تصاویر کابین جدید اکسید TXL منتشر شد


کراس اوور TXL محصولی به نسبت لوکس از نشان اکسید گروه چری است، به تازگی با طراحی کابین جدید به بازارهای هدف معرفی شده و حال تصاویر آن منتشر شده است.
به گزارش آخرین خودرو، کابین جدید اکسید TXL طراحی جذاب و به روزتری نسبت به گذشته دارد و سبک جدید را دنبال می کند. در داخل TXL جدید سعی شده است تا نورپردازی و خطوط استفاده شده، تا حدی در یک راستا و بدون شکستگی باشند. همچنین آن طور که مشخص است، از متریال تا حدی لوکس تر در بخش رودری ها، داشبورد و قاب های پلاستیکی استفاده شده است. نمایشگر TXL با جلو آمپر این کراس اوور چینی یکپارچه است و غربیلک فرمان طرح D دو شاخه در این خودرو دیده می شود. طراحان اکسید سعی کرده اند تا کمترین دکمه های فیزیکی را در کابین این کراس اوور متوسط قرار دهند و اکثر قابلیت این خودرو در قالب نرم افزار و کلید مجازی در نمایشگر خودرو قرار دارند.


چندی پیش اکسید TXL به ایران آمد و آخرین خودرو محتوایی از نمونه آزمایش فنی این خودرو تهیه کرد. در آن گزارش شاهد بودیم که نمونه اولیه تریم داخلی جدید TXL بر روی خودروی مورد نظر نصب شده است.
در این کراس اوور متوسط یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو شارژ با فناوری TGDi را داریم که توان تولید ۱۹۵ تا ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تَر (WDCT) به چرخ های جلو منتقل می شود و این دقیقا همان موتور و گیربکسی است که در تیگو ۸ پرو و فونیکس FX پرمیوم دیده می شد.
در اکسید TXL با کابین جدید امکاناتی نظیر ورود بدون کلید، دوربین ۳۶۰ درجه، سقف پانورامیک، سیستم فرمان صوتی، شارژر وایرلس، تنظیم برقی صندلی شاگرد از عقب، تهویه دوکاناله اتوماتیک، دریچه تهویه ردیف عقب، سیستم کنترل کشش و پایداری، کروز کنترل تطبیق پذیر، رانندگی نیمه خودران، رادار خطی و نقطه کور، نوربالای خودکار، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سنسور نور و باران، کنترل حرکت در سربالایی، تابلوخوان، تنظیم حالت رانندگی و… وجود دارد.





این قدر از لگن پاره های چینی تعریف و تمجید نکنید
اینها در هیچ جای دنیا مشتری ندارند
و فقط در ایران و آن هم به زور تبلیغات گسترده و دروغین توانسته اند عده ای را
فریب دهند و ماشین های بنجل و لگن پاره
خود را به آنها قالب کنند
من خودم با شما هم نظرم
فقط اینو اضافه میکنم که کیفیت بنجل و خدمات پس از فروش افتضاح محصولات داخلی و نبود هیچ آپشن دیگه ای باعث شده مردم بین بد و بدتر برن چینی بخرن
خود من الان یه دنا اتومات دارم پول یکم دستم بیاد بدم نمیاد برم یک ریسپکتی، آریزویی چیزی بخرم به این امید که تو ۵ سال گارانتیش هیچیش نشه و قبل از اتمام گارانتی بفروشمش بره
تخت گاز زده ۲لیتری توربو .کدوم درسته .بعدش آقا نمیخریم .خیالت راحت
ماشین خیلی زیبائیه
چینی بی کیفیت و کم دوام وای بر ملت ایران که باید از کشورهای اطراف گرانتر بخرند