افتتاح همزمان ۵ عاملیت خدمات پس از فروش آنی سرویس ویژه تاکسی های برقی تهران

شرکت آنی سرویس که مسئولیت ارائه خدمات به تاکسی های برقی شهرداری تهران را بر عهده دارد، ۵ عاملیت فروش را افتتاح کرده است.
استفاده از تاکسی های برقی در بسیاری از کشورها رواج بسیاری داشته است و خصوصا در شهر های بزرگ صنعتی در سراسر جهان، تاکسی های برقی مورد استفاده قرار گرفته اند. با آغاز عرضه خودرو های برقی در دولت قبل، شهرداری تهران تصمیم گرفت تا به صورت اختصاصی تعدادی از تاکسی های برقی را با نشان آیون عرضه کند. همین مسئله باعث شد تا نگرانی هایی در مورد خدمات این خودرو های برقی به وجود آید. اما چندی نگذشت که شرکت آنی سرویس که یکی از زیر مجموعه های گروه صنعتی ایران روور به حساب می آید مسئولیت ارائه خدمات به تاکسی های برقی شهرداری تهران را بر عهده گرفت و تا کنون توانسته ۵ عاملیت خدمات پس از فروش را افتتاح کند تا خیال مصرف کنندگان از خدمات پس از فروش تاکسی های برقی راحت باشد.
به همین مناسبت شهرداری تهران شب گذشته (۲۵ اسفندماه ۱۴۰۳) با برگزاری مراسمی با حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران، محسن هرمزی، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، شادی مالکی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران، حسین شجاعیفرد، دستیار ویژه شهردار در برقیسازی ناوگان حمل و نقل و تعدادی از مسئولان شهری، مجموعه عاملیتهای خدمات پس از فروش تاکسیهای برقی شهرداری با نشان آیون را رسما افتتاح کرد.

این رویداد که در تعمیرگاه مرکزی شرکت آنی سرویس از زیرمجموعههای گروه صنعتی ایرانروور برگزار شد، نقطه عطفی در کارنامه عملیاتی مسئولان شهری در جهت تامین زیرساخت و حمایت از تکنولوژیهای روزآمد و دوستدار محیط زیست است.
در ابتدای مراسم حمیدرضا عزیزپور، مدیرعامل شرکت آنی سرویس که وظیفه خدمات پس از فروش تاکسیهای برقی شهرداری را به عهده دارد به ارائه توضیحاتی در خصوص معرفی ماموریت این شرکت و اهداف آتی آن پرداخت. عزیزپور با اشاره به ایجاد شبکه نمایندگان آنیسرویس با تعداد ۳۹ عدد در سراسر کشور از برنامه ایجاد ۲۰۰ شعبه سرویس سریع در سطح شهر تهران برای خدمترسانی به مشتریان خبر داد. پراکندگی این شعبات در مناطق مختلف شهر طوری برنامهریزی شده است که دسترسی سریع برای تمام شهروندان تهرانی فراهم باشد.

وی با بیان اینکه طی قرارداد با شهرداری تهران، ارائه خدمات پس از فروش تمامی تاکسیهای برقی آیون انحصارا به آنیسرویس واگذار شده است، افزود: پرسنل متخصص و آموزشدیده ما از مدتها قبل تمامی اطلاعات و دانش فنی و مهندسی این محصول را دریافت کرده و آمادگی لازم برای تامین خدمات باکیفیت و جلب رضایت تاکسیرانان محترم را به دست آوردهاند.
در بخش دیگری از برنامه، حسین شجاعیفرد برند گک یا جیایسی را به عنوان یکی از چهار برند مطرح چینی معرفی کرد که محصولات باکیفیتی تولید و ارائه میکند. وی اظهار داشت شهرداری تهران طی مذاکره مستقیم با شرکت بزرگ جیایسی موفق شده است علاوه بر واردات خودروهای آیون، آموزشهای فنی و تخصصی و تعمیراتی این محصولات را نیز توسط این شرکت به تیم مهندسی آنیسرویس منتقل نماید. همچنین قطعات یدکی اصلی این خودروها از مدتها قبل سفارشگذاری و تامین شده و هماکنون در انبارهای آنیسرویس موجود است.

شجاعیفرد درخصوص چرایی انتخاب آیون وی پلاس افزود: پس از ورود ۵ خودروی مختلف بعنوان نمونه، مراحل تست جادهای و سنجش نیازهای تاکسیرانان در دستور کار تیم فنی ما قرار گرفت و محصولی انتخاب شد که به اذعان متخصصین صنعت خودرو یک خودروی قابل دفاع است.
وی درخصوص خدمات پس از فروش این تاکسیها افزود: از اولین جلسات با شهرداری بحث خدمات و زیرساخت خودروی برقی با جدیت در دستور کار قرار داشته است. ما به دنبال تحول در تاکسیرانی هستیم و این تحول صرفا در واردات خودرو خلاصه نمیشود. فرهنگ رانندگان تاکسی، آموزشها، پوشش ظاهری، نوع سرویس در محل و خدمات امدادی و بسیاری فاکتورهای دیگر برای ما اهمیت دارد.
در ادامه شادی مالکی به عنوان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی پشت تریبون حاضر شد و با اشاره به آمار جالبی عنوان کرد در شهر تهران حدود ۸۰ هزار دستگاه و در سطح کشور ۳۰۰ هزار دستگاه تاکسی در حال فعالیت هستند. نیمی از تاکسیهای تهران فرسوده و نیمی دیگر در شرف فرسودگی هستند. از تاکسیهای کشور نیز نزدیک به ۲۰۰ هزار دستگاه آن فرسوده هستند.
مالکی عنوان کرد در همکاری دیگری با فروشگاه هایپرکار بعنوان یکی از زیرمجموعههای گروه صنعتی ایرانروور، اقلام مختلف پرمصرف تاکسیرانان تهرانی را با قیمتهایی مناسب و تحفیفهایی تا حدود ۲۵ درصد در اختیار جامعه تاکسیرانان گذاشتهاند که باعث جلب رضایت این رانندگان شده است. همچنین ۱۲۰۰ تاکسیران در مجموع حدود ۴۰۰۰ حلقه لاستیک را با قیمت دولتی و یارانه ویژه تهیه کردهاند. وی اظهار داشت خدماتی که در مجموعههای هایپرکار و آنیسرویس برای رانندگان تاکسی طراحی و اجرا نمودهاند بسیار خوب، باکیفیت و با احترام بسیار انجام شده و بازخوردهای خوبی را از تاکسیرانان دریافت کردهایم.
مالکی اضافه کرد: ایجاد زیرساخت خدمات پس از فروش تاکسیها، تعداد شعبات سرویس سریع (کوییک سرویس) و نمایندگیها، ایستگاههای شارژ ثابت و سیار، آموزشهایی که به رانندگان ارائه میشود همگی باعث ارامش خاطر تاکسیرانان شده و از این بابت شرکت آنیسرویس همکاری بسیار خوبی داشته است.
در بخشی از این رویداد شهردار تهران و هیات همراه از مجموعه فروشگاه بزرگ هایپرکار بازدید کرد که قسمتی از آن به نمایش و عرضه قطعات یدکی اصلی برند آیون اختصاص یافته بود. همچنین بخش قطعات یدکی از سایر برندها و بخش قطعات بدنه تاکسیها مورد بازدید میهمانان قرار گرفت.

در انتها علیرضا زاکانی ضمن تشکر از مدیران گروه صنعتی ایران روور و آنی سرویس با بیان وجود برخی مشکلات همیشگی شهر تهران به سرفصلهایی مانند میزان الودگی هوا و ترافیک اشاره کرد و اشاره کرد برای بهبود وضعیت این موارد ۸ اقدام مختلف در شهرداری تعریف شده که یکی از این اقدامات برقیسازی ناوگان تاکسیها است. وی افزود: ابتدا تلاش کردیم از طریق مناسبسازی و هوشمندسازی خدمات درب منزل و خدمات توزیعشده در شهر، تعداد سفرها را در شهر کاهش دهیم.

همچنین تلاش کردیم حمل و نقل و عمومی را توسعه و بهبود دهیم و بهترین شرایط خدمت را برای مردم فراهم کنیم.
زاکانی به بهبود چهره ظاهری شهر نیز اشاره داشت که با حضور تاکسیهای برقی جدید بسیار مطلوبتر از حال خواهد شد و این احترام به نگاه و تجربه شهروندان است. همچنین وی ابراز امیدواری نمود که با کمک خدمات متخصصین شرکت آنیسرویس در گروه صنعتی ایرانروور، خدمات شایستهای به همشهریان عزیز تهرانی ارائه گردد.