%۱.۰۴
فونیکس آریزو 8
۳,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی T9
۴,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
شاهین GL
۱,۲۷۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۱۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
کی ام سی J7
۲,۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۰۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۸
رانا پلاس
۱,۰۵۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی ایگل
۱,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
اطلس G
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۸,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۸
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۶۶,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۸
کی ام سی X5
۲,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۶
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۱
شاهین اتوماتیک
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
آریسان ۲
۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
کوییک S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۴
هایما ۸S
۳,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۲۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۵,۶۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۸
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
جک J4
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۹۱۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
ری را
۲,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
فونیکس آریزو 8
۳,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی T9
۴,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
شاهین GL
۱,۲۷۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۱۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
کی ام سی J7
۲,۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۰۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۸
رانا پلاس
۱,۰۵۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی ایگل
۱,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
اطلس G
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۸,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۸
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۶۶,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۸
کی ام سی X5
۲,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۶
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۱
شاهین اتوماتیک
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
آریسان ۲
۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
کوییک S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۴
هایما ۸S
۳,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۲۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۵,۶۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۸
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
جک J4
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۹۱۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
ری را
۲,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰

پیروزی کادیلاک لیریک؛ عنوان خودرو لوکس سال آلمان به کراس‌اوور آمریکایی رسید

منتشر شده در 01 آبان 1403 ساعت 14:00
نویسنده سعید علیپور
پیروزی تاریخی کادیلاک لیریک

شرکت کادیلاک همواره با چالش‌های زیادی در بازار پیچیده اروپا روبرو بوده و نتوانسته آنطور که باید نظر مثبت مشتریان را جلب کند. با وجود این، مدل جدید لیریک به یک موفقیت بزرگ دست یافته و عنوان خودروی لوکس سال آلمان را از آن خود کرده است. کسب این عنوان اهمیت بسیار بالایی دارد، زیرا در کشوری به دست آمده که زادگاه برند هایی مثل مرسدس بنز، ب ام و و آئودی به شمار می‌رود.

لیریک، آغازگر موفقیت های کادیلاک در اروپا؟

با وجود تلاش‌های متعدد کادیلاک برای حضور قوی در بازار اروپا که از سال ۱۹۳۵ آغاز شده، این کمپانی همیشه به عنوان یک برند در حاشیه باقی مانده است. اما این پیروزی می‌تواند سکوی پرتاب کادیلاک برای کسب سهم بیشتر از بازار اروپا باشد. در این دوره کادیلاک لیریک در رقابت با خودروهایی همچون جنسیس G90  و پورشه ماکان موفق به کسب عنوان بهترین خودروی لوکس سال آلمان شده است.

نمای جانبی کادیلاک لیریک

پیر بروگال، رئیس و مدیرعامل شاخه جنرال موتورز در اروپا، موفقیت لیریک را بسیار مهم دانسته و گفته: «این جایزه برای ما اهمیت زیادی دارد. ما با یک کادیلاک کاملاً برقی به اروپا بازگشته‌ایم. کسب عنوان نخست نشان می‌دهد که می‌توانیم بالاترین سطح از تجمل که همواره از کادیلاک مورد انتظار است را با فناوری و طراحی جذاب ترکیب و ارائه کنیم.»

نتایج دیگر دسته‌ها

در سایر دسته‌ها دیگر برند های اروپایی موفقیت‌های قابل توجهی کسب کرده‌اند. در کلاس خودروهای کامپکت (تا ۳۵,۰۰۰ یورو) سیتروئن e-C3/C3 موفق به کسب رتبه اول شده است. جالب اینکه در این دسته خودروی چینی MG3 به رتبه دوم رسیده و داچیا داستر در رتبه سوم قرار گرفته است.

کابین کادیلاک لیریک

در بخش خودروهای بالارده (بین ۳۵,۰۰۱ تا ۷۰,۰۰۰ یورو)، ب ام و i5 و سری ۵ جایزه را از آن خود کرده‌اند. پولستار ۴ و ب ام و X1/iX1 نیز به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم ایستاده‌اند.

در بخش خودروهای اسپرت و قدرتمند (پرفورمنس)، پورشه ۹۱۱ GTS برنده شده و پس از آن لامبورگینی روئلتو و فراری 12Cilindri حائز رتبه‌های دوم و سوم هستند. در بخش خودروهای انرژی نو هم آئودی Q6 e-tron از گروه فولکس واگن جایگاه نخست را به خود اختصاص داده است. پس از این مدل، فولکس واگن ID.5 و پورشه ماکان در رتبه‌های بعدی حضور دارند.

ناگفته نماند خودروی سال آلمان هر ساله توسط تیمی متشکل از ۳۰ خبرنگار برجسته و شماری از داوران میهمان انتخاب می‌شود. در حال حاضر برنده نهایی خودروی سال آلمان مشخص نیست و برای اطلاع از آن باید چند ماه دیگر صبر کنیم.

مشخصات کادیلاک لیریک
ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X