موضوعات داغ روز:

اولین سدان برقی و وارداتی کرمان موتور چه مشخصاتی دارد؟

منتشر شده در 02 اسفند 1402 ساعت 22:11
نویسنده حسین دلاور
عکاس علیرضا پاداش
ویدئو رضا چوکامی

صبح امروز شرکت کرمان موتور تست درایو اولین سدان برقی و وارداتی خود را در محوطه برج میلاد تهران برگزار کرد. حال در این گزارش به سراغ جک E50A یا همان J7 برقی رفته ایم و می خواهیم ببینیم که این خودرو چه مشخصاتی دارد؟

به گزارش آخرین خودرو، در حال حاضر محموله اول سدان برقی و وارداتی کرمان موتور با نام جک E50A به ناوگان تاکسیرانی تهران اضافه شده است. باید توجه داشت که این خودروها به رانندگان فروخته نمی شود و در قالب شرکت های حمل و نقل عمومی، رانندگان می توانند بر روی این خودروهای برقی فعالیت داشته باشند. کرمان موتور برنامه دارد تا جک E50A را به صورت وارداتی به اشخاص به فروش برساند. قیمت این خودرو یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان است و عرضه آن در سامانه وارداتی ها انجام خواهد شد. قیمت پایه این خودرو حدود ۲۰ هزار و ۴۰۰ دلار است و نمونه های فول آپشن آن تا ۲۵ هزار دلار هم در بازار جهانی قیمت گذاری شده اند.

اولین سدان برقی و وارداتی کرمان موتور با نام جک E50A دارای یک پیشرانه تمام برقی است که بر محور جلو سوار است و می تواند ۱۹۲ اسب بخار قدرت و ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور را به چرخ های جلو منتقل کند. پیمایش نسخه برقی KMC J7، در چرخه NEDC حدود ۴۰۱ کیلومتر است و در شرایط بهینه می تواند تا ۵۰۰ کیلومتر مسافت را هم طی کند.. شایان ذکر است که این میزان با توجه به شرایط ایده آل بوده و ممکن است اندکی با واقعیت تفاوت داشته باشد. باتری های نسخه برقی KMC J7 در حالت شارژ سریع در مدت زمان ۴۸ دقیقه به شرایط مطلوب خود (۳۰ تا ۸۰ درصد ظرفیت باتری ) می رسند که رقم مناسبی برای این خودرو است. با شارژرهای خانگی، ظرفیت ۵۰ کیلووات ساعتی باتری E50A حدود ۸.۵ ساعت تکمیل می شود. لازم به ذکر است که این خودرو با پروتکل GB/T شارژ می شود.

فعلاً کرمان موتور اولین سدان برقی و وارداتی خود را با سطح امکانات پایه به بازار ایران آورده است. جک E50A به دو کیسه هوا، تریم داخلی چرم مصنوعی، کروز کنترل، استارت دکمه ای، جلو آمپر دیجیتال، فناوری LED چراغ ها، سنسور نور، سنسور باران، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تهویه اتوماتیک، دوربین و سنسور پارک عقب، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه بازیافت انرژی اتوماتیک و… مجهز است.

ویدیو های پیشنهادی

۴ Responses to “اولین سدان برقی و وارداتی کرمان موتور چه مشخصاتی دارد؟”

  1. هومن گفت:

    راحت بگم نرید سمتش، گرفتار میشید، اول ک همون بنزینی ک اونم مصیبت قطعه و مواد مصرفی رو داره بعدش هیبرید ک اونم باتریش اگه مشکل خورد باید ببینیم کسی گردن میگیره تازه اگه گردن بگیره چقد طول میکشه برامون وارد کنن بعد نصب کنن روش دیگه برقی پیشکشمون حالا دنبال ایستگاه شارژ و مصیبت شارژ کردن و شارژ دیواری داخل خونه و زمان بر بودت این مصیبت ها بخوایم بشیم، بگو اصلا مفت میدیم وقتی من قراره با هر اتفاقی بی کاشین بمونم ارزش نداره

    ۵
    ۱
    • بابک گفت:

      آره اتفاقاً اولا که موبایل امده بود بیست سی سال پیش، همه همین نظر شما رو داشتن، همه که البته بهتره بگم هرکی نمیتونس بگیره!!! شارژی هست و کجا شارژش کنیم و همه جا آنتن نداره ها و از این حرفا!!!
      هر تغییری سختی های خودش رو داره، ولی به نظر شما حالا که ده ساله همه جا خودروی برقی عادی شده، ایران نباشه هنوزم از این خودرو ها!؟
      خود منم بنزینی رو ترجیح میدم فعلا ولی انصافاً دوست دارم زودتر این مشکلات شارژ و … براش مرتفع شه منم برقی داشته باشم.
      بعدشم کرمان موتور، کارش انصافاً بد نیست، خدمات پس از فروش بدی نداره به هر حال تا چند سال دیگه ماشین برقی هم تو ایران عادی میشه …

      ۴
      ۰
  2. محمود گفت:

    ایلیا خودرو پول انصرافی ها رو پس بده حیا کن

    ۱
    ۰
  3. amin گفت:

    مزیت خوردهای پلاگین هایبرید چیه ؟ کاهش آلودگی هوا!!برای کشوری که بیش از ۷۰درصد برقش با سوختهای فسیلی تولید میشه خودروهای پلاگین هایبرید هیچ تاثیری برای کاهش آلودگی هوا نداره!، حالا تعرفه واردات صفر باشه! پس نتیجه (انرژی هسته ای حق مسلم ماست)😀😀

    ۰
    ۱

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.