دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰

خط و نشان شرکت چینی دریم تکنولوژی برای بوگاتی ؛ از ساخت جاروبرقی تا رقابت با ویرون

منتشر شده در 11 شهریور 1404 ساعت 13:00
نویسنده سعید علیپور
خط و نشان شرکت چینی دریم تکنولوژی برای بوگاتی ؛ از ساخت جاروبرقی تا رقابت با ویرون

شرکت چینی دریم تکنولوژی (Dreame Technology) که بیشتر به خاطر تولید جاروبرقی‌های پرقدرت و ربات‌های هوشمند شهرت دارد، رویای بزرگی در سر می‌پروراند. این شرکت از ورود به دنیای خودروهای برقی فوق لوکس خبر داده و گفته با برند افسانه‌ای بوگاتی به رقابت خواهد پرداخت!

به گزارش آخرین خودرو، آنطور که دریم تکنولوژی اعلام کرده، اولین ابرخودروی این کمپانی در سال ۲۰۲۷ به طور رسمی رونمایی خواهد شد. با آنکه بوگاتی ویرون سال‌ها قبل بازنشست شده، اما کمپانی چینی این ابرخودرو را رقیب مستقیم نخستین محصول خود نامیده است.

از جاروبرقی تا سریع‌ترین خودروی جهان

دریم تکنولوژی با اتکا به فناوری موتورهای دیجیتال پرسرعت شهرتی جهانی کسب کرده است. این شرکت در سال جاری موفق شده برای اولین بار در دنیا، گواهی رسمی موسسه سالیوان (Sullivan) را برای موتور دیجیتال ۲۰۰,۰۰۰ دور بر دقیقه‌ای خود دریافت کند. در حال حاضر، این موتور در جاروبرقی پرچمدار Z50 Station استفاده می‌شود، اما به گفته مدیران کمپانی، همین تکنولوژی نقطه آغاز رویای ساخت «سریع‌ترین خودرو جهان» خواهد بود.

در بیانیه رسمی دریم آمده:

«بخش خودروهای لوکس تاکنون فاقد یک برند واقعاً هوشمند در حوزه ابرخودروهای برقی بوده است. در حالی که برندهای سنتی فوق لوکس مانند بوگاتی و بنتلی با سرعتی کند به سمت برقی‌سازی حرکت کرده‌اند، دریم قصد دارد مفهوم تجمل را در عصر جدید خودروهای برقی بازتعریف کند.»

تیم هزار نفره و سرمایه‌گذاری بلندمدت

به گزارش رسانه چینی Iyiou، این شرکت تاکنون تیمی متشکل از نزدیک به ۱,۰۰۰ متخصص از حوزه سخت‌افزار هوشمند و صنعت خودروسازی سنتی تشکیل داده است. دریم همچنین اعلام کرده که قصد دارد با جذب نیروهای بیشتر و سرمایه‌گذاری بلندمدت، فناوری‌های نوآورانه را وارد صنعت خودرو کند.

خط و نشان شرکت چینی دریم تکنولوژی برای بوگاتی ؛ از ساخت جاروبرقی تا رقابت با ویرون

ابرخودروی دریم با هوش مصنوعی پیشرفته

یکی از ویژگی‌های منحصربفرد هایپرکار آینده دریم، دستیار هوش مصنوعی پیشرفته خواهد بود. این دستیار قادر است به مرور زمان عادات رانندگی، سلیقه‌ها و حتی حالات روحی راننده را یاد بگیرد و خود را با آنها تطبیق دهد.

علاوه بر این، سیستم مکالمه صوتی خودرو فراتر از پاسخ‌های مکانیکی عمل خواهد کرد و حتی می‌تواند ویژگی‌های صدای آشنا با ظرافت‌های حسی را بازسازی کند تا تجربه‌ای شبیه به مکالمه با یک انسان فراهم شود. این خودرو همچنین به طور کامل با اکوسیستم خانه‌های هوشمند و تلفن‌های همراه کاربران یکپارچه خواهد شد تا پیوندی میان زندگی روزمره و رانندگی ایجاد کند.

الهام از موفقیت شیائومی و تجربه دایسون

دریم تکنولوژی پیشتر یکی از شرکت‌های زیرمجموعه اکوسیستم شیائومی بود و برای این برند جاروبرقی و ربات هوشمند تولید می‌کرد، اما اکنون مستقل فعالیت می‌کند. بسیاری معتقدند موفقیت چشمگیر شیائومی در ورود به دنیای خودرو، الهام‌بخش دریم در برداشتن چنین گامی بوده است.

شرکت چینی دریم تکنولوژی

این نخستین بار نیست که یک شرکت فعال در حوزه لوازم خانگی رویای خودروسازی دارد. پیشتر شرکت دایسون نیز وارد این مسیر شد و حتی یک نمونه اولیه را توسعه داد، اما در نهایت این پروژه متوقف شد.

با این حال، به نظر می‌رسد دریم با اتکا به فناوری موتور دیجیتال پرسرعت و سرمایه‌گذاری گسترده، بیش از هر زمان دیگری به تحقق این رویا نزدیک شده؛ شاید نام این برند که به معنای رویاست، روزی تحقق پیدا کند و چینی‌ها بتوانند بوگاتی را به چالش بکشند.

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X