%۲.۱۹
هایما ۸S
۳,۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۸
کی ام سی X5
۲,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اطلس GL
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۸
شاهین GL
۱,۲۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
بک X3 پرو
۱,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۵
کی ام سی T9
۴,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۴۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
اکستریم LX
۳,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۴۰۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۵
شاهین اتوماتیک
۱,۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
کوییک S
۷۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
کی ام سی ایگل
۱,۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۶
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۴
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
مزدا 3
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۵
اکستریم VX
۶,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
کی ام سی J7
۲,۹۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۶
فوتون تونلند G7
۳,۹۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۳۳,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۷
رانا پلاس
۱,۰۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
ساینا S
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
اطلس G
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۶۱,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
آریسان ۲
۸۰۷,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
فونیکس آریزو 8
۳,۸۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۷
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۹۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۹
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۶
ری را
۲,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
هایما ۸S
۳,۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۸
کی ام سی X5
۲,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اطلس GL
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۸
شاهین GL
۱,۲۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
بک X3 پرو
۱,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۵
کی ام سی T9
۴,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۴۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
اکستریم LX
۳,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۴۰۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۵
شاهین اتوماتیک
۱,۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
کوییک S
۷۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
کی ام سی ایگل
۱,۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۶
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۴
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
مزدا 3
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۵
اکستریم VX
۶,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
کی ام سی J7
۲,۹۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۶
فوتون تونلند G7
۳,۹۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۳۳,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۷
رانا پلاس
۱,۰۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
ساینا S
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
اطلس G
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۶۱,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
آریسان ۲
۸۰۷,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
فونیکس آریزو 8
۳,۸۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۷
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۹۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۹
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۶
ری را
۲,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۷۴,۰۰۰,۰۰۰

کانسپت مرسدس بنز ویژن V در شانگهای معرفی شد؛ تعریف استانداردهای جدید برای سفر

منتشر شده در 05 اردیبهشت 1404 ساعت 10:53
نویسنده سعید علیپور
عکاس علیرضا پاداش

در دورانی که کمتر کانسپتی در قالب ون معرفی می‌شود، مرسدس بنز با رونمایی از مدل مفهومی ویژن V در نمایشگاه شانگهای چین توجهات را به خود جلب کرده است. خودروساز آلمانی با توسعه این کانسپت می‌خواهد ثابت کند که هنوز می‌توان ون‌ها را به سطح بالایی از تجمل رساند و تجربه‌ای متفاوت در سفرهای گروهی رقم زد.

طراحی بیرونی جنجالی اما نزدیک به واقعیت مرسدس بنز ویژن V

همانطور که در تصاویر ضمیمه‌شده می‌توانید مشاهده نمایید، طراحی بیرونی کانسپت مرسدس ویژن V متفاوت از مدل‌های فعلی کمپانی بوده و خیلی سخت بتوان از صفت زیبا برای آن استفاده کرد! به نظر می‌رسد در این مفهومی بیشتر بر سلایق مشتریان چینی تمرکز شده، چرا که المان‌های پر زرق و برق حضور پررنگی دارند!

کانسپت مرسدس بنز ویژن V در شانگهای معرفی شد؛ تعریف استانداردهای جدید برای سفر

بهره مندی از پلتفرم جدید

این خودرو بر اساس پلتفرم نوین VAN.EA توسعه یافته؛ شاید بدانید این پلتفرم مخصوص مخصوص مدل‌های الکتریکی است و ون‌های برقی کمپانی از سال ۲۰۲۶ بر مبنای آن تولید خواهند شد.

اگرچه مرسدس در این کانسپت به جزئیات قوای محرکه اشاره‌ای نکرده، اما اشاره مستقیم به پلتفرم VAN.EA نشان می‌دهد این کمپانی در حرکت به‌سوی تولید ون‌های تمام برقی کاملاً جدی است. با توجه به ویژگی‌های کابین و امکانات رفاهی، کانسپت مرسدس بنز ویژن V نه یک خودروی خودران عجیب، بلکه محصولی نزدیک به خط تولید به‌نظر می‌رسد که می‌توان همین فردا سوار آن شد.

تجملی فراتر از خودروهای لوکس

کانسپت مرسدس ویژن V به آخرین فناوری‌های موجود مجهز شده است. در داخل کابین، فرمان، پدال‌ها و نمایشگر بزرگ موسوم به سوپر اسکرین در داشبورد، حس یک خودرو واقعی را منتقل می‌کنند.

کانسپت مرسدس بنز ویژن V در شانگهای معرفی شد؛ تعریف استانداردهای جدید برای سفر

فضای داخلی ون مفهومی مرسدس بنز ویژن V به معنای واقعی کلمه، یک سالن سینمای متحرک است. صفحه نمایش ۶۵ اینچی 4K که به‌صورت کشویی جمع می‌شود، در کنار سیستم صوتی مجهز به ۴۲ بلندگو و فناوری دالبی اتموس، تجربه‌ای بی‌نظیر از تماشای فیلم یا انجام بازی‌های ویدیویی به همراه دارد.

برای ارتقای تجربه حسی، مرسدس درون صندلی‌ها عملگرهایی تعبیه کرده که با توجه به محتوای در حال پخش، لرزش‌هایی هماهنگ تولید می‌کنند. صندلی‌ها نیز تماماً قابل تنظیم برقی بوده و از طریق یک دیوار شیشه‌ای با قابلیت مات‌شدن از فضای راننده جدا می‌شوند. همانند سایر مدل‌های لوکس و اشرافی کمپانی، در مرسدس ویژن V نیز از رایحه‌افشانی مخصوص برای خوشبو کردن کابین استفاده شده است. برای سرگرمی مسافران در سفرهای طولانی مرسدس بنز یک ست کامل شطرنج را به ون مفهومی خود اضافه کرده است. طبق انتظار این ست کیفیت بسیار بالایی دارد.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X