%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰

محصول جدید رضوانی معرفی شد؛ کوله پشتی ضدگلوله با قیمت ۴۹۵ دلار

منتشر شده در 26 اسفند 1403 ساعت 18:00
نویسنده سعید علیپور
محصول جدید رضوانی

شرکت رضوانی که بیشتر با خودروهای ضدگلوله و منحصر بفرد خود شناخته می‌شود، این بار محصولی متفاوت معرفی کرده؛ این محصول غیر خودرویی یک کوله پشتی ضدگلوله است که قیمتی برابر با ۴۹۵ دلار دارد. به گفته رضوانی، این کوله پشتی به درخواست یکی از مشتریان کمپانی توسعه یافته است. این مشتری پس از یک حمله ناگهانی، نتیجه گرفته که خودروی زرهی برای حفظ جان وی کافی نبوده و به محافظت بیشتری نیاز دارد.

ویژگی‌ها و مشخصات کوله پشتی رضوانی

به گزارش آخرین خودرو، کوله‌پشتی رضوانی از صفحات مقاوم در برابر گلوله بهره می‌برد. همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، این کوله پشتی ۴۹۵ دلار قیمت دارد. هزینه ارسال این محصول در داخل ایالات متحده ۹.۹۵ دلار و برای ارسال بین‌المللی ۴۵ دلار است. با احتساب مالیات، این کوله پشتی در برخی مناطق ممکن است قیمتی در حدود ۶۰۰ دلار داشته باشد. در مقایسه با سایر محصولات ضدگلوله، این مبلغ چندان غیرمنطقی به نظر نمی‌رسد.

برخلاف خودروهای زرهی رضوانی که ظاهری غیرعادی و بعضاً مخوف دارند، طراحی این کوله‌پشتی کاملاً ساده و مینیمال بوده و هیچ نشانه‌ای مبنی بر ضدگلوله بودن آن در ظاهر دیده نمی‌شود. تنها علامتی که می‌گوید با یک کوله پشتی متفاوت طرف هستیم، لوگوی رضوانی موجود روی آن است.

کوله پشتی ضدگلوله

ویژگی منحصر‌بفرد؛ مکانیزم محافظتی خاص

ویژگی خاص این محصول در بالای کوله‌پشتی قرار دارد. با باز کردن زیپ بالایی و کشیدن دو بند مخصوص که به بندهای شانه‌ای متصل شده‌اند، یک صفحه مقاوم در برابر گلوله از قسمت بالایی بیرون می‌آید و به‌صورت یک محافظ جلویی روی سر و بدن کاربر قرار می‌گیرد. این محصول همچنین دارای صفحه محافظ ثانویه در پشت کوله‌پشتی است که از پشت نیز محافظت می‌کند.

کوله پشتی ضدگلوله رضوانی به‌ صورت استاندارد دارای سطح حفاظتی NIJ Level 3A است. طبق اطلاعات موجود، این سطح یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های محافظتی است، زیرا تعادل مناسبی بین امنیت و راحتی برقرار می‌کند.

کوله پشتی ضدگلوله رضوانی

علاوه بر این، خریداران می‌توانند صفحات محافظ استاندارد را با مدل‌های پیشرفته‌تر تعویض کنند تا میزان حفاظت بیشتری داشته باشند. در حالی که جلیقه‌های ضدگلوله استاندارد معمولاً چنین قابلیتی دارند، اما کوله‌پشتی رضوانی به لطف طراحی منحصر‌بفرد خود، در کسری از ثانیه به یک جلیقه ضدگلوله تبدیل می‌شود که در بازار مشابهی ندارد.

رضوانی با این محصول گامی جدید در دنیای امنیت شخصی برداشته و نشان داده که فناوری ضدگلوله تنها مختص خودروهای زرهی نیست و می‌تواند در قالب یک کوله‌پشتی روزمره نیز به کار گرفته شود.

قیمت کوله پشتی ضدگلوله
ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X