%۰.۹۲
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
اطلس G
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۴
هایما ۸S
۳,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۸
رانا پلاس
۱,۰۵۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۸
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۸
کی ام سی X5
۲,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
آریسان ۲
۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۱۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۸
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۲۵,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۶۶,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
فونیکس آریزو 8
۳,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی ایگل
۱,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۹۱۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی T9
۴,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
ری را
۲,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
شاهین GL
۱,۲۷۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
کوییک S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
کی ام سی J7
۲,۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
جک J4
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۰۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۱
شاهین اتوماتیک
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۶
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۵,۶۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
اطلس G
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۴
هایما ۸S
۳,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۸
رانا پلاس
۱,۰۵۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۸
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۸
کی ام سی X5
۲,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
آریسان ۲
۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۱۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۸
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۲۵,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۶۶,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
فونیکس آریزو 8
۳,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی ایگل
۱,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۹۱۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی T9
۴,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
ری را
۲,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
شاهین GL
۱,۲۷۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
کوییک S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
کی ام سی J7
۲,۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
جک J4
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۰۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۱
شاهین اتوماتیک
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۶
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۵,۶۸۰,۰۰۰,۰۰۰

وانت ارزان قیمت تویوتا هایلوکس چمپ در مسابقات اتومبیلرانی شرکت می کند

منتشر شده در 16 آبان 1403 ساعت 10:01
نویسنده سعید علیپور
وانت ارزان قیمت تویوتا هایلوکس

تایلند در کنار جاذبه‌های توریستی فراوان، بهشت وانت‌ها نیز محسوب می‌شود و این نوع خودروها طرفداران زیادی در آن دارند. شرکت تویوتا برای کسب سهم حداکثری از این بازار گسترده، مدلی ارزان‌قیمت به نام هایلوکس چمپ را در سبد محصولات خود گنجانده است. این وانت اقتصادی که از سال گذشته عرضه می‌شود، قابل شخصی‌سازی بوده و معادل ۱۳۶۰۰ دلار (حدود ۹۵۰ میلیون تومان) قیمت دارد. حالا تویوتا برای نمایش پتانسیل‌ها و البته جلب توجه، تصمیم گرفته وانت ارزان‌قیمت خود را به پیست مسابقه بفرستد.

مثل سایر محصولات مسابقه‌ای تویوتا، این نسخه از هایلوکس چمپ توسط بخش گازو ریسینگ تیونینگ شده است. البته کمپانی ژاپنی ماموریت ارتقا و آماده‌سازی این نسخه را به شاخه تایلندی گازو ریسینگ محول کرده؛ قرار است این وانت مسابقه‌ای در سری مسابقات «سوپر پیکاپ» شرکت کند.

هایلوکس چمپ

مشخصات تویوتا هایلوکس چمپ مسابقه ای

برای همخوانی با قوانین، نسخه تک کابین و دیفرانسیل عقب از تویوتا هایلوکس چمپ انتخاب شده؛ همچنین این نسخه به موتور دیزلی و گیربکس دستی مجهز است. موتور مذکور حجمی برابر با ۲.۴ لیتر داشته و می‌تواند ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

مشخصات تویوتا هایلوکس چمپ

طبق انتظار نسخه مسابقه‌ای تویوتا هایلوکس چمپ با مدل استاندارد تفاوت‌های ظاهری زیادی دارد. این نسخه به کیت بدنه اختصاصی و باله عقب تجهیز شده و ارتفاع آن برای بهبود هندلینگ کاهش یافته است. به منظور عملکرد بهتر موتور این نسخه از اینترکولر بزرگ‌تر سود می‌برد. هایلوکس چمپ در حالت استاندارد چهره‌ای جذاب و تا حدودی کارتونی دارد، با تغییرات اعمال شده روی بدنه، نسخه مسابقه‌ای جذابیتی دو چندان پیدا کرده و گویی از دنیای انیمیشن‌ها مستقیماً وارد دنیای واقعی شده است!

مشخصات فنی هایلوکس چمپ

بد نیست اشاره کنیم مثل هایلوکس اصلی، نسخه چمپ نیز روی شاسی نردبانی تولید می‌شود. این وانت برای افرادی توسعه یافته که با قیمتی کم خواهان یک پیکاپ با دوام و قابل اعتماد هستند. در بازار تایلند که انباشته از انواع پیکاپ‌های معروف است، هایلوکس چمپ رقبای قدرتمندی مثل فورد رنجر، میتسوبیشی ترایتون و ایسوز D-Max را پیش روی خود دارد.

ویدیو های پیشنهادی
  1. هاله گفت:

    این تویوتا بیاد تو ایران راحت ۵میلیارد فروش میره

    ۱
    ۰
  2. میثم گفت:

    سلام، ارزان قیمت؟! ۹۵۰میلیون!! 😂شوخی نکن فکرکردیم۱۰میلیونه… تایلندی که ۱۳هزار دلار توش ارزونه یعنی… شاد پیروز باشید

    ۱
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X