%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰

لوکس ترین و فول ترین سدان کره ای بازار معرفی شد + ویدیو

منتشر شده در 09 مرداد 1403 ساعت 23:04
نویسنده سامان امانی
عکاس حسین دلاور

شرکت کوشا خودرو به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش کیا در ایران، لوکس ترین و فول ترین سدان کره ای بازار را معرفی کرد. در این ویدیو به سراغ معرفی کیا K5 توربو ۲۰۲۴ رفته ایم که به تازگی محموله آن توسط شرکت کوشا خودرو به ایران آمده است.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، کیا K5 توربو را می توان لوکس ترین و فول ترین سدان کره ای حال حاضر بازار ایران دانست. این خودرو با مدل ۲۰۲۴ و قیمت دو میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان به بازار ایران آمده و طی روزهای آتی به مشتریان سامانه وارداتی ها تحویل داده می شود. کیا K5 توربو در کارخانه چین این خودروساز کره ای مونتاژ می شود. نکته مهم اینجاست که کارخانه کیا در چین به عنوان مجموعه تولیدی صادراتی از آن کشور شناخته می شود و در حال حاضر تیراژ قابل توجهی از محصولات کیا در بازار جهانی توسط کارخانه چین مونتاژ می شوند. برای همین می توان گفت که کیا K5 توربو مدل ۲۰۲۴ در بحث کیفیت استانداردهای اصلی گروه کیا – هیوندای کره جنوبی را رعایت می کند.

مشخصات فنی کیا K5 توربو ۲۰۲۴

کیا K5 توربو مدل ۲۰۲۴ که توسط کوشا خودرو به بازار ایران آمده است، به پیشرانه ۱.۵ لیتری TGDi مجهز است. این پیشرانه ۱۷۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور 253 نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده کیا K5 توربو از نوع ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه خشک است. همین مسئله می تواند انتقادهایی را به سمت این سدان اسپرت و کره ای بکشاند. زیرا بسیاری از مشتریان ایرانی جعبه دنده دو کلاچه را در نسخه Wet می پسندند. برای همین توصیه می شود که مالکان K5 توربو با دقت بیشتری جهت کاهش استهلاک با جعبه دنده دو کلاچه خشک این سدان کره ای در ترافیک ها رفتار کنند.

توان پیشرانه K5 توربو به چرخ های جلو می رسد و این خودروی حدود ۱.۵ تنی می تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در کمتر از ۸ ثانیه ثبت کند. همچنین حداکثر سرعت استاندارد این سدان کیا فراتر از ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت است. مصرف سوخت بهینه این خودروی کلاس D هم کمتر از ۶ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام می شود.

امکانات لوکس ترین و فول ترین سدان کره ای

کیا K5 توربو مدل ۲۰۲۴ را می توان لوکس ترین و فول ترین سدان کره ای بازار دانست. زیرا این خودرو سطح خوبی از امکانات رفاهی و ایمنی را در اختیار مالکان می گذارد. در K5 توربو شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای دیده می شود. همچنین ترمز اضطراری اتوماتیک، نور بالای اتوماتیک، رادار خط خوان، رادار تابلوخوان و رادار نقطه کور هم در این سدان کره ای وجود دارد.

کِی ۵ توربو که نسخه جدید اپتیما در بازار ایران است، در بحث امکانات رفاهی هم در جایگاه مناسبی قرار دارد. در این سدان KIA امکاناتی مانند سقف پانوراما، استارت دکمه ای، نمایشگر لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه، جلو آمپر دیجیتال، فرمان کمکی برقی، دسته دنده الکتریکی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، دنده پشت فرمان، کروز کنترل تطبیقی، رانندگی خودکار بین خطوط، اخطار خروج از خط، گرمکن فرمان، صندلی های جلوی برقی، تریم داخلی چرم، تهویه اتوماتیک دو کاناله با پاکسازی هوای کابین، شارژر بیسیم تلفن همراه، فناوری LED چراغ ها و… وجود دارد.

البته که نبود سردکن و گرمکن صندلی های جلو از جمله انتقادات صحیح به این خودرو است. زیرا با این سطح امکانات توقع گرمکن و سردکن صندلی ها برای کیا K5 توربو وجود دارد. با این حال این سدان کره ای سیستم صوتی JBL را دارد که کیفیت خوبی را در اختیار سرنشینان قرار می دهد.

ویدیو های پیشنهادی
  1. محمد گفت:

    ترجیع میدم بجای کلی آپشن که نبودش خیلی به حالم فرقی نداره سوار خودرو با موتور اتمسفریک بشم بجای یه موتور چسه TGDi و بعد چند سال در به در دنبال تعمیرکار و قطعه بگردم !!!

    ۱۱
    ۴
  2. مصطفی گفت:

    طبیعتا این موتور بشدت به کیفیت بنزین حساس تر و در طولانی مدت پر هزینه تر خواهد بود و گیربکس دوکلاچه هم مناسب ترافیک های شهری تهران نیست و زود داغ میکنه. صرفا بخاطر سرعت تعویض دنده شتاب بهتری برای راننده به ارمغان می آورد که با توجه به کیفیت بنزین بسیار موقت و تا ۲ ۳ سال اول هست و بعدش بشدت آسیب میبنید.
    هرچه حجم کمتر سوخت با بهسوزی بیشتر باید استفاده بشه. برای این ماشین شما باید بنزین بدون سرب یورو ۶ با حداقل اکتان ۹۵ استفاده کنید تا شتاب زیر ۸ ثانیه بده. کجای ایران این بنزین هست؟؟ شما بگویید؟؟
    حتی با اکتان بوستر هم به بیشتر از ۹۲ نمیتوانید برسونید.

    ۵
    ۱
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X