%۲.۱۱
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۵
اطلس GL
۹۱۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۸
هایما ۸S
۳,۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۶
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
تانک 300
۶,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
اطلس G
۹۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
شاهین GL
۱,۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۱
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
مزدا 3
۵,۶۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۸۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
آریسان ۲
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
اکستریم VX
۶,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۸
کی ام سی ایگل
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳
فوتون تونلند G7
۳,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۸
کوییک S
۷۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
کی ام سی T9
۴,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
کی ام سی X5
۲,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۱
ساینا S دوگانه سوز
۸۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی J7
۲,۸۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۳
رانا پلاس
۱,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
ری را
۲,۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
شاهین اتوماتیک
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۳
ساینا S
۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۵۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
فونیکس آریزو 8
۳,۸۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
اکستریم LX
۳,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۱
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۵
اطلس GL
۹۱۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۸
هایما ۸S
۳,۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۶
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
تانک 300
۶,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
اطلس G
۹۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
شاهین GL
۱,۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۱
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
مزدا 3
۵,۶۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۸۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
آریسان ۲
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
اکستریم VX
۶,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۸
کی ام سی ایگل
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳
فوتون تونلند G7
۳,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۸
کوییک S
۷۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
کی ام سی T9
۴,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
کی ام سی X5
۲,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۱
ساینا S دوگانه سوز
۸۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی J7
۲,۸۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۳
رانا پلاس
۱,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
ری را
۲,۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
شاهین اتوماتیک
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۳
ساینا S
۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۵۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
فونیکس آریزو 8
۳,۸۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
اکستریم LX
۳,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰

تویوتا C-HR+ معرفی شد ؛ کراس اووری خوش استیل با پیشرانه برقی

منتشر شده در 23 اسفند 1403 ساعت 10:00
نویسنده سعید علیپور

تویوتا یک عضو جدید به سبد محصولات برقی خود اضافه کرد. این مدل که C-HR+ نام دارد، هم از لحاظ نامگذاری و هم از لحاظ طراحی به نظر می‌رسد که نسخه‌ای ارتقا یافته از C-HR باشد. اما با وجود شباهت‌ها، این خودرو از پلتفرمی متفاوت برخوردار بوده و از ابعاد بزرگ‌تری برخوردار است. تویوتا C-HR+ فعلاً برای بازار اروپا معرفی شده، ولی احتمال دارد سال آینده به آمریکا نیز راه پیدا کند.

مدلی متفاوت از C-HR بنزینی

کراس اوور برقی تویوتا C-HR+ بر اساس پلتفرم الکتریکی e-TNGA 2.0 ساخته شده است. شاید بدانید مدل بزرگ‌تر و قدیمی‌تر bZ4X نیز از همین پلتفرم بهره می‌برد. اما برخلاف طراحی بحث‌برانگیز bZ4X، این کراس اوور جدید ظاهر زیباتر و جذاب‌تری دارد، از این رو ممکن است با استقبال بیشتر و بهتری روبرو شود.

تویوتا C-HR+

ابعاد و جایگاه در خانواده تویوتا

از نظر ابعاد، باید گفت تویوتا C-HR+ طولی برابر با ۴۵۲۰ میلیمتر دارد و فاصله محوری آن به ۲۷۵۰ میلیمتر می‌رسد. با چنین ابعادی، این خودرو در مقایسه با C-HR استاندارد ۱۶۰ میلیمتر طول بدنه بیشتری دارد؛ فاصله محوری آن نیز ۱۱۰ میلیمتر بیشتر است. تویوتا محصول جدید خود را مناسب زوج‌ های جوان و افراد مجرد می‌داند. کسانی که به دنبال یک خودروی خانوادگی هستند، می‌توانند به سراغ کراس اوور bZ4X بروند.

نمای جانبی تویوتا C-HR+

طراحی داخلی

تویوتا در C-HR+ از دو نمایشگر دیجیتال بزرگ بهره‌مند است. نمایشگر مرکزی این کراس اوور برقی اندازه‌ای برابر با ۱۴ اینچ دارد و بسیاری از امکانات، حتی سیستم تهویه، از طریق آن کنترل می‌شوند. این مدل همچنین به دو پد شارژ بی‌سیم، کنترل تهویه مجزا برای سرنشینان عقب، سقف پانورامیک و یک دسته ‌دنده کوچک‌ مجهز شده است.

کابین تویوتا C-HR+

مشخصات فنی تویوتا C-HR+

در اروپا، مدل پایه C-HR+ با یک موتور الکتریکی روی محور جلو و باتری ۵۷.۷ کیلووات ساعتی عرضه می‌شود. این موتور ۱۶۵ اسب بخار (۱۲۳ کیلووات) قدرت دارد. باتری هم طبق استاندارد WLTP برای پیمایش ۴۵۵ کیلومتر مسافت کفایت می‌کند. شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر این نسخه ۸.۶ ثانیه اعلام شده است.

نمای رو به رو تویوتا C-HR+

مدل میان‌ رده از تویوتا C-HR+ به باتری ۷۷ کیلووات ساعتی و پیشرانه تک موتوره مجهز است. در این مدل قدرت موتور به قدرت ۲۲۱ اسب بخار (۱۶۵ کیلووات) و برد حرکتی به ۶۰۰ کیلومتر (۳۷۳ مایل) افزایش یافته است. شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این مدل با ۷.۴ ثانیه برابر می‌باشد.

طراحی پشت تویوتا C-HR+

اما مدل پرچمدار تویوتا C-HR+ نیروی خود را از یک پیشرانه دو موتوره (AWD) دریافت می‌کند. این پیشرانه ۳۳۸ اسب بخار (۲۵۲ کیلووات) قدرت دارد و توسط باتری ۷۷ کیلووات ساعتی تغذیه می‌شود. شتاب این نسخه ۵.۲ ثانیه بوده و با شارژ کامل ۵۲۵ کیلومتر (۳۲۶ مایل) مسافت را پشت سر می‌گذارد.

در جدول زیر می‌توانید مشخصات تویوتا C-HR+ را به طور خلاصه مشاهده نمایید.

 مدل پایهمدل میان رده  مدل پرچمدار
باتری۵۷.۷ کیلووات‌ ساعت۷۷ کیلووات ‌ساعت۷۷ کیلووات‌ ساعت
قدرت۱۶۵ اسب بخار۲۲۱ اسب بخار۳۳۸ اسب بخار
برد حرکتی۴۵۵ کیلومتر۶۰۰ کیلومتر۵۲۵ کیلومتر
شتاب۸.۶ ثانیه۷.۴ ثانیه۵.۲ ثانیه
ویدیو های پیشنهادی
  1. veria گفت:

    ازاین زندگی فقط حسرتش به مارسید.چرا نمیتونم یکی از این ماشینا داشته باشم چرا باید حتا پراید هم ارزو بشه

    ۲
    ۰
  2. مصطفی گفت:

    bz4x طراحیش فاجعه ست ؟؟؟
    بعد میگی همین پلتفرم استفاده شده
    طراحی دنا پلاس لابد خوبه

    ۰
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X