ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰

قطار اعتراضات خودرویی به ایستگاه زامیاد رسید

منتشر شده در 01 مرداد 1402 ساعت 09:58
قطار اعتراضات خودرویی به ایستگاه زامیاد رسید

امروز تعدادی از مشتریان شرکت زامیاد در مقابل این شرکت با تجمعی مسالمت آمیز اعتراض خود را به تاخیر در تحویل و عدم شماره گذاری خودروها نشان دادند.

اعتراضات خودرویی از آن دست اتفاق هایی است که این روزها بسیار شاهد آن هستیم. مشتریان معترض به قیمت خودروهای مونتاژی یک روز در مقابل وزارت صمت و روز دیگر در مقابل مرکز ملی رقابت تجمعاتی مسالمت آمیز انجام می دهند تا به نوعی اعتراض خود را نسبت به رویه قیمت گذاری محصولات مونتاژی نشان دهند. امروز اما تجمعی متفاوت توسط تعدادی از مشتریان شرکت زامیاد در مقابل این شرکت رقم خورد که ربطی به قیمت گذاری ها نداشت و مشکلی عمیق تر و عجیب تر باعث آن شده بود.

قطار اعتراضات خودرویی به ایستگاه زامیاد رسید

مشکل مشتریان زامیاد چیست؟

مشتریان زامیاد خرید خودروی خود را انجام داده اند و مبلغ خرید را بطور کامل پرداخت کرده اند اما شرکت نمی تواند شماره گذاری این خودرو ها را انجام دهد. البته قبلا هم به مشکل شماره گذاری خودروهای زامیاد پرداختیم و گفتیم که سازمان استاندارد مجوز شماره گذاری به این خودروها را نمی دهد. این یعنی شرکت خودروهایی را فروخته که عملا مجوز شماره گذاری نداشته اند و حالا تنها سر بی کلاه قصه ما سر مشتری است. البته بر اساس آنچه مدیران زامیاد می گویند، این شرکت مهلت قانونی داشته تا شماره گذاری این خودروها انجام شود و سازمان استاندارد زودتر از مهلت تعیین شده از صدور مجوز شماره گذاری امتناع می کند. شاید تعداد افرادی که در تصاویر تجمع اعتراضی زامیاد می بینید به نظر زیاد نیاید اما نکته زمانی مهم و عمیق می شود که بدانید بنا بر شنیده ها بحث عدم شماره گذاری ۱۲ هزار دستگاه خودرو در میان است!

قطار اعتراضات خودرویی به ایستگاه زامیاد رسید

این قشر زحمت کش را دریابید

اکثر مشتریان محصولات زامیاد راننده وانت هایی هستند که با خودرویشان کار می کنند و خرج یک خانواده را می دهند. برخی از مخاطبین آخرین خودرو به ما پیام داده اند که به دلیل تاخیر زیاد و عدم شماره گذاری در خرج زندگی شان مانده اند. قصه امروز عدم شماره گذاری خودروهای نیسان از باقی مشکلات صنعت دردناک تر است چراکه تاخیر در تحویل این خودرو ها کاملا به معیشت خانواده های زیادی لطمه می زند. البته به گفته شرکت زامیاد، روزانه ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان جریمه تبرای این خودروها محاسبه می شود اما سود تاخیر دردی را از مشتری بی وانت (یا عملا بیکار) دوا نمی کند.

امیدواریم سازمان ملی استاندارد چاره ای را برای شماره گذاری این خودروها داشته باشد و اگر قرار است خودروهای زامیاد به شماره گذاری نرسند، دلیل فروش این خودروها و تخلف احتمالی بررسی شود.

ویدیو های پیشنهادی

One Response to “قطار اعتراضات خودرویی به ایستگاه زامیاد رسید”

  1. حامدح گفت:

    سازمان استاندارد هم مردم را سر کار گذاشته. وقتی یک ماشین از شاسی و ورق بدنه گرفته تا سیستم ترمز و حتی آیینه بغل (تمام تولیدات داخل) فاقد استاندارد لازم هستند و سالانه باعث کشته شدن بسیاری می شوند؛ فقط بدلیل ایرادات کوچک و احمقانه (مانند عدم امکان تنظیم زاویه چراغ از داخل) اجازه شماره گذاری نمیدهد!!!!

    ۳
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X