کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰

مشخصات جک S3 جدید چگونه است؟

منتشر شده در 16 شهریور 1402 ساعت 14:00
نویسنده سامان امانی
مشخصات جک S3 جدید چگونه است؟

جک S3 چند وقتی است که با فیس لیفت های جدیدی به بازارهای هدف کمپانی JAC معرفی شده است. حال این کراس اوور اقتصادی چه ارتقایی را تجربه کرده و چه مشخصاتی دارد؟

به گزارش آخرین خودرو، جک S3 چند سالی است که توسط کرمان موتور مونتاژ می شود و در این مدت توانسته تا سهم بازار خوبی را به دست آورد. این خودرو یک کراس اوور کوچک و اقتصادی است که حال با نسخه های جدید و ویژگی های ارتقا یافته به بازارهای هدف جک عرضه می شود.

جک S3 در بازار ایران به پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی مجهز است. این پیشرانه ۱۰۷ اسب بخار قدرت را با گشتاور 155 نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده S3 در بازار ایران از نوع اتوماتیک CVT است و توان را به چرخ های جلو می رساند. حال کمپانی جک در به روزرسانی های اخیر خود در کنار این قوای محرکه، یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی را معرفی کرده است که ۱۱۳ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۵۲ نیوتن متر تولید می کند. این پیشرانه مصرف سوخت کمتری نسبت به نمونه ۱.۶ لیتری دارد و نمودار گشتاور و اسب بخار بهتری را به مالکان ارائه می دهد. اما فعلاً این پیشرانه ۱.۵ لیتری با جعبه دنده ۶ سرعته دستی همراه شده است و در حال حاضر نمونه رسمی برای نسخه اتوماتیک آن وجود ندارد.

مشخصات جک S3 جدید چگونه است؟

کمپانی جک (JAC) کراس اوور S3 را با فیس لیفتی در بخش جلو، عقب و کابین همراه کرده است. با وجود اینکه پلتفرم این خودروی کراس اوور ثابت مانده است، اما می بینیم که سبک طراحی جلوی این خودرو به شکل کامل تغییر کرده و الگویی به روز را ارائه می دهد. همچنین در بخش عقب هم با تغییرات جزئی همراه هستیم که زیبایی بیشتری را به جک S3 جدید داده است. با تغییرات اعمال شده در کابین جک S3 جدید می بینیم که مشخصات و ویژگی های رفاهی این خودرو هم ارتقا پیدا کرده است. به عنوان مثال مالتی مدیا جدید قابلیت های به روزتری را در اختیار سرنشینان می گذارد و از سویی برخی ویژگی ها مانند سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، سامانه استارت استاپ و… در این خودرو قابل سفارش است.

هنوز شرکت کرمان موتور به صورت رسمی برنامه ای برای عرضه جک S3 جدید اعلام نکرده است. اما با آغاز پوس اندازی جک J4 و جک S5 که به KMC X5 تبدیل می شود، احتمال آن زیاد است که در آینده نزدیک جک S3 جدید با مشخصات بهتر به بازار ایران بیاید و یا کراس اوور جدید جایگزین این خودرو شود.

ویدیو های پیشنهادی
  1. ارشک گفت:

    همچنان زشت

    ۲۹
    ۲۸
  2. دامپزشک گفت:

    اخه من چی بگم،
    که سکوت بالاترین فریاد هستش

    ۱۸
    ۸
  3. فیض نیازی گفت:

    سلام
    پلتفرم جلو ضایع هستش خیلی از نظر درازا کوچکه

    ۲
    ۶
  4. محمد گفت:

    بسیار زیبا و دوست داشتنی
    از سال ۹۸ مدل قبلی رو دارم. حدود ۱۰۰هزار کیلومتر کار کردم و خیلی شهرهای ایران رو باهاش رفتم
    کم مصرف و کم استهلاک یا بهتره بگم بی استهلاک.. فقط تعویض روغن و بنزین و آب.. حتی لاستیکش هنوز همون فابریکه که تازه میخوام عوض کنم

    ۲۲
    ۱
  5. داود گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید احتراما
    ویدئو تست kmc rs3 را برای مخاطبان آخرین خودرو هر چه سریعتر و زودتر در آپارات نمایش دهید. باتشکر

    ۱
    ۰
  6. علی گفت:

    انصافا فنی عالی- استهلاک صفر

    ۰
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X