%۰.۳۱
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۱
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
اطلس G
۹۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
مزدا 3
۵,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۷
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
کوییک S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۳
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۱۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
شاهین GL
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
اطلس GL
۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۲
فونیکس آریزو 8
۳,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
کی ام سی ایگل
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
شاهین اتوماتیک
۱,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۵۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
جک J4
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
آریسان ۲
۸۰۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۱
رانا پلاس
۱,۰۴۴,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۷
هایما ۸S
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ساینا S
۷۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
کی ام سی T9
۴,۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۳۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
اکستریم LX
۳,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۹۷
بک X3 پرو
۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۸
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۱
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
اطلس G
۹۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
مزدا 3
۵,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۷
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
کوییک S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۳
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۱۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
شاهین GL
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
اطلس GL
۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۲
فونیکس آریزو 8
۳,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
کی ام سی ایگل
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
شاهین اتوماتیک
۱,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۵۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
جک J4
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
آریسان ۲
۸۰۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۱
رانا پلاس
۱,۰۴۴,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۷
هایما ۸S
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ساینا S
۷۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
کی ام سی T9
۴,۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۳۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
اکستریم LX
۳,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۹۷
بک X3 پرو
۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۸
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰

 مورد عجیب فراری در زمانگیری مجارستان ؛ لکرلک در pole  و همیلتون در جایگاه دوازدهم !

منتشر شده در 12 مرداد 1404 ساعت 12:00
نویسنده علیرضا تمدنی
 مورد عجیب فراری در زمانگیری مجارستان ؛ لکرلک در pole  و همیلتون در جایگاه دوازدهم !

چارلز لکلرک در پایان جلسه زمانگیری گرندپری مجارستان در شرایط دراماتیک روز شنبه، با پشت سر گذاشتن دو راننده مک‌لارن، اسکار پیاستری و لاندو نوریس، در جایگاه اول قرار گرفت. پس از بارش باران در Q2 و با توجه به اینکه شرایط پیست رو به وخامت بود، لکلرک در دور آخر Q3 خود زمان خیره‌کننده ۱ دقیقه و ۱۵.۳۷۲ ثانیه را ثبت کرد و با اختلاف چند هزارم از پیشتازان دوره‌های قبلی، پیاستری و نوریس، سبقت گرفت و pole sitter شد.

 مورد عجیب فراری در زمانگیری مجارستان ؛ لکرلک در pole  و همیلتون در جایگاه دوازدهم !

به گزارش آخرین خودرو، جورج راسل راننده دیگری بود که در میان کاهش دما و افزایش وزش باد، مرسدس خود را در جایگاه چهارم قرار داد و عملکرد خیره‌ کننده‌ای از خود نشان داد در حالی که استون مارتین با تکیه بر سرعت تمرینی مناسبش، به ترتیب با فرناندو آلونسو و لنس استرول، جایگاه پنجم و ششم را به خود اختصاص داد.

 مورد عجیب فراری در زمانگیری مجارستان ؛ لکرلک در pole  و همیلتون در جایگاه دوازدهم !

کیک سائوبر نیز دلیل قانع کننده‌ای برای جشن گرفتن پیرامون رسیدن گابریل بورتولتو به جایگاه هفتم داشت زیرا دور آخر این راننده برزیلی برای شکست دادن مکس ورشتپن، قهرمان چهار دوره جهان که با ردبول خود مشکل داشت، کافی بود.

 مورد عجیب فراری در زمانگیری مجارستان ؛ لکرلک در pole  و همیلتون در جایگاه دوازدهم !

پس از کسب امتیاز در بلژیک در هفته گذشته، مسیر صعودی لیام لاوسون با یک رانندگی خوب تا رتبه نهم، درست قبل از هم‌تیمی تازه‌کارش، ایزاک هاجار، ادامه یافت که در نتیجه این دو نفر را در بین ده نفر برتر برای تیم ریسینگ بولز قرار داد. لوئیس همیلتون بزرگترین نامی بود که پس از یک دوره دشوار دیگر در مرحله تعیین خط، در مرحله دوم از دور خارج شد – قهرمان هفت دوره جهان که در پیام رادیویی به تیم ابراز ناراحتی می‌کرد، در نهایت دوازدهم شد، پایین‌تر از اولی بیرمن از هاس در جایگاه یازدهم و بالاتر از کارلوس ساینز از ویلیامز در جایگاه سیزدهم. لوئیس در مصاحبه‌اش نیز بسیار ناراضی به‌نظر می‌رسید و با بیان جمله I’m useless, absolutely useless عمق ناراحتی خود را نسبت به عملکردش ابراز کرد؛ باید این نکته را یادآور شد که این راننده افسانه‌ای مسابقات F1 تاکنون در پیست مجارستان موفق به کسب ۸ عنوان قهرمانی و نه جایگاه pole position شده است.

 مورد عجیب فراری در زمانگیری مجارستان ؛ لکرلک در pole  و همیلتون در جایگاه دوازدهم !

کیمی آنتونلی نیز مشکلات خاص خودش را داشت؛ او با اختلاف کمی از مرحله تعیین خط سوم در رتبه یازدهم خذف شد و سپس به دلیل حذف زمان دور به خاطر عبور از محدودیت پیست، چندین جایگاه را از دست داد و این باعث شد او در رتبه پانزدهم جدول، درست پشت سر فرانکو کولاپینتو از آلپین قرار گیرد. پس از یک آخر هفته قوی‌ در اسپا-فرانکورشا، مسابقه‌ای که به Q3 رسید، یوکی سونودا دوباره در Q1 از دور خارج شد؛ این راننده ژاپنی با اختلاف رتبه شانزدهم نسبت به دیگر رانندگان آلپین و هاس، به ترتیب پیر گسلی (جایگاه هفدهم) و استبان اوکان (جایگاه هجدهم)، در جایگاه شانزدهم قرار گرفت. نیکو هالکنبرگ و الکس آلبون پس از دورهای اولیه تعیین خط خود که بالاتر از منطقه حذف از Q1 قرار گرفته بودند اما نتوانستند پیشرفت‌های چشمگیری در ادامه داشته باشند و به ترتیب در جایگاه‌های نوزدهم و بیستم قرار گرفتند.

 مورد عجیب فراری در زمانگیری مجارستان ؛ لکرلک در pole  و همیلتون در جایگاه دوازدهم !

شایان ذکر است مسابقه اصلی مجارستان از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران در روز یکشنبه دوازدهم مرداد ماه برگزار خواهد شد که از طریق آخرین خودرو شما عزیزان را در جریان اتفاقات مسابقه قرار خواهیم داد.

 مورد عجیب فراری در زمانگیری مجارستان ؛ لکرلک در pole  و همیلتون در جایگاه دوازدهم !
ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X