%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰

دیدار با جی ای سی پیکاپ ۰۱ در شانگهای؛ پیکاپی مفهومی با طراحی فضایی

منتشر شده در 05 اردیبهشت 1404 ساعت 11:58
نویسنده سعید علیپور
عکاس علیرضا پاداش
دیدار با جی ای سی پیکاپ 01 در شانگهای؛ پیکاپی مفهومی با طراحی فضایی

گروه خودروسازی جی ای سی که در ایران گاهاً گک نامیده می‌شود، از چند مدل مفهومی جذاب در نمایشگاه شانگهای پرده برداری کرده است.

یکی از این مفهومی‌ها، جی ای سی پیکاپ ۰۱ نام دارد. این مدل با شعار «پیکاپ همه‌کاره» آمده تا تعاریف جدید و نوینی از کارایی‌ خودروهای پیکاپ در سناریوهای گوناگون ارائه کند.

ورود جی ای سی به بازار پیکاپ‌ها

پیکاپ‌ها از دیرباز اهمیت زیادی در بازارهای جهانی داشته‌اند. از نظر گروه جی ای سی پتانسل رشد پیکاپ‌ها در سرزمین مادری بالاست و زمان فعلی یک فرصت طلایی برای تثبیت جایگاه تلقی می‌شود. این شرکت با تکیه بر توانمندی‌های خود در زمینه زنجیره تأمین، تحقیق و توسعه و تولید و فروش، قدم در این مسیر گذاشته است.

دیدار با جی ای سی پیکاپ 01 در شانگهای؛ پیکاپی مفهومی با طراحی فضایی

طراحی مدرن و فضایی جی ای سی پیکاپ ۰۱

کانسپت جی ای سی پیکاپ ۰۱ با ظاهری بسیار متفاوت نسبت به مدل‌های سنتی طراحی شده و گویی از یک سیاره دیگر به زمین فرود آمده است! نمای بیرونی این خودرو با استفاده از سطوح چندوجهی و خطوط برجسته، کاراکتری عضلانی و جسور را به نمایش می‌گذارد. نسبت‌های طویل به کار رفته در بدنه، نه تنها حس استواری، قدرت و پایداری را به بیننده القا می‌کند، بلکه باعث افزایش کارایی خودرو نیز می‌شود.

دیدار با جی ای سی پیکاپ 01 در شانگهای؛ پیکاپی مفهومی با طراحی فضایی

بهره‌مندی از پلتفرم GAIA

جی ای سی پیکاپ ۰۱ بر پایه پلتفرم جدید و اختصاصی موسوم به GAIA (برگرفته از عبارت معماری هوشمند تطبیق‌پذیر جی ای سی) توسعه یافته است. این پلتفرم برای باربری و خودروهای تجاری طراحی شده؛ به همین خاطر به خوبی با اهداف و الزامات یک پیکاپ هماهنگی دارد. به گفته جی ای سی این پلتفرم می‌تواند با تنظیم هوشمندانه سیستم تعلیق، توان موتور و حالت‌های رانندگی، عملکرد خود را با سناریوهای مختلف شهری، آفرود یا حمل بار هماهنگ کند.

دیدار با جی ای سی پیکاپ 01 در شانگهای؛ پیکاپی مفهومی با طراحی فضایی

هوشمندی در خدمت کاربردی بودن جی ای سی پیکاپ ۰۱

یکی از ویژگی‌های برجسته جی ای سی پیکاپ ۰۱، سطح بالای هوشمندی آن است. این کانسپت به سیستم پیشرفته کمک راننده مجهز شده و از قابلیت‌هایی مانند حالت یدک‌کشی هوشمند و رانندگی در جاده‌های باریک برخوردار است. فضای داخلی نیز با تمرکز بر راحتی سرنشینان طراحی شده تا تجربه‌ای مشابه خودروهای سواری به کاربران ارائه شود.

دیدار با جی ای سی پیکاپ 01 در شانگهای؛ پیکاپی مفهومی با طراحی فضایی

تمرکز جی ای سی بر بازارهای جهانی از جمله استرالیا و عربستان

جی ای سی برای حضور بین‌المللی نخستین پیکاپ خود برنامه‌ریزی‌های دقیقی انجام داده است. با تصمیم کمپانی، این خودرو در بازارهای استرالیا، عربستان سعودی، شیلی و مکزیک عرضه خواهد شد. این کشورها نه‌تنها تقاضای بالایی برای خودروهای پیکاپ دارند، بلکه برندهای چینی از مقبولیت بالایی در آنها برخوردار هستند.

پرشیا خودرو قرار است به زودی خودروهای جدید از نشان GAC را به بازار ایران عرضه کند. برندی که روند معرفی کانسپت هایش در نمایشگاه خودروی شانگهای نشان داد که برنامه های بسیار مدرنی برای محصولات آینده خود دارد.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X