%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰

سایپا سهند پارس خودرو ؛ ویدیو معرفی + مشخصات فنی

سایپا سهند پارس خودرو جدید ترین محصول گروه سایپا است که در پارس خودرو به تولید می رسد. این خودرو در واقع فیس لیفتی از ساینا است.

حجم موتور 1503 سی سی
قدرت 90 اسب بخار
گشتاور 137 نیوتن متر
انتقال قدرت دیفرانسیل جلو
منتشر شده در 11 شهریور 1402 ساعت 18:10

درباره سایپا سهند پارس خودرو

سایپا سهند پارس خودرو عضو جدید خانواده پلتفرم X200 است که طراحی بروزتر و زیباتری نسبت به دیگر اعضای این خانواده دارد و به نوعی فیس لیفت ساینا محسوب می شود. این خودرو محصول اختصاصی پارس خودرو است و در خط تولید این شرکت به تولید می رسد و به همین دلیل است که نشان پارس خودرو را روی آن می بینیم. انتظار می رود سایپا سهند پارس خودرو با توجه به چهره ظاهری بهتر و امکانات بیشتری که نسبت به نسل های خود دارد ، میزان فروش خوبی را تجربه کند. البته که نمی توان از اساس فنی و پلتفرم قدیمی آن گذشت. این خودرو نخستین بار در نمایشگاه تحول صنعت خودرو در سال ۱۴۰۱ به نمایش گذاشته شد و از نظر ویژگی های فنی و ظاهری بسیار به سایپا اطلس شبیه است. در ادامه بیشتر به سایپا سهند پارس خودرو می پردازیم.

سایپا سهند پارس خودرو ؛ مشخصات فنی + معرفی

طراحی بدنه

با اینکه در سایپا سهند سعی شده است تا چهره بروزتری داشته باشیم اما به طور کلی شاهد طراحی پیچیده ای نیستیم. در نمای جلو سایپا سهند پارس خودرو، چراغ ها حالت کشیده دارند اما به لحاظ طراحی از ساینا بسیار زیبا ترند و طراحی بهتری دارند. بر روی کاپوت از خطوط طراحی موازی استفاده شده است تا جلوه بهتری به این خودرو دهد . جلو پنجره ها طراحی لوزی شکل دارند و در وسط جلو پنجره نشان پارس خودرو دیده می شود و در پایین جلو پنجره نواری کرومی رنگ وجود دارد که چراغ ها را به یکدیگر وصل می کند.

سایپا سهند پارس خودرو ؛ مشخصات فنی + معرفی

چراغ های مه شکن در سهند پارس خودرو درون یک قاب مشکی رنگ قرار گرفته اند و طراحی خطی شکل دارند. در زیر مه شکن ها نواری مشکی رنگ وجود دارد که دور تا دور خودرو کشیده شده است. در نما بغل پارس خودرو سهند می توانیم رینگ های ۱۵ اینچی آلومینیومی را مشاهده کنیم. شیشه ها و آینه های جانبی درون قاب مشکی قرار گرفته اند که ترکیب رنگی خوبی را با رنگ اصلی بدنه تشکیل داده اند. سقف این خودرو به صورت یکپارچه به رنگ مشکی در آمده است که به این خودرو جذابیت ظاهری بیشتری داده است.

سایپا سهند پارس خودرو ؛ مشخصات فنی + معرفی

در نما عقبی سایپا سهند پارس خودرو چراغ های دو تکه عقب را مشاهده می کنیم که از چراغ های ساینا کشیده تر شده اند. در بین چراغ ها نوشته سهند به چشم می خورد. در قسمت پایین نمای عقب می توانیم به دیفیوزر ها اشاره کنیم که طراحی خوبی دارند.

مشخصات فنی سایپا سهند پارس خودرو

در بخش فنی ، پارس خودرو سهند به پیشرانه M15 از نوع GSI مجهز است. موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی، ۴ سیلندر ، ۸ سوپاپ که قادر است روی هم رفته ۹۰ اسب بخار و ۱۳۷ نیوتن  متر گشتاور از طریق گیربکس ۵ سرعته دستی یا گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ های جلو منتقل کند. شایان ذکر است که این پیشرانه، نسخه بهینه شده موتور M15 است.

سایپا سهند پارس خودرو ؛ مشخصات فنی + معرفی

در سایپا سهند پارس خودرو در محور جلو شاهد استفاده از سیستم تعلیق مک فرسون و در محور عقب سیستم تعلیق یکپارچه H هستیم. ترمز های به کار رفته در سهند پارس خودرو همانند ساینا در محور جلو دیسکی و در محور عقب از نوع کاسه ای است . پارس خودرو سهند دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ بوده و مصرف سوخت آن به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر ، ۷ لیتر است ، که مصرف سوخت متوسطی است. به طور خلاصه سایپا سهند به لحاظ فنی دارای مشخصاتی معمولی است اما با توجه به وزن تقریبی ۱.۲ تنی ، انتظار می رود شتاب قابل قبولی را ارائه دهد.

برندپارس خودرو
مدلسهند
کلاس بدنهسدان
سال تولید۱۴۰۲
حجم موتور 1503 سی سی
تعداد سیلندر۴
تعداد سوپاپ۸
فناوری موتورتنفس طبیعی
قدرت۹۰ اسب بخار
گشتاور۱۳۷ نیوتن متر
شتاب ۰ تا ۱۰۰---
حداکثر سرعت۱۷۰ کیلومتر بر ساعت
گیربکس۵ دنده دستی / اتوماتیک CVT
انتقال قدرتدیفرانسیل جلو
تعلیق جلومک فرسون
تعلیق عقبتویست بیم
طول۴۲۰۹ میلی متر
عرض۱۹۳۷ میلی متر
ارتفاع۱۴۹۰ میلی متر
فاصله محوری۲۴۱۴ میلی متر
وزن۱۱۱۰ کیلوگرم
حجم باک۴۱ لیتر
مصرف سوخت۷ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر ترکیبی
ابعاد رینگ و لاستیک۱۸۵/۶۰R14
برند نشان مادرپارس خودرو
کشور سازندهایران

نسخه دوگانه سوز با موتور دوگانه سوز ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با کد M15 GSI (CNG) عرضه می شود که می تواند نهایت قدرت ۷۷ اسب بخار و گشتاور نهایی ۱۱۶ نیوتن متر را تولید کنند. قدرت از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل می شود.

سایپا سهند پارس خودرو ؛ مشخصات فنی + معرفی

طراحی کابین و امکانات

به  طور کلی در بخش طراحی کابین سهند پارس خودرو دارای طراحی بروزتری نسبت به نسل های قبلی خود است. مهم ترین چیزی که در بخش طراحی کابین ، توجه ها را به خود جلب می کند استفاده از تریم دورنگ است. سهند تا کنون با تریم های مشکی و قرمز، مشکی و کرمی و مشکی و نقره ای دیده شده است.

در بخش رودری ها شاهد استفاده از پلاستیک خشک هستیم که طراحی دو رنگ آن جلوه خوبی را ایجاد کرده است.در بخش داشبورد نیز از شاهد استفاده از ترکیب رنگ های خوبی هستیم که حس خوبی را به سرنشینان می دهد. دریچه های سیستم تهویه طراحی گرد و اسپرتی دارند و درون یک قاب کرومی رنگ قرار گرفته اند.

سایپا سهند پارس خودرو ؛ مشخصات فنی + معرفی

در بخش بالای وسط کنسول می توانیم به نمایشگر سیستم مالتی مدیا اشاره کنیم که برای این خودرو نکته مثبتی محسوب می شود. شایان ذکر سیستم مالتی مدیا به کار رفته در سایپا سهند پارس خودرو دارای ۴ بلندگوست. در بخش پایین وسط کنسول نمایشگر کوچک دیگری نیز وجود دارد که مربوط به سیستم تهویه است و اطلاعاتی حالت سیستم تهویه مطبوع، شدت پرتاب باد و… را به ما می دهد.

بخش سوئیچ کنترل پارس خودرو سهند نیز در زیر بخش کلید های مربوط به سیستم تهویه مطبوع قرار گرفته است و کلید های مربوط به باز کن درب صندوق عقب ، قفل مرکزی ، گرمکن شیشه و در نسخه فول آپشن کلید های مربوط به سیستم کنترل پایداری و دکمه مربوط به رادار بین خطوط نیز ، در آن دیده می شود. فرمان سایپا سهند پارس خودرو از نوع کمکی برقی است و طراحی غربیلک آن از نوع دی کات است. از روی کلید های تعبیه شده بر روی غربیلک فرمان می توان تنظیمات مربوط به سیستم مالتی مدیا و کروز کنترل را انجام داد. برای سایپا سه تیپ مختلف عرضه می شود و شما می توانید جزئیات تیپ بندی سایپا سهند را در لینک زیر مطالعه کنید.

حتما بخوانید : جزئیات تیپ بندی سایپا سهند

سایپا سهند پارس خودرو ؛ مشخصات فنی + معرفی

کلاستر استفاده شده در سهند پارس خودرو از نوع آنالوگ بوده و طراحی زیبا و مناسبی دارد. در میان عقربه ها کامپیوتر کوچک سفری را می بینیم که اطلاعاتی نظیر دمای آب ، میزان سوخت، میزان پیمایش خودرو و… را  از روی آن می توان دریافت کرد. فضای ردیف عقب سایپا سهند با توجه به فاصله محوری ۲.۴ متری ، فضای زیادی نیست و همانند دیگر محصولات خانواده پلتفرم X200 است.

امکانات ایمنی و رفاهی

امکانات ایمنیدو کیسه هوا - سامانه کنترل پایداری الکتریکی - سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی - رادار نقطه کور (سفارشی)
امکانات رفاهینمایشگر لمسی - دوربین عقب - سنسور پارک عقب - سنسور نور - سنسور باران (سفارشی) - پشتی برقی صندلی جلو با گرمکن (سفارشی) - سانروف (سفارشی) - تریم داخلی چرم (سفارشی) - فرمان کمکی برقی (در نسخه های اتوماتیک) - سنسور پایش باد تایرها - رینگ آلومینیومی - کامپیوتر سفر - تهویه الکتریکی - کنترل سیستم صوتی از روی فرمان - کروز کنترل و محدودکننده سرعت (در نسخه های اتوماتیک) - شیشه های عقب دودی (سفارشی) - آینه های تاشو برقی - استارت دکمه ای (سفارشی)

معایب و مزایا

مزایاطراحی به روزتر نسبت به ساینا - مصرف سوخت قابل قبول - مناسب برای استفاده های شهری
معایبفناوری قدیمی پیشرانه با وجود ارتقای فنی - متریال اقتصادی در کابین - نمای جانبی قدیمی - پلتفرم نه چندان به روز

قیمت سهند S

قیمت بازار (۱۴۰۴/۰۹/۱۶)۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت کارخانه (۱۴۰۴/۰۹/۱۶)۶۴۲,۳۵۲,۰۰۰ تومان

قیمت سهند G

قیمت بازار (۱۴۰۴/۰۹/۱۶)بدون قیمت تومان
قیمت کارخانه (۱۴۰۴/۰۹/۱۶)۵۲۴,۳۵۵,۰۰۰ تومان

رقبای سهند پارس خودرو

این خودرو یک سدان کامپکت است و سایپا ساینا رقیب مستقیم آن است. اما اگر بحث سگمنت و کلاس فنی را کنار بگذاریم، می توان خودروهایی نظیر سایپا اطلس و کوییک را هم رقیب سهند دانست. اما در نظر داشته باشید که در این رده قیمتی تمام محصولات برای سایپا هستند و عملا کمپانی در این رده رقیبی ندارد.

آلبوم تصاویر سهند

سوالات متداول

سایپا سهند پارس خودرو چه مشخصاتی دارد؟

پارس خودرو سهند دارای یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی است که دارای ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ است و می تواند به وسیله گیربکس ۵ سرعته دستی یا گیربکس cvt ، نهایت قدرت ۹۰ اسب بخار و گشتاور نهایی ۱۳۷ نیوتن متر را به چرخ های جلو منتقل کند.

سایپا سهند پارس خودرو در نسخه فول آپشن چه امکاناتی دارد؟

از جمله امکانات ایمنی و رفاهی سایپا سهند می توانیم به دو کیسه هوا، تهویه الکتریکی دستی، سیستم کنترل پایداری، چراغ روشنایی روز، سنسور پارک عقب، نمایشگر سیستم مالتی مدیا، کروز کنترل، فرمان دی کات، دوربین ۳۶۰ درجه ، رادار بین خطوط، سنسور فشار باد تایر ها ، سنسور نور ، سنسور باران ، رینگ آلومینیومی و…. اشاره کنیم.

ویدیو های پیشنهادی
  1. ساسان گفت:

    اینکه همون زباله همیشگیه.خودتونو مسخره کردین!!!

    ۵۹
    ۱۸
    • علی گفت:

      پول همیم زباله رو خیلیا ندارند میفهمی که اینو !

      ۴۲
      ۶
      • علی گفت:

        عزیز همین زباله رو خیلیا ندارند بخرند خوب نخرند من پولش را دارم ولی اطلس آشغال را هم نخریدم رفتم یک سمند ۱۴۰۲ در حد صفر خریدم ۶۲۰ ملیون هر گندی هست یک چرخش می ارزه به کل سایپا برو سهند و اطلس و کوئیک و شاهین را سوار شو اول دستگیره درب را از داخل که می‌خواهی درب را باز کنی میشکنه یکی از بچه ها سهند پارس خودرویی خرید روز اولی دستگیره درب سمت راننده از وسط نصف شد همه اش کلاهبرداری هست بدنه هم که ندارند هیچکدام

        ۶
        ۱۰
  2. محسن گفت:

    رینگش قطعا ۱۵ نیست، اشتباه گفتید، رینگ ۱۵ اصلا به ساینا نمیخوره، نمای جلو خوب ولی عقب درهم و برهمه و عحیب و غریبه، مگه لامبورگینی اوروس میخوای طراحی کنی؟ چراغ به این کشیدگی رو میزاری رو یه ماشین فسقلی؟
    داخل خودرو خیلی بهتر شده البته اگر کیفیت مواد درجه چند و آشغال نباشه، اتوماتش واسه استفاده شهری عالیه، خصوصا تو شهر شلوغی مثل تهران و در کنارش صندوق نسبتا بزرگی هم داری که واسه یه خانواده کم جمعیت و همچنین واسه تاکسی اینترنتی مناسبه

    ۳۰
    ۴
  3. فرامرز گفت:

    تیبا سهند!

    ۲۱
    ۶
  4. جانباز جنگ تحمیلی گفت:

    فرقون همان فرقون است فقط طراحی و شکل آن تغییر کرده است.تایر خودروهای چینی قابل مقایسه با خودروهای ساخت داخل نیست.

    ۱۸
    ۵
  5. رسولی گفت:

    واقعا ما ایرانی ها لیاقت بیشتری از این ناقص الخلقه های نازیبا و خطرساز داریم سوال اینست که ای مردم شما بگویید آیا تغییر در سپر جلو و عقب که قالب برای تزریق پلاستیک میخواهد فقط و درب موتور و درب صندوق عقب که آن هم دو قالب ساده میخواهند و گلگیر چپ و راست جلو و عقب که دو عدد قالب پرس فقط لازم است یعنی بطور کامل فقط با سفارش شش عدد قالب میتوان نام یک خودرو را تغییر داد و بعنوان خودروی جدید به ملت ایران قالب کرد؟!
    واقعا این یعنی خودرو سازی؟؟!
    یعنی ملت ما به چنین درجه ای از هوش و فهم رسیده اند که چنین مطلب مسخره ای را باور کنند؟!
    یعنی با تغییر در شش عدد قالب میتوان خودرو تولید کرد؟!!!!!
    تغییر در رنگ پلاستیک داشبرد و اضافه کردن چند عدد سنسور را هم حتما تولید خودرو جدید محاسبه کرده آید واعجبا!!!

    ۵۵
    ۲
  6. دلسوز وطن گفت:

    این موتور پراید رو چی که شما نزاشتین

    ۱۷
    ۳
    • رضا گفت:

      نگران نباش هموطن گرامی. در نسخه های بعدی دو شرکت بویینگ و ایرباس طی درخواست های خیلی خیلی فراوان خواستار نصب این موتور روی هواپیماهای فوق سنگین خود شده اند. موضوع از طرف شرکت سایپا درحال بررسی است.

      ۵
      ۱
  7. قدرت طهماسبی گفت:

    ساینا نیو فیس

    ۱۷
    ۳
  8. محمدعلی کیانی گفت:

    سلام
    قیمت چقدر است
    نقدی
    یا از دم قسط اسا

    ۴
    ۳
  9. مهدی گفت:

    پولاتونو خرج زبالهاهای بازیافتی نکنید هرچی قوطی حلبی و پلاستیک بازیافتیه تو ایران تبدیل میشه به ماشین

    ۹
    ۶
  10. مهدی گفت:

    یه کاسه مسراب دیگه 😂😂😂

    ۸
    ۵
  11. محمد از گیلان گفت:

    یه زمانی مردم آرزوی داشتن یه پیکان نو را داشتند اما امروز به ولع خریدن خودرو اونم نه برای استفاده روزمره بلکه فقط برای دلالی که منجر به گرانی پشت گرانی خودرو شده رو آورده اند و معلوم نیست این بشر حریص چقدر می خواد عمر کنه که نه لذتی زندگی نه عبادتی از سر بندگی و نه شرفی از روی انسانیت برای خودش گذاشته است اگر هر شخصی صرفا برای رفع نیاز شخصی ، خودرویی خریداری و همین را چند سال نگه دارد اوضاع کشور اینقدر افسار گسیخته نخواخد شد

    ۴۸
    ۳
  12. ایرانی گفت:

    نمی ارزه . چون اتاق و بدنه و شاسی و چرخ ها و موتور و گیربکس همان تیبا هست . ولی متاسفانه با سیاست های خودرو سازهای داخلی آخرش غالب مشتری میشه ! خیلی راحت تولید انواع ساینا کنار گذاشته میشه و بجاش سهند تولید میشه مثل قبلا که تیبا توقف تولید شد و کوییک گرانتر جایگزین شد . به این میگن سود حسابی !

    ۶
    ۲
  13. امین گفت:

    من متوجه نشدم گیربکس دنده ست یا اتومات؟!

    ۴
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X