%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰

مرسدس بنز راسل در زمانگیری کانادا ؛ یادی از شکوه گذشته !

منتشر شده در 25 خرداد 1404 ساعت 18:00
نویسنده علیرضا تمدنی
مرسدس بنز راسل در زمانگیری کانادا ؛ یادی از شکوه گذشته !

جورج راسل در یک مسابقه هیجان‌انگیز تعیین خط برای گرندپری کانادا، مکس ورشتپن و اسکار پیاستری را در لحظات پایانی شکست داد و با لاستیک مدیوم، جایگاه اول را از آن خود کرد.

به گزارش آخرین خودرو، ورشتپن در آغاز دورهای ابتدائی Q1، سرعت مسابقه را به نفع خود تعیین کرده بود اما در دورهای پایانی، راسل با رکورد ۱ دقیقه و ۱۰.۸۹۹ ثانیه، راننده ردبول را با اختلاف ۰.۱۶۰ ثانیه شکست داد. پیاستری، صدرنشین مسابقات قهرمانی، با لاستیک‌های soft در مک‌ لارن به مقام سوم بسنده کرد، در حالی که دیگر راننده مرسدس، کیمی آنتونلی، در جایگاه فاخر چهارم قرار گرفت.

مرسدس بنز راسل در زمانگیری کانادا ؛ یادی از شکوه گذشته !

لوئیس همیلتون، راننده فراری پیشتاز در جایگاه پنجم بود و فرناندو آلونسو، راننده آستون مارتین، در جایگاه ششم قرار گرفت. در همین حال، لاندو نوریس، راننده مک‌ لارن، Q3 کمی آشفته را در جایگاه هفتم به پایان رساند و چارلز لکلرک، راننده فراری، به دنبال او در جایگاه هشتم قرار گرفت.

ایزاک هاجار از تیم ریسینگ بولز جایگاه نهم را از آن خود کرد، هرچند این راننده فرانسوی بعداً به دلیل سدراه کردن کارلوس ساینز از تیم ویلیامز در Q1، سه رتبه از خط شروع مسابقه تنزل داده شد. الکس آلبون، که پس از یک حادثه غیرمعمول در اوایل مرحله تعیین خط که منجر به جدا شدن پوشش موتور از روی ویلیامز در مسیر مستقیم شد، به جمع ۱۰ نفر برتر راه یافت.

مرسدس بنز راسل در زمانگیری کانادا ؛ یادی از شکوه گذشته !

یوکی تسونودا در جایگاه یازدهم حذف شد! به این معنی که راننده ردبول روز یکشنبه پس از دریافت جریمه ۱۰ به دلیل تخلف از پرچم قرمز در سومین و آخرین جلسه تمرینی، از انتهای پیست شروع خواهد کرد.

فرانکو کولاپینتو با قرار دادن آلپاین خود در جایگاه دوازدهم، پیش از نیکو هالکنبرگ از کیک سائوبر در جایگاه سیزدهم و زوج هاس، اولی بیرمن و استبان اوکان به ترتیب در جایگاه‌های چهاردهم و پانزدهم، بهترین عملکرد خود در مرحله مقدماتی را از زمان بازگشت به جدول مسابقات تجربه کرد.

گابریل بورتولتو از کیک سائوبر با پایان دادن به جلسه در جایگاه شانزدهم، از راهیابی به مرحله دوم زمانگیری بازماند در حالی که ساینز پس از خروج از جایگاه هفدهم برای ویلیامز، عملکرد ناامیدکننده‌ای را تجربه کرد.

لنس استرول، راننده استون مارتین، در مقابل تماشاگران خودی که در رتبه هجدهم قرار گرفت و با یک دور تعیین خط دشوار روبرو شد. همچنین روز سختی برای لیام لاوسون از ریسینگ بولز و پیر گسلی از آلپاین رقم خورد زیرا این دو نفر خود را در جایگاه‌های نوزدهم و بیستم در انتهای جدول یافتند.

مرسدس بنز راسل در زمانگیری کانادا ؛ یادی از شکوه گذشته !
ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X