ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰

نیسان N6 در راه بازار؛ سدانی هیبریدی شارژی با احتمال عرضه در ایران

منتشر شده در 19 مرداد 1404 ساعت 14:00
نویسنده سعید علیپور
نیسان N6 در راه بازار؛ سدانی هیبریدی شارژی با احتمال عرضه در ایران

نیسان خود را برای معرفی یک مدل جدید با نام N6 آماده می‌کند. این خودرو به پیشرانه هیبریدی شارژی مجهز بوده و توسط شریک چینی نیسان یعنی دانگ فنگ تولید می‌شود. در نگاه اول، نیسان N6 شباهت زیادی به مدل N7 دارد، اما با دقت در جزئیات می‌توان تفاوت‌هایی کلیدی بین آنها مشاهده کرد.

طراحی آشنا با تغییرات هوشمندانه

اگرچه نیسان N6 هنوز به طور رسمی رونمایی شده، اما برخی تصاویر و مشخصات آن در سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) در دسترس قرار گرفته است. این موضوع نشان می‌دهد که نیسان برای دریافت مجوزها و تأییدهای لازم جهت عرضه N6 اقدام کرده؛ بنابراین باید گفت این خودرو در آینده نزدیک رونمایی و وارد بازار خواهد شد.

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، نیسان N6 شباهت زیادی به N7 دارد، اما تفاوت‌هایی نیز به چشم می‌خورند. برای مثال، فرم چراغ‌های جلوی دو تکه LED در N6 کمی تغییر پیدا کرده تا هماهنگی بیشتری با جلوپنجره موسوم به V-Motion داشته باشند.

نیسان N6 در راه بازار؛ سدانی هیبریدی شارژی با احتمال عرضه در ایران

در نمای جانبی، سقف با خطوط تیزتر، دستگیره‌های درب هم‌سطح با بدنه و فرم اصلاح‌شده سطوح بدنه از ویژگی‌های نیسان N6 هستند. در نمای عقب، چراغ‌ها از نوع LED بوده و کل عرض خودرو را فرا گرفته‌اند. این چراغ‌ها اکنون طراحی ساده‌تری دارند. سپر سنتی‌تر و خروجی اگزوز از تفاوت‌های بارز N6 با مدل N7 در نمای عقب هستند.

ابعاد و کلاس نیسان N6

با طول ۴۸۳۱ میلی‌متر، عرض ۱۸۸۵ میلی‌متر، ارتفاع ۱۴۹۱ میلی‌متر و فاصله محوری آن با ۲۸۱۵ میلی‌متر نیسان N6 جثه‌ای کوچک‌تر از N7 دارد؛ ضمن اینکه فاصله محوری آن ۱۰۰ میلی‌متر کمتر است.

اگرچه تصاویر رسمی از فضای داخلی نیسان N6 منتشر نشده، اما بر اساس شباهت زیاد به مدل N7، انتظار می‌رود کابین آن شامل داشبورد مینیمال، نمایشگر شناور ۱۵.۶ اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی، پنل دیجیتال پشت فرمان، شارژر بی‌سیم دوگانه و فرمان دوشاخه مدرن باشد.

ابعاد و کلاس نیسان N6

مشخصات فنی نیسان N6

نیروی مورد نیاز نیسان N6 توسط یک پیشرانه هیبریدی شارژی تأمین می‌شود. هسته اصلی این پیشرانه را موتور بنزینی ۱.۵ لیتری تشکیل می‌دهد. این موتور ساخت دانگ فنگ بوده و ۹۵ اسب بخار قدرت دارد. موتور برقی به کار رفته هم ۸۷ اسب بخار تولید می‌کند.

مثل پیشرانه e-Power نیسان، در این خودرو نیز به احتمال زیاد موتور الکتریکی وظیفه حرکت دادن خودرو را بر عهده دارد و موتور بنزینی نقش ژنراتور برای شارژ باتری را ایفا می‌کند. باتری این سدان جدید از نوع لیتیوم‌-آهن-فسفات (LFP) عنوان شده، درباره ظرفیت باتری فعلاً جزئیاتی در دست نیست.

مشخصات فنی نیسان N6

زمان عرضه و بازارهای هدف

عرضه رسمی نیسان N6 در چین تا پایان سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است. با توجه به برنامه‌های بین‌المللی نیسان برای مدل N7، احتمال عرضه جهانی مدل N6 نیز وجود دارد؛ مناطقی مانند آسیای جنوب‌ شرقی، خاورمیانه و برخی بازارهای اروپایی می‌توانند میزبان این سدان هیبریدی جذاب باشند. با توجه به روابط نزدیک شرکت دانگ فنگ با خودروسازان ایرانی از یک سو و محبوبیت برند نیسان در بین مشتریان از سوی دیگر، بعید نیست که این خودرو راهی خیابان‌های کشور ما نیز شود.

مشخصات فنی نیسان N6

ویدیو های پیشنهادی

One Response to “نیسان N6 در راه بازار؛ سدانی هیبریدی شارژی با احتمال عرضه در ایران”

  1. ناشناس گفت:

    طراحیش حوصله بره

    ۰
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X