%۰.۹۹
آریسان ۲
۸۰۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
جک J4
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۳۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
اطلس G
۹۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
شاهین اتوماتیک
۱,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۹۷
بک X3 پرو
۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
کی ام سی T9
۴,۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۱
رانا پلاس
۱,۰۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
اکستریم LX
۳,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۷
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ساینا S
۷۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۷
هایما ۸S
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۳
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۱۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
کی ام سی ایگل
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
کوییک S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
اطلس GL
۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۲
فونیکس آریزو 8
۳,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
مزدا 3
۵,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۱
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۵۹,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۸
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
شاهین GL
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۳,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
آریسان ۲
۸۰۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
جک J4
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۳۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
اطلس G
۹۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
شاهین اتوماتیک
۱,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۹۷
بک X3 پرو
۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
کی ام سی T9
۴,۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۱
رانا پلاس
۱,۰۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
اکستریم LX
۳,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۷
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ساینا S
۷۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۷
هایما ۸S
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۳
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۱۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
کی ام سی ایگل
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
کوییک S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
اطلس GL
۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۲
فونیکس آریزو 8
۳,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
مزدا 3
۵,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۱
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۵۹,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۸
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
شاهین GL
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۳,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰

پروژه جدید رضوانی رونمایی شد؛ پورشه ۹۱۱ با ظاهری کلاسیک و شتاب دیوانه‌وار

منتشر شده در 20 مرداد 1404 ساعت 17:00
نویسنده سعید علیپور
پروژه جدید رضوانی رونمایی شد؛ پورشه ۹۱۱ با ظاهری کلاسیک و شتاب دیوانه‌وار

شرکت رضوانی که مقر آن در کالیفرنیا واقع شده، بیش از یک دهه است در زمینه تولید انواع سوپر اتومبیل و شاسی‌ بلندهای الهام‌ گرفته از خودروهای نظامی فعالیت می کند. این شرکت در پروژه جدید خود به نوعی سنت‌ شکنی کرده و به سراغ پورشه ۹۱۱ رفته است. در این پروژه، مهندسان رضوانی کوپه پرطرفدار آلمانی را با حال و هوای کلاسیک بازسازی نموده و آن را در دو نسخه برای علاقه‌مندان آماده کرده‌اند. این نسخه‌ها RR1 600 و RR1 750 نام دارند و در طراحی آنها از پورشه ۹۳۵ الگوبرداری شده است.

طراحی یکسان، عملکرد متفاوت

نام این دو نسخه به توان خروجی پیشرانه آنها اشاره دارد. RR1 600 بر پایه نسل ۹۹۲ پورشه ۹۱۱ ساخته شده و از پیشرانه ۳ لیتری شش سیلندر تخت توئین ‌توربو بهره می‌برد. این موتور با توربو شارژر های ارتقا یافته و تغییرات سخت‌افزاری که رضوانی جزئیات کاملش را فاش نکرده، می‌تواند ۶۰۰ اسب بخار قدرت تولید کند و در زمان ۳ ثانیه خودرو را به سرعت ۶۰ مایل یا ۹۷ کیلومتر بر ساعت برساند.

پورشه ۹۱۱ کلاسیک

مدل RR1 750 که بر پایه پورشه ۹۱۱ توربو S توسعه یافته، نیروی خود را از یک موتور ۳.۸ لیتری شش سیلندر تخت توئین‌ توربو با قدرت ۷۵۰ اسب‌ بخار دریافت می‌کند. این نسخه با بهره‌گیری از سیستم چهارچرخ محرک و گیربکس هفت سرعته دوکلاچه، در عرض فقط و فقط ۲ ثانیه به سرعت ۶۰ مایل یا ۹۷ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. مشتریان می‌توانند با سفارش تعلیق قابل تنظیم Ohlins TTX-Pro، توانایی‌های پیست این خودرو را بهبود دهند.

پروژه جدید رضوانی رونمایی شد؛ پورشه ۹۱۱ با ظاهری کلاسیک و شتاب دیوانه‌وار

تولید محدود و فرایند ساخت زمان‌بر

رضوانی در نظر دارد تنها ۵۰ دستگاه از این پروژه را تولید کند. جالب اینکه به گفته کمپانی، ساخت هر دستگاه حدود چهار ماه زمان می‌برد. قیمت مدل پایه این پروژه از ۱۹۵ هزار دلار آغاز می‌شود. جالب اینکه رقم مذکور شامل خود خودرو، یعنی پورشه ۹۱۱ نسل ۹۹۲، نشده و خریدار باید آن را جداگانه تهیه کند!

آپشن‌های سفارشی با هزینه‌های قابل ‌توجه

همانند خود خودرو، آپشن‌های سفارشی آن نیز ارزان نیستند. به عنوان مثال، رینگ‌های دارای قفل مرکزی ۱۲,۵۰۰ دلار، پوشش فیبرکربنی رینگ‌ها ۴,۵۰۰ دلار، سیستم تعلیق ارتقایافته برای پیست ۸,۵۰۰ دلار، اینترکولر و رادیاتور کمکی هر کدام ۳,۵۰۰ دلار و ترمزهای تقویت‌شده برمبو هم‌قیمت رینگ‌ها هستند.

ویدیو های پیشنهادی
  1. اسپایدربتمن گفت:

    بنازم چه طرح ترکیبی جالبی داره

    ۰
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X