قوای محرکه پارس نوآ ؛ برتر از تندر۹۰

معاون مهندسی پارسخودرو گفت: پیشرانه و گیربکس بهکاررفته در پارس نوآ از نظر عملکرد فنی و دوام، عملکردی بهتر از قوای محرکه خودرو تندر۹۰ دارد.
محمد اوجانی، با بیان اینکه محصول جدید پارس خودرو بازدهی بالاتری نسبت به محصول تندر۹۰ دارد، اظهارداشت: در محصول جدید پارسنوآ از موتور ارتقایافته با نام تجاری ME16 استفاده شده که با برخورداری از سیستم VVT، ۱۶ سوپاپ، حجم ۱۶۰۰ سیسی، توان ۱۱۱ اسب بخار و گشتاور ۱۵۰ نیوتنمتر، عملکردی قابلقبول و هماهنگ با نیاز این خودرو دارد.
وی دوام بالا و هزینه نگهداری پایین را از دیگر ویژگیهای این پیشرانه عنوان کرد و افزود: تستهای مختلفی که در پارسخودرو روی این موتور انجام شده، نشان میدهد که این مجموعه با حداقل استهلاک و اختلال در عملکرد، میتواند در سبد محصولات این شرکت جایگاه مناسبی پیدا کند.
اوجانی همچنین به گیربکس 5F18 مورد استفاده در پارس نوآ اشاره کرد و گفت: این گیربکس پیشتر در خودروی شاهین دستی استفاده شده و در ترکیب با موتور جدید، نسبت به مجموعه موتور و گیربکس تندر۹۰ عملکرد بهتری دارد.
وی در ادامه به برخی امکانات رفاهی و ایمنی پارسنوآ اشاره کرد و گفت: فرمان برقی D-TYPE، سیستم کنترل پایداری، مالتیمدیای ۷ اینچی با دوربین عقب، تهویه نیمهاتوماتیک، سنسور پارک عقب، رینگ آلومینیومی و صندلیهای ارگونومیک از جمله ویژگیهای این خودرو به شمار میروند.
به گفته اوجانی، پارسخودرو با تکیه بر تجربیات سایپا، همکاریهای بینالمللی و استانداردهای سختگیرانه کیفی، به دنبال عرضه خودرویی بادوام، مطمئن و رقابتی در بازار داخلی است.
فعععک نکنم! کیفیتش قطعا از رنو پایین تره.
هی روز به روز رپرتاژ میکنن خبر این ماشینو
فروش بذارید دیگه…
سقف قوطی رو یه بلایی به سرش میآوردند
سقف خودرو قدیمی هست
شتر گاو پلنگ
آل نود سالاره
با کپی ناشیانه و شباهت اسمی به شیوه چینی نمیشه کیفیت ساخت شو تبلیغاتی هم فایده ندارد باید بیاد تست بشه بعد چند سال معلوم میشه
بعمل کار درآید به سخنرانی نیست…
با سلام
کی به کیه.شما بگو اصلا قوای محرکه این شتر گاو پلنگ از رنو که سهله از تویوتا،بنز و ……هم بهتره.از قدیم گفتن هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه
ال نود که قیافه نداشت مردم هم برای کیفیتی موتور و استهلاک پاین میخریدن ولی نمیدونم چرا اون xu7 قدیمی ۸ سوپاپ باید ارتقا پیدا کنه ولی موتور ساندرو و L90 استفاده نمیشه
تنها برتری تندر۹۰ یا همون ال۹۰ دوام بالا(استهلاک کم), مصرف کم، و شتاب مناسبش بود بقیه چیزای این خودرو فاجعه بود، که هرگز نمیشه با تغییرات به سه برتری ال۹۰ رسید.
این خودرو tu5 روشه یعنی ال۹۰ قیمی و سنگین رو از یه خودروی کم استهلاک تبدیل میکنه به پراستهلاک ترین خودروی ج.ا
فک نکنم
پارس خودرو هرچقدر تلاش کنه خودرویی به خوبی ال۹۰ نمی تونه تولید کنه ، دیگه های کپی که بهتر از نسخه اصلی نمیشه
سلام من تا امروز که ۴۹ سالم شده هیچوقت نتونستم ماشین بخرم و از هیچکدام از ماشینهای ایرانی خوشم نیامده ولی خدایش نمیدانم چرا از این خوشم امده اگه بتانم یه وام بگیرم حتما میخرم یکی از این پارس نوا
بااین طراحی تو۱۰سال اول هرکی بخره ضرره
بعد ده سال شاید شاید شاید ایراداشوبرطرف کنن
۳بار گفتم شاید که بدونید مطمئنم ازین قضیه
شماکه نخریدی خواهشا اینو نخر این ترکیبی ازچن طرح ورشکسته قدیمی وبنجله
تق اینجور طرحا ۳چهارسال بعد درمیاد
بدجووووووورم درمیاداااااا
استفاده از اتاق ال۹۰ و حذف موتور و سایر متعلقات با دوام که همان نقطه قوت آن است و جایگزینی موتورtu5 تغییر یافته و گیربکس شاهین بر روی این اتاق یک ترکیب بازاری و فاقد روح فنی و دوام ال۹۰ است.
قیمت چند
اگر لوگان یا ال نود یا تندر ۹۰ بد بود ، چرا وارد کردید ؟ آیا تغییر شکل این خودرو که معلوم نیست رنو چطوری مجوز آنرا داده مصداق رنگ کردن سهره و فروختن جای قناری نیست با وجود این همه خودروی وارداتی رنگ وارنگ کی حاضر میشه این خودرو را ببا این شکل و ترکیب من در بیاری بخره به جز یک مشت دلال ، من مگر مجانی یا هدیه بدهند تا استفاده کنم اونهم به خاطر احترام به کارگرانی که زحمت مونتاژ آنرا کشیده اند و نه بخاطر تولید ایران بودن آن که اساسا تمامش کپی کاری و وارداتی بی کیفیت میباشد