تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰

نخستین همایش تجربیات برتر خدمات پس از فروش برگزار شد

منتشر شده در 12 تیر 1402 ساعت 18:02
عکاس علیرضا پاداش
همایش تجربیات برتر خدمات پس از فروش

صبح امروز نخستین همایش تجربیات برتر خدمات پس از فروش با حضور شرکت های ارائه دهنده خدمات در شرکت بهمن موتور برگزار شد و شرکت های خدمات دهنده تجربیات و مطالعات خود در این حوزه را با هم به اشتراک گذاشتند.

حوزه خدمات پس از فروش همیشه یکی از مهم ترین و البته پر چالش ترین موضوعات خودروهای کار و تجاری و همچنین سواری بوده و هست. بدون تردید یکی از موثرترین راه ها برای پیشرفت و توسعه این خدمات می تواند به اشتراک گذاری تجربیات مختلف در ارائه آن باشد. بر همین اساس انجمن صنفی شرکت های خدمات پس از فروش این همایش را در شرکت بهمن موتور تدارک دید تا ۲۵ شرکت عضو این انجمن بتوانند در جهت ارتقای کیفیت و ارائه راهکار های جدید از تجربیات هم استفاده کنند. هدف از برگزاری این همایش علاوه بر انتقال تجربیات، ارائه تحقیقات آماری در مورد کیفیت خدمات پس از فروش بود تا تمام اعضا بتوانند آمارهای جامعی از کیفیت و بازخورد خدمات خودرو داشته باشند.

همایش تجربیات برتر خدمات پس از فروش

اهمیت خدمات پس از فروش و ارائه قطعات اصلی

دبیر انجمن شرکت های خدمات پس از فروش در حاشیه این همایش گفت: «هدف اصلی و نهایی این انجمن همیشه آموزش در حوزه خدمات بوده و در طول سال ها سعی شده تا آموزش های فنی را در این خصوص به افراد فعال در این حوزه ارائه دهیم. تا پیش از همه گیری ویروس کرونا این آموزش ها بصورت منظم در حال انجام بود اما با شیوع گسترده ویروس کرونا در قسمت آموزش چالش هایی داشتیم که حالا در حال از سرگیری بحث آموزش های فنی برای ارائه خدمات با کیفیت تر هستیم.»

عباسعلی غیاثی همایش تجربیات برتر خدمات پس از فروش

عباسعلی غیاثی در ادامه به این نکته اشاره کرد که : «سنجش کیفی خدمات پس از فروش را شرکت بازرسی و کیفیت ISQI انجام می دهد و مشتریان از طریق آمارهای این شرکت می توانند انتخاب بهتری برای خرید خودرو و ارائه خدمات داشته باشند.» غیاثی در ادامه گفت: «با اعمال تحریم های شدید شاهد افزایش قابل توجه قیمت قطعات اصل و باکیفیت بوده ایم و همین باعث شده تا بسیاری از مشتریان به سراغ خدمات غیر رسمی و قطعات غیر اورجینال بروند. دقت داشته باشید که استفاده از این نوع خدمات و قطعات علاوه بر باطل شدن گارانتی، می تواندآسیب های مالی و جانی را برای مصرف کننده داشته باشد.»

چالش واردات خودروهای کارکرده و ارائه خدمات

به تازگی بحث واردات خودروهای دست دوم داغ شده و بنظر می رسد روند انجام مقدمات آن در حال انجام است اما کمتر کسی این روزها به چالش ارائه خدمات و قطعات این خودروها اشاره می کند. مدیر فروش و خدمات پس از فروش بهمن موتور در حاشیه این همایش به خبرنگاران گفت: « یکی از الزامات برای واردات و تولید خودرو در کشور فراهم سازی زیرساخت برای ارائه خدمات پس از فروش است و بدون خدمات و در نبود قطعات چالش های جدی را خواهیم داشت.»

امیر میر منصف همایش تجربیات برتر خدمات پس از فروش

امیر میرمنصف در ادامه اشاره کرد که: «در صورتی که زیرساخت مناسب برای ارائه قطعات و خدمات برای این خودروها فراهم نباشد قطعا مشکلاتی را در بحث کیفیت و قیمت خدمات خواهیم داشت. یعنی مشتری می تواند خودروی وارداتی کارکرده را با قیمت مناسبی خریداری کند اما برای خدمات و یا خرید قطعات احتمالا باید مبلغ گزافی را بپردازد. به همین دلایل است که بنظر نمی رسد شرکت های بزرگ خودرویی به انجام واردات و خدمات این خودروها وارد شوند چراکه قبلا در بحث واردات خودروهای کار و تجاری کارکرده مشکلات عجیب و زیادی را شاهد بوده ایم.»

اشتراک تجربیات در بحث خدمات

در پایان این مراسم مدیرعامل مایان دیزل و عضو هیئت مدیر انجمن شرکت های خدمات پس از فروش به خبرنگاران گفت: «در جلسه های انجمن در مورد چگونگی استفاده متقابل از تجربیات خدمات پس از فروش شرکت های مختلف بحث بود و در نهایت شش ماه قبل پیشنهاد برگزاری همایش تجربیات برتر خدمات پس از فروش مطرح گردید. قبل تر شرکت ها اشتراک گذاری دستاوردهای خدمات پس از فروش را تابو می دانستند اما حالا به این نتیجه رسیدند که به اشتراک گذاری این تجربیات می تواند کیفیت خدمات را در تمام شرکت ها ارتقا دهد.»

بهزاد پناهی همایش تجربیات برتر خدمات پس از فروش

بهزاد پناهی ادامه داد: «قرار بر این شد شرکت ها تجربیات مفید در ارائه خدمات پس از فروش را در قالب یک فایل ارائه دهند و در نهایت چهارده عنوان توسط هیئت داوری برگزیده شد و ۶ فایل بصورت نمونه در این همایش توسط شرکت ها ارائه گردید. قرار است این همایش ها ادامه دار باشد و در همایش های بعد پژوهش های مطالعاتی در این حوزه و خدمات به خودروهای برقی ارائه خواهد شد.»

خدمات پس از فروش یکی از بخش های مهم در بازارهای جهانی خودرو است و کیفیت بالا در این بخش می تواند افزایش فروش و محبوبیت را برای هر خودروساز رقم بزند. امیدواریم با برگزاری این دست از همایش ها در عمل شاهد بالارفتن کیفیت در حوزه خدمات خودروی کشور باشیم.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X