چالش جدید مردم در سامانه یکپارچه

مخاطبان آخرین خودرو به ما گزارش داده اند که ایران خودرو هنوز جواب مشخصی برای تخصیص خودرو به مشتریان پژو ۲۰۷ تیپ سه و تارا نمیدهد. همچنین چالش جدید مردم در سامانه یکپارچه به این رسانه اعلام شده است.
مدت هاست که ثبت نام مشتریان سامانه یکپارچه خودروهای داخلی می گذرد و هنوز ایران خودرو دعوتنامه و یا بخشنامه فروشی را برای متقاضیان تارا و پژو ۲۰۷ TU3 اعلام نکرده است. به همین دلیل تعدادی از مشتریان این خودرو با مرکز تماس ایران خودرو ارتباط برقرار کردند و با پاسخ های نامشخصی مواجه شدند. در برخی موارد گفته می شود که خودروها با تاخیر به دست مشتریان خواهند رسید و در برخی موارد هم گفته می شود که احتمالا طرح تبدیل به خودروسازان اعلام خواهد شد.
در حال حاضر بیشترین گزارش ها به رسانه های آخرین خودرو از سوی مشتریان پژو ۲۰۷ TU3 اعلام می شود. خودرویی که قرار است نمونه اقتصادی خانواده پژو ۲۰۷ باشد و در همان ابتدای عرضه استقبال خوبی از آن شده است.
پژو ۲۰۷ آی این تیپ به پیشرانه ۱.۴ لیتری و ۸ سوپاپ TU3 مجهز است. این پیشرانه ۷۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۱۸ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۵ سرعته دستی توان را به چرخ های جلوی این هاچ بک می رساند. وزن این خودرو هزار و ۵۹ کیلوگرم بوده و در محور عقب آن از ترمزهای کاسه ای استفاده شده است. مصرف سوخت ترکیبی پژو ۲۰۷ آی TU3 حدود ۶.۳۶ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است و ایران خودرو می گوید که این خودرو مصرف سوخت کمتری نسبت به نسخه TU5 دارد.
پژو ۲۰۷ با پیشرانه TU3 از نظر امکانات رفاهی و ایمنی تفاوت خاصی را با سایر نسخه های این خودروی هاچ بک ندارد. پژو ۲۰۷ تی یو ۳ به دو کیسه هوا، رینگ فولادی ۱۴ اینچی، دوربین و سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز، پوزیشن لامپ، نمایشگر لمسی، فرمان هیدرولیک، اپل کارپلی، اندروید اتو، تهویه اتوماتیک، کروز کنترل، شیشه ها و آینه های برقی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان و… مجهز است.
در حال حاضر به خاطر عدم اطلاع رسانی های رسمی ایران خودرو، وضعیت عرضه پژو ۲۰۷ TU3 برای بسیاری از مشتریان مبهم است و تعداد قابل توجهی از متقاضیان این خودرو پیام هایی را در این خصوص برای آخرین خودرو ارسال کرده اند. این چالش جدید در سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی، یکی از بیشترین پیام های دریافتی را برای ما داشته است.