم و سیستم نامگذاری اش را بدانیم متوجه عدم هماهنگی بین نام و حجم موتور مدل های نام برده میشویم

    نام گذاری BMW ها همیشه نشان دهنده دو چیز است :
    1-کلاس سایز اتاق
    2- حجم موتور

    مثلا ان Bmw 518 قدیمی ها یعنی اتاق کلاس ۵ و ان ۱۸ یعنی موتور 1800cc
    BMW 320 یعنی اتاق کلاس ۳ و ۲۰ یعنی ۲۰۰۰ سی سی یا ۲ لیتری
    و در مورد مدل های نامبرده شما:

    318i یعنی اتاق کلاس ۳ و ۱.۸ لیتری یا 1800cc

    یا نسخه 218i یعنی اتاق کلاس ۲! و 1800cc بعد چطوری 1500cc سه سیلندر شده؟! باید میشد ۲۱۵ اسمش اگر موتور خودش باشه!

    ۱۰
    ۵
  2. حسین گفت:

    موتور دو لیتری توربو فقط ۱۵۶ اسب بخار؟؟؟؟
    چینی ها دو لیتری ۲۵۰ اسب بخار میگیرن
    هر چند اسب بخار آلمانی با چینی متفاوته ولی برای دو لیتر توربو خیلی کمه توان خروجیش…

    ۳
    ۳
    • رامین گفت:

      این موتور ۲ لیتری توربو را با ۱۵۶ اسب میده بیرون که فقرای اون سمت بتونن بخرن. همین موتور (دقیقا همین موتور و گیربکس) در نسخه های دیگه توان ۱۸۰، ۲۵۰، ۳۳۰ هم ارائه میکنه. همانطور که موتور ۳ لیتری توربو شرکت معظم بیمر توانهای ۳۳۰، ۳۸۰، ۴۲۰، ۴۵۰، ۴۷۳، ۴۹۳، ۵۱۰، ۵۲۳ و ۵۵۰ هم میده. دیگه چی میخوای؟ انتخاب از سمت خریدار.

      ۳
      ۰
    • امیررضا گفت:

      سلام لطفا برای موضوعات دیگه هم رسیدگی کنید ۶ سال هست که یک ماکان ۲۰۱۶ در گمرک دارم که کلا قیمتش تو ایران حدود ۲۱ میلیارد هست ولی من تا الان برای تشخیصش از گمرک نزدیک ۲۵ میلیارد هزینه کردم و هنوز گمرک ماشین رو تحویل نداده
      هر دفعه یک دلیل برآن میاد و اوضاع خیلی خرابه بازم اگه بی ام وه و بنز وارد ایران بشه تعداد زیاد بشه قیمت ها بیاد پایین به نظرم بهتره از چینی ها با قیمت ۱ میلیارد خورده ای

      ۳
      ۰
  3. علی گفت:

    اقا ما ادم نیستیم بعد از یکسال انتظار و پول گذاشتن و الویت بندی و… حالا بهترین ماشین هارو بدون تعرفه خدمت جانبازا میدن اخه جانباز عزیز اگه مشکل حرکتی یا هر چیزی داره ماشین مخصوص میخواد چه فرقی داره براش پراید و پارس و کرولا و بی ام و خواهشا لااقل پیگیری کنسد بقیه متقاضیان در صف وارداتی هم حداقل با تعرفه بتونن بخرن…

    ۰
    ۲
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X