%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰

ایکستریل هیبرید در سامانه جانبازان ؛ وارداتی معین خودرو اروند چه مشخصاتی دارد؟

منتشر شده در 24 شهریور 1403 ساعت 17:50
نویسنده آخرین خودرو
ایکستریل هیبرید

ایکستریل هیبرید یکی از خودروهای جدید وارداتی است که توسط معین خودرو اروند در سامانه جانبازان عرضه می شود اما این کراس اوور چه مشخصاتی دارد؟

با اعمال محدودیت های زیاد در آیین نامه واردات خودرو، عملا خودروهای جذاب وارداتی را تنها می توان در سامانه عرضه خودروهای وارداتی یافت. جاییکه می توان خودروهایی از نشان های بنز، ب ام و، فولکس واگن، هوندا، تویوتا و نیسان دید و به ندرت خودروی چینی در آن دیده می شود. یکی از شرکت هایی که از ابتدای واردات در بحث عرضه خودروهای نیسان خود را فعال نشان داد، معین خودروی اروند بود که حالا ایکستریل هیبرید را به سامانه جانبازان آورده است. کراس اووری هیبرید و مدرن که هم مشخصات فنی خوبی دارد و هم امکانات ایمنی و رفاهی آن کامل است. در ادامه به معرفی این خودرو می پردازیم.

طراحی پشت ایکستریل هیبرید

مشخصات فنی ایکستریل هیبرید

در اینجا با نسخه هیبرید ایکستریل مواجهیم که نیسان همانند دیگر سری محصولاتش نظیر سیلفی، به آن ای پاور (e-Power) می گوید. زیر کاپوت یک پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ و سه سیلندر بنزینی را داریم که البته در مدار قدرت و گشتاور قرار نمی گیرد و نقش ژنراتور را دارد. این یعنی عملا پیشرانه های برقی هستند که در این کراس اوور قدرت و گشتاور سر چرخ را تامین می کنند. ایکستریل هیبرید یک کراس اوور دو دیفرانسیل است پس دو پیشرانه الکتریکی روی محور جلو و عقب داریم. پیشرانه برقی سوار بر محور جلو توان تولید نهایت قدرت ۲۰۴ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۳۰ نیوتن متر را دارد و خروجی پیشرانه برقی سوار شده بر محور عقب ۱۳۶ اسب بخار قدرت و ۱۹۵ نیوتن متر گشتاور است. این دو پیشرانه در مجموع و بصورت ترکیبی بیشینه قدرت ۲۱۰ اسب بخار را تولید می کنند و قدرت از طریق جعبه دنده تک سرعته برقی به دو محور جلو و عقب می رسد تا سیستم تمام چرخ محرک یا AWD را در این کراس اوور داشته باشیم.

مشخصات ایکستریل هیبرید

دقت داشته باشید کارکرد این کراس اوور دقیقا شبیه به نیسان سیلفی است و عملا خودروهای ای پاور نیسان رفتاری شبیه به خودروهای تمام برقی دارند. یعنی ترمزهای بازیافت انرژی را در این خودرو داریم و با وجود وزن بالای خودرو، مصرف یکنواخت ترکیبی ۶.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برای ایکستریل هیبرید ثبت می شود.

کابین و امکانات

در کابین سبک جدید طراحی های نیسان را می بینیم که در دیگر محصولات جدید این نشان هم دیده می شود. سبک جدید طراحی های این برند در کمال سادگی، زیبایی و مدرن بودن را هم القا می کند و در کنار آن کیفیت بالای متریال باعث می شود حس خیلی خوبی را در کابین داشته باشیم. نسخه ای که معین خودرو اروند برای واردات جانبازان در نظر گرفته، کامل ترین و فول ترین نسخه وارداتی است. در این کراس اوور امکاناتی نظیر فرمان کمکی برقی، فناوری LED چراغ ها، سانروف پانورامیک، سنسور باران، رینگ های ۱۹ اینچی آلومینیومی، در صندوق عقب برقی، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی مالتی مدیا، هداپ دیسپلی، تنظیم حالت رانندگی، شارژر وایرلس گوشی همراه، سیستم تهویه اتوماتیک سه کاناله، صندلی تمام برقی ده حالته راننده و شاگرد، ترمز اضطراری، هشدار برخورد از جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار نقطه کور، هشدار خروج از خط، نوربالای خودکار، کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری و… دیده می شود.

کابین ایکستریل هیبرید

با این مشخصات می توان گفت که ایکستریل هیبرید یکی از گزینه های منطقی و قابل قبول در سامانه عرضه خودروهای جانبازان است چراکه کیفیت نیسان همیشه در بازار ایران ثابت شده و مشخصات فنی این نسخه هم بسیار راضی کننده است. شرکت معین خودرو اروند به زودی قرار است محصولات جدیدی را در سامانه خودروهای وارداتی داشته باشد که به رودی جزئیات آن اعلام خواهد شد.

ویدیو های پیشنهادی
  1. محمود گفت:

    در کیفیت و اعتبار نام نیسان هیچ شکی نیست ولی با این سیستم هیبریدی ژنراتوری و باتری های گرانقیمت باب میل خریداران ایرانی نیست.

    ۲
    ۱
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X