%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰

ویدیوی معرفی نیسان سیلفی پلاس ۲۰۲۵

منتشر شده در 25 مرداد 1404 ساعت 18:36
نویسنده سامان امانی
ویدئو رضا چوکامی

نیسان سیلفی پلاس ۲۰۲۵ یک خودروی هایبریدی است که توسط آرینا درایو به بازار ایران می آید. در این گزارش به سراغ ویدیوی معرفی نیسان سیلفی پلاس مدل ۲۰۲۵ رفته ایم.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، در اولین دوره سامانه وارداتی های سال ۱۴۰۴ نشان آرینا درایو شرکت آرین موتور پویا برای اولین بار نیسان سیلفی پلاس را با مدل ۲۰۲۵ به بازار عرضه کرد. این خودرو یک سدان هایبریدی است که توسط نیسان در چین مونتاژ می شود و آرینا درایو جدیدترین مدل تولیدی این خودرو را به ایران آورده است.

ویدیوی معرفی نیسان سیلفی پلاس 2025

مشخصات فنی سیلفی پلاس

سیلفی پلاس آرینا درایو به پیشرانه ۱.۲ لیتری سه سیلندر بنزینی مجهز است. این پیشرانه ۷۲ اسب بخار قدرت تولید می کند و صرفاً وظیفه تولید توان الکتریکی جهت ذخیره در باتری های این سدان هایبریدی را دارد. باید توجه داشت که نیسان سیلفی یک خودروی هایبرید سِری است و پیشرانه بنزینی آن توان را به چرخ ها نمی رساند. قوای محرکه الکتریکی نیسان سیلفی از ۱۳۴ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر تولید می کند و توان از طریق یک سیستم انتقال قدرت یک پارچه به چرخ های جلو می رسد. سیلفی در بخش جلو تعلیق مک فرسون دارد و در بخش عقب آن تعلیق نیمه مستقل استفاده شده است.

ویدیوی معرفی نیسان سیلفی پلاس 2025

نیسان سیلفی پلاس می تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر را در شرایط استاندارد در کمتر از ۱۰ ثانیه ثبت کند و مصرف سوخت بهینه ۴.۱ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را داشته باشد. همچنین باید گفت که تیپ های مختلف نیسان سیلفی در ایران، در جایگاه خودروی هایبریدی هستند و قابلیت شارژ باتری ها با برق شهری را ندارند.

امکانات نیسان سیلفی پلاس مدل ۲۰۲۵ آرینا درایو

آرینا درایو نیسان سیلفی را در تیپ پلاس مدل ۲۰۲۵ به بازار عرضه می کند. این خودرو به شش کیسه هوا، صندلی برقی راننده، تهویه اتوماتیک دو کاناله، سنسور نور، فناوری LED چراغ ها، شارژر وایرلس تلفن همراه، دوربین ثبت وقایع، دوربین عقب، فرمان کمکی برقی، تنظیم حالت رانندگی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، استارت دکمه ای، سانروف برقی، تریم داخلی چرم، نور پردازی کابین و… مجهز است. نبود برخی امکانات مانند کروز کنترل و آینه تاشو برقی از جمله نقدهای به این تیپ نیسان سیلفی است. باید گفت همچنان فول آپشن ترین نسخه نیسان سیلفی در بازار ایران، تیپ مکس ادیشن است که امکاناتی مانند کروز کنترل تطبیقی، رادار خط خوان، رادار نقطه کور، حفظ حرکت بین خطوط، ترمز اضطراری، نور بالای اتوماتیک، آینه تاشو برقی و… را به مالکان ارائه می دهد.

ویدیو های پیشنهادی

۷ Responses to “ویدیوی معرفی نیسان سیلفی پلاس ۲۰۲۵”

  1. میثم گفت:

    نام گذاریش من را یاد بیماری سفلیس می اندازد .

    ۰
    ۵
  2. غدار گفت:

    اگه ایرادش فقط سیستم برقی آینه بغل باشه سگش شرف داره به این آت آشغالایی که به اسم خودرو توی کشور تولید میشه و با قیمتی چندبرابر گرونتر از این خودرهای پیشرفته‌ی دنیا به ما غالب میکنن فقط باید گفت از ماست که برماست

    ۸
    ۱
    • مجید گفت:

      ببینید دوستان من نیسان سیلفی مکس آدیشن دارم خودم و واقعا قصد تبلیغ ندارم و تجربه خودم رو میگم واقعا ابن ماشین بجز یکی دوتا کم و کسری که داره مثل یه سیستم صوتی حرفه ای و آیینه های برقی که اونها هم قابل نصب هستش و خود کمپانی براتون نصب میکنه جداگانه واقعا و واقعا عالیه و اینم میدونم که باتری های برقی اش خود شرکت نیسان پانزده سال گارانتی کرده و هم ماشین لوکس هستش و هم بسیار نرم و پر قدرت که اصلا تصورش رو نمی کنی چنین قدرتی داره وقتی سوارش میشی و خیلی خیلی نرم و بیصدا و سواری عالی داره این ماشین و خیلی هندلیگ خوبی داره تو موقعه رانندگی و قشنگ ماشین تو دستت هست وقتی رانندگی میکنی باهاش فقط حیف که سیستم صوتی حرفه ای که حال بده روش نداره که اونم مشکلی نیست در کل و میشه جای همان اسپیکر های خودش نصب کرد یعنی جای اسپیکر رو داره اما متاسفانه این شرکت ها بخاطر منافع خودشان داخل جای اسپیکر ها رو بلند گو توش نگذاشتند و خالیه توش و فقط دو تا از اسپیکر هاش بلند گو داره که ارزانتر برای شرکت وارد کننده تمام بشه وگرنه بصورت فابریک سیستم صوتی بوز رو خود شرکت نیسان گذاشته بوده روش که این شرکت های نامرد برداشتند و اینجا جداگانه باید پول بدهید برای کم و کسر آپشن های فابریکش و مکس آدیشن که فول کامل هست واقعا عالیه عالیه یعنی واقعا اگر مصرف کننده هستید بهترین گزینه خرید هستش و توش میشینی این کلاستر جلوش حس مرسدس بنز رو بهتون میده چونکه از رو ی مرسدس بنز زدند کلاستر جلوش رو انقدر زیباست و تور پردازی آبی رنگش واقعا لوکس میکنه کابین داخلی رو که عالیه عالی و اگر قصد خرید دارید شک نکنید به حرف من چونکه پشیمان نخواهید شد اصلا بخصوص اگر مصرف کننده و برای خودتان میخواهید سوار بشید و تیپ اتاقش هم تقریبا شکل اپتیما هستش و جا دار و شیک خلاصه . مبارک تان باشه اگر خرید کردین انشالله 🙏❤🙏

      ۱۰
      ۱
      • حمید رضا گفت:

        سلام
        بنده هم خورو نیسان سیلفی مکس ادیشن دارم با نظر شما موافقم هستم لازم به ذکر است این خودرو بسیار نرم ودارای هندلینگ و شتاب مناسب با مصرف سوخت کم ودر نسخه مکس ادیشن امکانات بیشتری از جمله سیستم رانندگی هوشمند
        ProPilot: با قابلیت خودران سطح ۲
        سیستم‌های ایمنی: رادار نقطه کور (BSD)، هشدار تغییر لاین (LDW)، سنسور خواب‌آلودگی راننده و …

        ۶
        ۱
        • ایرانی گفت:

          سلام بنده هم نیسان سیلفی مکس دارم و با سخن دو دلال بالایی موافقم. سیستم ایمنی و رانندگی نرم و … حتما دانلود بفرمایید

          ۴
          ۳
          • مجید گفت:

            راهنمایی هم میکنی میگن دلال بهت . داداش من اصلا کارم ماشین نیست و مغازه دار بازار تهرانم و تو کار پارچه هستم و شما هم عینک بدبینی رو بر دار این روزها که اشعه ماورای بنفش زیاده بجاش عینک آفتابی بزن و زیاد هم زیر آفتاب وای نستا که مخت سوت بلبلی نزنه زیاد هزیون بگی انقدر 😄

            ۲
            ۲
      • ناشناس گفت:

        اونجا که گفتی کلاستر جلو رو از رو مرسدس زده دقیقا مشخه که داریش. فقط کاش میگفتی شبیه کدوم مدل مرسدسه

        ۱
        ۳

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X