%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۱
ساینا S دوگانه سوز
۸۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
کوییک S
۷۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۴۶
جک J4
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۹
اطلس GL
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۴,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۶
هایما ۸S
۳,۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۶
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۳۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
شاهین GL
۱,۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۵,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۲
فوتون تونلند G7
۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۶
کی ام سی J7
۲,۹۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۴
ساینا S
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۱
آریسان ۲
۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵
رانا پلاس
۱,۰۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۶
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۷۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۴
اطلس G
۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۱
ساینا S دوگانه سوز
۸۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
کوییک S
۷۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۴۶
جک J4
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۹
اطلس GL
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۴,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۶
هایما ۸S
۳,۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۶
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۳۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
شاهین GL
۱,۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۵,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۲
فوتون تونلند G7
۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۶
کی ام سی J7
۲,۹۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۴
ساینا S
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۱
آریسان ۲
۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵
رانا پلاس
۱,۰۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۶
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۷۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۴
اطلس G
۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰

محصولات ایران‌خودرو در شان مردم ایران خواهد شد

منتشر شده در 18 بهمن 1403 ساعت 10:09
نویسنده آخرین خودرو
محصولات ایران‌خودرو

کنسرسیوم سهامداران بخش خصوصی شرکت ایران خودرو در بیانیه ای اعلام کردند که در یک زمان بندی مطلوب کیفیت محصولات تولیدی بزرگترین بنگاه خودروسازی ایران را ارتقا خواهند داد تا محصولاتی را در شان مردم ایران راهی بازار کنند.

سرانجام پس از ماراتن ۹ ساعته، شامگاه چهارشنبه – ۱۷ بهمن – سهامداران صاحب رای در مجمع عمومی شرکت ایران خودرو، سهامداران با عضویت شرکت‌های خدمات گستر صبا انرژی؛ سرمایه گنجینه ایرانیان؛ بهینه سازان بهمن؛ اعتبار آفرین؛ مدیریت سرمایه گذاری ملی ایران در هیات مدیره بزرگترین خودروسازی کشور موافقت کردند و به ترتیب مدیریت این خودروسازی به بخش خصوصی رسید. در هنگام رای گیری ۵۱.۷۹ درصد سهامداران در مجمع حضور داشتند.

کنسرسیوم سهامداران بخش خصوصی پس از مشخص شدن نتایج این انتخابات در بیانیه ای ضمن قدردانی از اعتماد نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران در واگذاری مدیریت به بخش خصوصی در بیانیه ای خطاب به مردم ایران تاکید کردند که ارتقای این شرکت را در دستور کار قرار خواهند داد.

این بیانیه به شرح زیر است :

امروز مفتخریم که اعلام کنیم با اعتماد نظام، دولت و سران سه‌ قوه و طبق تصمیمات مجمع گروه صنعتی ایران‌خودرو، مدیریت این گروه صنعتی طبق قانون تجارت در اختیار کنسرسیوم سهامداران بخش خصوصی که صاحب اکثریت سهام این شرکت هستند (پس‌ از سال‌ها تاخیر) گذاشته شد تا در یک زمان‌بندی مطلوب، بتوانیم کیفیت محصولات تولیدی و سرویس‌ مان به مردم شریف ایران را ارتقا داده و همزمان زیرساخت‌های تولیدی و مالی شرکت را احیا کرده و خشنودی و رضایت اجتماعی همه ذینفعان خانواده بزرگ ایران‌خودرو را فراهم کنیم.

در این راه سخت برای حل بحران‌های فراوانی که ماحصل مدیریت غیرحرفه‌ای چهار دهه گذشته است، دست همه خدمت‌ گزاران میدان صنعتی، اقتصادی و مالی کشور در همه بخش‌ها را می‌فشاریم و با آغوش باز، از توانایی‌های نخبگان جامعه بهره خواهیم برد تا جامعه ایرانی به صنعت خودرو همچون گذشته‌های دور با غرور و افتخار نگاه کند.

در این راه بزرگ، سرمایه‌های انسانی کل گروه صنعتی ایران‌خودرو، قطعه‌ سازان صنعت خودرو و نیز شبکه نمایندگی‌های ایران‌خودرو در سراسر کشور یاریگر ما خواهند بود.

برنامه‌های ما به‌ صورت کوتاه‌ مدت، میان‌مدت و درازمدت پس‌ از شناسایی کامل آسیب‌های وارد شده اقتصادی به‌ پیکر این شرکت و منشا زیان‌های انباشته شرکت که در تاریخ کشور بی‌سابقه بوده است، برای اطلاع عموم هم‌ میهنان ارائه خواهد شد.

حتما سعی خواهد شد تا حداکثر طی دو هفته پس‌ از شروع به کار تیم جدید، گزارش کامل مالی شامل مجموع بدهی‌های شرکت به بانک‌ها و موسسات مالی و قطعه‌ سازان داخلی و خارجی و نیز تعهدات خودروهایی که وجوه آن‌ها دریافت شده است ولی خودروها تحویل داده نشده‌اند، به‌ اطلاع مردم شریف ایران برسد.

همه تلاش خود را به‌کار خواهیم بست تا نارضایتی‌های سال‌های گذشته مردم عزیز و شریف ایران پایان یابد و به‌ سرعت خشنودی و رضایت آنان سرلوحه همه فعالیت‌های پیش روی گروه صنعتی ایران‌خودرو قرار گیرد.

ویدیو های پیشنهادی
  1. yassinam گفت:

    یک بخشی از زیان های انباشته بخاطر نیروی انسانی هست که به امضاهای طلایی وارد شرکت شدند
    تعدیل کنید

    ۱۳
    ۱
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X