ری را در آستانه تجاری سازی و در حال صحهگذاری کیفیت است

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید از خط تولید ری را، در جریان آخرین وضعیت صحهگذاری و تاییدیههای کیفیت این محصول قرار گرفت.
از بهمنماه سال گذشته، تولید آفلاین ری را آغاز شده و به زودی این محصول پس از طی مراحل ارزشیابی کیفی قطعات و مجموعهها، تجاریسازی و عرضه خواهد شد.

ریرا نخستین کراساوور ایرانی که در آستانه تجاری سازی قرار گرفته، منطبق با استانداردهای ۸۵گانه طراحی شده و از منظر فناوری با سطح تجهیزات ایمنی و رفاهی بالا و شمارگان تولید مناسب عرضه خواهد شد. این محصول قابلیت ارتقا به استانداردهای بینالمللی آینده را نیز داراست.
بر اساس آخرین آزمونهای تصادف از روبهرو، جانبی و عقب که در مرکز تست اروپایی انجام شده است، ریرا ایمنترین محصول ساخت داخل است. ایمنی بالای این خودرو مدیون طراحی بنسازه به روز، استفاده از ورقهای فولادی با استحکام بالا و تولید باکیفیت در خطوط پیشرفته بدنه سازی اختصاصی این محصول است.

چه فیلمی بشه فروش سامانهای و بازار آزاد این دیگه!!!
سلام پارس زمستلن کی میخواین پیام بدین
خدایش شرکتایی ک ادعای خیلی زیادی دارن و مردم رو تیغ میزنن نمیتونن نیاز مردم خودشونو برطرف کنن دیگه صادرات چیه کدوم کشوری میخواد اینو بخره مامردم بدبخت فلک زده مجبوریم البته محبورمون کردین ک بخریم اونم با۲۰ برابر قیمت واقعا نوبرشه مطمئن هستین ک اونی ک به عنوان مدیر عامل هست سواد داره یه موقع فوق دکترای تیغ زدن و جیب خالی کردن مردم رو نداره
ارابه مرگی دیگر ب تولیدات داخلی البته ملت چنان خرید کنند که ایران خودرو هرگز فکرش را نکرده و تو ایران هر آشغالی که تولید بشه ملت استقبال میکنند
اینا اینقدر عقب مونده هستند که یه رینگ خوب برای ریرا نتونستن طراحی کنند . شما رینگ خودروهای چینی را نگاه کنید ببینید چه رینگ هایی رو خودروها میندازن بعدشما رینگ اینو نگاه کنید اصلا به استایل خودرو نمیاد .عین این می مانند که فردی کت و شلوار پوشیده و یک جفت دمپایی پاش کنه .رینگ توی ظاهر خودرو خیلی تاثیر داره .لطفا به مدیران ایران خودرو بگین این رینگ رو عوض کنند به ظاهر خودرو نمیاد .
پرچمدار فعلی ایران خودرو یعنی تارا اتومات ضمن طراحی ظاهری قابل قبول موتوری با توان معمولی داره در خصوص مانیتور و سنسورهای فشار باد تایر و کنترل پایداری نگم براتون که روزگارتون سیاهه هر هفته ایران خودرو هستم برای بر طرف کردن خطای پشت آمپر که بعد چند روز بر میگرده
درمانده شدن ماشین وسط سبقت گرفتن از ایرادهای خطرناک ماشینه که بارها برام پیش اومده که هنوز نمایندگی نتونستم حلش کنه
من دوست دارم ماشین وطنی سوار شم ولی اینجور ماشین ساختن خیانته به مشتری
اگه قراره ریرا یه ماشینی باشه مثل تارا اصلا نیاد به بازار بهتره
به نظر میرسه ماشینی که استانداردهای داخلی و خارجی رو پاس کرده سفارشی ساخت بوده و این ماشینی نیست که دست مشتری میدن
از الان میگم به شما. مثل همیشع فروش کارخانه ای رو کم میکنن و خودشون هم جلوشو میبندن تا بفرستن بازار ازاد دو برابر قیمت به مردم بندازن. تولیدکنندگان کلاه بردار داخلی