%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰

فیات گرند پاندا معرفی شد ؛ تعریفی نوین از زیبایی و جذابیت

منتشر شده در 29 خرداد 1403 ساعت 13:00
نویسنده سعید علیپور

شرکت فیات عضو جدیدی به خانواده پاندا اضافه کرد. این عضو گرند پاندا نام دارد و طبق انتظار در مقایسه با مدل استاندارد از ابعاد بزرگتری برخوردار است‌؛ ضمن اینکه از لحاظ طراحی این نسخه کاملا متفاوت بوده و تقریباً هیچ وجه اشتراکی با پاندایی که می‌شناسیم، ندارد.

۳۰ سانتی متر طول بیشتر

پاندا اکنون در نسل سوم خود به سر می‌برد. شاید بدانید این نسل از سال ۲۰۱۱ روی خط تولید قرار دارد و به نوعی مدلی سالخورده به حساب می‌آید. فیات با عرضه نسخه جدید گرند سعی دارد این مدل را به روز نگه داشته و قدرت رقابت پذیری آن را در بازار افزایش دهد. نسخه گرند این خودرو در مقایسه با مدل استاندارد ۱۲ اینچ یا ۳۰ سانتی متر طول بیشتری دارد.

پلتفرمی مشترک با سیتروئن e-C3

فیات گرند پاندا در واقع بر اساس سیتروئن e-C3 توسعه پیدا کرده و از پلتفرمی مشترک با آن بهره می‌برد. این کراس اور جدید ایتالیایی طراحی زیبا و جذابی دارد، طوری که بیشتر شبیه یک خودروی مفهومی دیده می‌شود تا مدلی تولید انبوه. بدون شک شاخص‌ترین ویژگی ظاهری این کراس اوور کوچک، چراغ‌های پیکسلی آن هستند که تا حدودی محصولات هیوندای و مدل آیونیک ۵ را در ذهن تداعی می‌کنند. گرافیک این چراغ‌ها و همچنین چراغ‌های عقب از حرف X الگوبرداری شده است.

نمای فیات گرند پاندا از بالا

عضو جدید خانواده پاندا روی رینگ‌های ۱۷ اینچی حرکت می‌کند. همانند چراغ‌های روشنایی در روز گرافیک رینگ‌ها نیز مشابه با حرف X است. لبه گلگیرهای گرند پاندا به وسیله یک قطعه پلاستیکی محافظت می‌شود. این ویژگی کراس اوور جدید فیات را آماده مسیرهای آفرود نشان می‌دهد.

مشخصات فنی فیات گرند پاندا

فیات گرند پاندا با پیشرانه‌های هیبریدی و تمام الکتریکی به فروش خواهد رسید. به احتمال قوی این پیشرانه‌ها با سیتروئن e-C3 مشترک هستند. اگر این گمانه زنی درست از آب در بیاید، پیشرانه هیبریدی شامل موتور ۱.۲ لیتری سه سیلندر و سامانه هیبرید نرم خواهد بود. در سیتروئن e-C3 نیروی این پیشرانه از طریق گیربکس ۶ سرعته دو کلاچه اتوماتیک به سمت چرخ‌ها ارسال می‌شود. در این پیشرانه موتور بنزینی ۱۰۰ اسب بخار قدرت تولید دارد، سامانه هیبریدی نیز به طور موقت ۲۸ اسب بخار قدرت تولید می‌کند که البته هنگام شتابگیری تنها ۱۲ اسب بخار آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مشخصات فیات گرند پاندا

نسخه تمام الکتریکی فیات گرند پاندا احتمالاً با یک پیشرانه ۱۱۳ اسب بخاری عرضه خواهد شد. در سیتروئن e-C3 این پیشرانه با باتری ۴۴ کیلووات ساعتی تغذیه می‌شود. این باتری از نوع لیتیوم آهن فسفات بوده و با اتکا به آن می‌توان تا ۱۹۹ مایل یا ۳۲۰ کیلومتر مسافت را طی کرد. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که سیتروئن قرار است نسخه‌ای ارزان‌تر از e-C3 را با برد حرکتی ۱۲۴ مایل یا ۲۰۰ کیلومتر وارد بازار کند.

آنطور که فیات اعلام کرده، گرند پاندا علاوه بر اروپا، در خاورمیانه و قاره آفریقا نیز در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. در رابطه با قیمت فعلاً حرفی به میان نیامده است.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X