%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰

فیس لیفت چری تیگو ۷ ۲۰۲۴ معرفی شد؛ قیمت مدل پایه فقط ۶۴۰ میلیون تومان

منتشر شده در 13 اردیبهشت 1403 ساعت 15:30
نویسنده سعید علیپور
فیس لیفت چری تیگو 7

چری عرضه فیس لیفت تیگو ۷ مدل ۲۰۲۴ را شروع کرد. این نسخه هم در نمای بیرونی و هم در داخل کابین متحمل تغییراتی شده و قیمت مدل پایه آن از ۷۴,۹۰۰ یوان، معادل تقریباً ۶۴۰ میلیون تومان، شروع می شود.

ابعاد و تغییرات بدنه

فیس لیفت چری تیگو ۷ به عنوان مدل ۲۰۲۴ به فروش خواهد رسید. این نسخه طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۴۵۰۰، ۱۸۴۲ و ۱۷۴۶ میلیمتر دارد و فاصله محوری آن با ۲۶۷۰ میلیمتر برابر است.

در نمای ظاهری دامنه تغییرات خیلی محدود بوده و به موارد جزئی مربوط می شود. محسوس ترین تغییرات موجود در نمای روبرو و در جلوپنجره قابل مشاهده است، جایی که اکنون شاهد استفاده از شبکه ای سه بعدی هستیم. در نمای عقب هم طراحان چری در گرافیک چراغ ها و فرم خروجی های اگزوز بازنگری هایی انجام داده اند. این نسخه از چری تیگو ۷ با سه رنگ سفید صدفی، مشکی و خاکستری کوانتوم قابل سفارش خواهد بود.

طراحی فیس لیفت چری تیگو 7

در نمای جانبی نصب رینگ های جدید تنها تغییری است که به چشم می خورد. این رینگ ها اکنون به جای مشکی، نقره ای رنگ هستند و در دو سایز ۱۷ و ۱۸ اینچی تولید می شوند. مدل ۲۰۲۴ از چری تیگو ۷ از لحاظ امکانات ارتقا پیدا کرده و با سه رادار اولتراسونیک و یک دوربین به دست مشتریان می رسد. استفاده از این سخت افزارها باعث شده فیس لیفت تیگو ۷ از نظر سیستم های کمک راننده عملکرد بهتری داشته باشد.

نمای جانبی فیس لیفت چری تیگو 7

ارتقای کابین و امکانات

در داخل کابین، اضافه شدن دو نمایشگر بزرگ ۱۲.۳ اینچی به پشت فرمان شاخص ترین تغییر موجود است. این دو نمایشگر درون پنلی واحد نصب شده اند. فرمان D شکل جذابیت کابین را افزایش داده و حالا می توان رنگ قهوه ای تیره را برای پوشش صندلی ها و سایر قسمت ها سفارش داد.

کابین فیس لیفت چری تیگو 7

تریم پرچمدار فیس لیفت چری تیگو ۷ از گرمکن صندلی جلو و دوربین ۳۶۰ درجه بهره می برد. این سیستم تصاویر را با کیفیت بالایی در اختیار راننده قرار می دهد. امکاناتی مثل صندلی های چرمی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک برقی، سیستم ورود و استارت بدون کلید و سیستم صوتی با ۶ اسپیکر حالا به صورت استاندارد موجود هستند. چری تأکید می کند در این نسخه به دلیل کاهش صداهای مزاحم، لرزش ها و حرکات اضافی اتاق آسایش کابین بهبود یافته است.

نمایشگر فیس لیفت چری تیگو 7

مشخصات فنی چری تیگو ۷ مدل ۲۰۲۴

در بخش فنی، پیشرانه ثابت باقی مانده و همچون قبل نیروی لازم برای فیس لیفت تیگو ۷ نیز توسط همان موتور ۱.۵ لیتری توربو تأمین می شود. این موتور ۱۵۴ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور دارد. بسته به تیپ، گیربکس ۶ سرعته دستی یا گیربکس CVT با قابلیت شبیه سازی ۹ دنده مصنوعی نیروی موتور را به چرخ ها منتقل می کند.

تولید فیس لیفت چری تیگو 7

قیمت چری تیگو ۷ مدل ۲۰۲۴

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، مدل پایه از فیس لیفت چری تیگو ۷ با پرداخت  ۷۴,۹۰۰ یوان یا ۶۴۰ میلیون تومان قابل خرید است. تریم پرچمدار هم ۹۶,۹۰۰ یوان یا ۸۲۵ میلیون تومان قیمت دارد.

جدیدترین تیپ تیگو ۷ در بازار ایران

شرکت مدیران خودرو تیگو ۷ نسل جدید را با نشان فونیکس به بازار ایران عرضه می کند. در حال حاضر در کنار فروش تیگو ۷ پرو پرمیوم، این شرکت خودروساز خصوصی مونتاژ تیگو ۷ پرو مکس را آغاز کرده و می خواهد تا بزودی این خودرو را به فروش برساند. در بخش زیر ویدیوی معرفی فونیکس تیگو ۷ پرو مکس را می توانید تماشا کنید.

ویدیو های پیشنهادی
  1. محسن گفت:

    این قیمت های واقعی رو اعلام می کنید،دزدی های بی شرمانه مدیران خودرو و امثالهم بیشتر رو می شود.خدا شر نو کیسه های دلال صفت را از سر این ملت حلقه به گوش کم کند

    ۱۰۶
    ۱
  2. رامین گفت:

    دزدان سرگردنه با ۳ برابر قیمت جهانی تو پاچه ملت همیشه در صحنه میکنن خلایق هرچه لایق!

    ۸۶
    ۳
  3. محمد رضا حسن زاده گفت:

    قیمت عرضه در ایران حداقل دوبرابر واقعی ش هست هرمدل از این ماشین چینی با یه تغییرات کوچیک با قیمت خیلی بیشتر عرضه میشه متاسفانه هیچ نظارتی نیست، متریال بغل دری ها از پلاستیک بی کیفیت خشک می باشد، صدای موتور داخل کابین کاملا مشهود است، برا خریدش هم که بایس ثبت نام کنی یه زیر میزی خفن هم بدی آیا اسمت بیرون بیاد یا نه، سوال کلی من اینه، واقعا چرا؟ چرا همه جوره دارین این ملت رو تو تنگنا قرار میدید که نه حق انتخابی دارن نه صدای شکایت شون بجایی میرسه؟ چرا اجازه ورود برندهای بروز رو نمی‌دید که دوران جولان این خودروهای بی‌کیفیت به پایان برسه؟

    ۴
    ۰
  4. محسن گفت:

    اکسلش در نره صلوات بفرست

    ۴
    ۰
  5. مصلح گفت:

    کسی نمی داند قیمت واقعی دلار و یوان بدون محدودیت در واردات چقدر خواهد بود!؟

    ۰
    ۰
  6. دانش گفت:

    سلام وقتی سران مملکت از دیدن این کشتار ماشین های ساخت داخلشان که با قیمتهای نجومی خالی کردن سفره مردم برایشان مهم است دیگه چه توقع میشه داشت که اینها از سود های کلان دست بردارند و همیشه باید کاری بکنند که مردم فلج وگرفتارشان باشند و ایرانی چون مملکت دوست است کوتاه می آید وشمشیر تیز بران سر کیسه کردنشان بر سر مردم تیز تر از ساعت قبل

    ۲
    ۰
  7. حسن گفت:

    به دست مردم بدبخت چند برابرشو میدن

    ۱
    ۰
  8. علی حیدری گفت:

    بدبختی اینجاست با دلار آزاد ۳ برابر حساب شده
    درصورتی که اینا با ارز دولتی وارد کردن
    فاجعه در فاجعه
    سوبسید بنزین رو دولت از جیب ملت میده ، موناژی ها با ارز دولتی ۲۸۵۰۰ یا ۳۸۰۰۰ تومن قطعات میارن سرهم میکنن ۵ لا میفروشن ، پولشم میذارن جیبشون ، دریغ از سود برای دولت
    اگر قیمت بنزین جهانی باشه و واردات خودرو آزاد بشه ، سود رانتی ها به باد میره
    تازه گیا یه سری حواشی هم در مورد اکسل این خودرو ها دست بدست میشه
    هر دم از این باغ بری میرسد
    تازه تر از تازه تری میرسد

    ۱
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X