%۱.۱۴
آریسان ۲
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۵
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۰۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۴
بک X3 پرو
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۴۶
کی ام سی J7
۲,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۹
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸۵
شاهین GL
۱,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
رانا پلاس
۹۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
اطلس GL
۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۱
اکستریم VX
۶,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
کوییک S
۷۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱۲.۹۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۴,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷۷
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۳
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
کی ام سی T9
۳,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۱۸,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
جک J4
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۲
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
ساینا S
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۹
ری را
۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۴
اکستریم LX
۳,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
آریسان ۲
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۵
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۰۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۴
بک X3 پرو
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۴۶
کی ام سی J7
۲,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۹
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸۵
شاهین GL
۱,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
رانا پلاس
۹۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
اطلس GL
۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۱
اکستریم VX
۶,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
کوییک S
۷۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱۲.۹۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۴,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷۷
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۳
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
کی ام سی T9
۳,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۱۸,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
جک J4
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۲
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
ساینا S
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۹
ری را
۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۴
اکستریم LX
۳,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰

اونترا U75 پلاس با نشان جدید صنایع خودروسازی ایلیا معرفی شد

منتشر شده در 18 دی 1403 ساعت 19:25
عکاس علیرضا پاداش
اونترا U75 پلاس

صنایع خودروساز ایلیا طی مراسمی ضمن معرفی نشان جدید خود از اونترا U75 پلاس به عنوان جدیدترین محصول مونتاژی خود پرده برداشت.

صنایع خودروسازی ایلیا عصر امروز طی مراسمی در هتل استقلال تهران از نشان جدید خود تحت عنوان IPK پرده برداشت. نشان IPK مخفف ایلیا پارس کیان است و از این پس در محصولات تولیدی صنایع خودروسازی ایلیا به کار می رود و اولین محصول با این نشان جدید اَوِنترا U75 پلاس (AVENTRA U75 PLUS) خواهد بود. اونترا U75 پلاس در واقع همان وی جی وی یو ۷۵ پلاس است که پیش تر قرار بود به صورت وارداتی به بازار ایران بیاید اما در نهایت برنامه های صنایع خودروسازی ایلیا بر مبنای مونتاژ این محصول به صورت ریبرند شده پیش رفت و به زودی این کراس اوور متوسط را در بازار کشور خواهیم دید. در ادامه نگاهی به مشخصات فنی و امکانات این کراس اوور جدید بازار با نشان جدید IPK خواهیم داشت.

مشخصات فنی اونترا U75 پلاس

کراس اوور U75 پلاس به یک پیشرانه دو لیتری توربو شارژر TGDi مجهز است. این پیشرانه ۲۲۶ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۳۸۵ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده U75 پلاس از نوع ۸ سرعته اتوماتیک AT است و قدرت را به چرخ های جلو می رساند. وجود جعبه دنده AT می تواند مزیتی خوب را برای این خودرو فراهم کند. کراس اوور U75 پلاس با وزنی بیش از ۱.۶ تن می تواند در شرایط استاندارد شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۸.۲ ثانیه ثبت کند و از سویی مصرف سوخت ترکیبی کمتر از ۸.۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را داشته باشد.

کراس اوور U75 پلاس

کابین اونترا با نشان جدید صنایع خودروسازی ایلیا

در داخل طراحی مدرن را داریم که البته المان هایی کلاسیک را هم دارد. صفحه نمایش مرکزی به سبک محصولات مرسدس بنز طراحی شده و کلاستر تمام دیجیتال است. سلکتور دنده اهرمی چرخان دارد و همه چیز مدرن به نظر می رسد اما از طرف دیگر طراحی دریچه های تهویه و همچنین فرم صندلی ها و داشبورد حس سنتی تر را القا می کند. در مجموع طراحی تیم کراس اوور در داخل و نسبت به رقبای همرده خوب ارزیابی می شود و باید دید دوام متریال این خودرو در کابین در بلند مدت چگونه است.

کابین اونترا U75 پلاس

این خودرو به دو کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، درِ صندوق عقب برقی، رینگ آلومینیومی، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، ۷ صندلی، دسته دنده الکتریکی چرخان، چهار حالت رانندگی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، نمایشگر لمسی، تهویه الکتریکی، کروز کنترل، دوربین ۳۶۰ درجه داینامیک، رینگ آلومینیومی، جلو آمپر دیجیتال، صندلی برقی راننده و… مجهز است.

ویدیو های پیشنهادی
  1. سید جواد حسینی گفت:

    با سلام بهتر همان خودرو هایی که قرار بوده برج ۷تحویل بدهید را اول واگذار میکردید بعد ماشین جدید رونمایی میکرد..

    ۱
    ۰
  2. سید جواد حسینی گفت:

    با سلام بهتره قبل از ورود محصول جدیدان قرار دادهای قبلی را تسویه میکردید.

    ۰
    ۰
  3. سید جواد حسینی گفت:

    با سلام .وباتشکر از شرکت ایلیا خودرو بخاطر خوش قولیهای گذشته

    ۰
    ۰
  4. پرهام بیگی گفت:

    یعنی تو این شرکت به این بزرگی یک نفر هم نبود که به این مدیر برند بگه این لوگو بد ترین لوگوی تاریخ صنعت خودروسازی جهانه ؟

    ۲
    ۰
  5. مهدی گفت:

    بنظرم لوگو اونترا کوچیکه پشت ماشین مشکیه باید بزرگ تر بزنن

    ۲
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X