کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰

بازگشت کوچک کره ای ؛ نسل جدید پیکانتو با کوشا خودرو می آید

منتشر شده در 13 شهریور 1404 ساعت 18:30
بازگشت کوچک کره ای ؛ نسل جدید پیکانتو با کوشا خودرو می آید

کیا پیکانتو ۲۰۲۵ جدیدترین محصول کوچک کره ای است که قرار است توسط شرکت کوشا خودرو در بازار ایران عرضه شود.

وقتی نام پیکانتو به به میان می آید بسیاری از مردم ایران ناخودآگاه به یاد روزهایی می افتند که نسل های قدیمی تر این هاچبک کوچک کره ای را در جاده ها تردد می کرد. از همان زمان مردم به کیا پیکانتو به چشم خودرویی نگاه می کردند که با وجود جثه کوچکش طراحی قابل قبولی را به نمایش می گذاشت و به دلیل امکانات و توان قابل قبول فراتر از دیگر خودروهای موجود در این سگمنت ظاهر شد و کاربرد بسیاری نیز خصوصا در شهر های بزرگ داشت. حالا پس از سالها نسخه جدید کیا پیکانتو قرار است در بازار ایران توسط شرکت کوشا خودرو عرضه شود و نمونه های اولیه آن وارد گمرکات کشور شده است.

اما کیا پیکانتو ۲۰۲۵ چه مشخصاتی دارد و با چه امکاناتی پا به بازار ایران می گذارد؟ این سوالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد اما قبل از آن بد نیست نگاهی به سبک طراحی آن بیاندازیم.

طراحی کلی هاچبک جدید و کوچک کره ای

نسل جدید کیا پیکانتو در بخش طراحی حرف های زیادی برای گفتن دارد چرا که خودرو در مقایسه با نسل های پیشین خود، طراحی بسیار جوان پسندانه تر و بروزتری را به نمایش می گذارد. اگر از روبرو به این خودرو نگاهی بیاندازیم به راحتی می توانیم سبک جدید طراحی محصولات KIA را در آن مشاهده کنیم. چراغ های جلو کیا پیکانتو جدید طراحی بسیار جذابی داشته و فرم طراحی سپر آن نیز جلوه ای اسپرت را به این خودرو داده است.

بازگشت کوچک کره ای ؛ نسل جدید پیکانتو با کوشا خودرو می آید

در نمای عقب این هاچبک کوچک کره ای نیز می توانیم سبک طراحی بسیار خوبی را مشاهده کنیم. همانطور که در تصاویر مشخص است در بخش عقب این خودرو از دو کاسه چراغ به نسبت کوچک استفاده شده که به وسیله نوار LED باریک به یکدیگر متصل شده اند و جلوه خوبی را به بخش عقب داده اند.

در طراحی داخل کابین نیز می توانیم سبک طراحی به نسبت بروزی را مشاهده کنیم که برای این خودروهایی که در این سگمنت تولید می شوند، امتیاز مثبتی به حساب می آید. استفاده از نمایشگرهای لمسی سیستم مالتی مدیا و همچنین استفاده از خطوط کرومی رنگ در طراحی و دیزاین کابین نسل جدید پیکانتو، باعث شده است تا احساس خوبی به سرنشینان القا شده و طراحی کلی کابین نیز از سادگی خارج شود.

مشخصات فنی کیا پیکانتو ۲۰۲۵

بازگشت کوچک کره ای ؛ نسل جدید پیکانتو با کوشا خودرو می آید

نیروی محرکه این هاچبک کوچک کره ای از یک پیشرانه ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی تامین می شود که می تواند روی هم رفته ۸۳ اسب بخار قدرت و ۱۲۱.۶ نیوتن متر گشتاور را از طریق جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک AT به چرخ های جلو منتقل کند. این خودرو دارای ۳۵۹۵ میلی متر طول، ۱۵۹۵ میلی متر عرض و ۱۴۸۵ میلی متر ارتفاع بوده و فاصله محوری آن نیز ۲۴۰۰ میلی متر است.

همانطور که انتظار می رود کیا پیکانتو خودرویی کاملا کم مصرف است به طوری مصرف سوخت میانگین آن به ازای هر صد کیلومتر تنها ۶.۷ لیتر بوده و از استاندارد آلایندگی یورو ۶ نیز پیروی می کند.

امکانات ایمنی و رفاهی هاچبک کوچک وارداتی کوشا خودرو

بازگشت کوچک کره ای ؛ نسل جدید پیکانتو با کوشا خودرو می آید

بر اساس اطلاعات رسیده به پایگاه خبری آخرین خودرو، کیا پیکانتو جدید با یکی از فول آپشن ترین نسخه های خود پا به بازار ایران می گذارد و آپشن های کاربردی بسیار خوبی در آن دیده می شود. امکاناتی نظیر؛ کیسه های هوا سرنشینان جلو، سامانه کنترل پایداری، سامانه پایش فشار باد تایرها، سنسور نور، سنسور پارک عقب، تریم چرم مصنوعی، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، پشت آمپر دیجیتال، دوربین دنده عقب، فناوری LED چراغ ها، چراغ روشنایی روز، رینگ های آلومینیومی، آینه های جانبی برقی، کروز کنترل، استارت دکمه ای، سیستم تهویه اتوماتیک، کلیدهای کنترلی روی فرمان و… از جمله امکانات ایمنی و رفاهی این هاچبک جدید و کوچک کره ای است.

ویدیو های پیشنهادی

۶ Responses to “بازگشت کوچک کره ای ؛ نسل جدید پیکانتو با کوشا خودرو می آید”

  1. ali گفت:

    تیبا رو مسخره میکردیم که چرا ۸۷ اسبه اونوقت این ۸۳ اسبه به اسم کره ای بودن خدا تومن میدن به ملت

    ۸
    ۰
  2. سید گفت:

    کوشا خودرو اول تکلیف خودروهایی که ۱۰ ماهه قراره بده معلوم کنه بعد به فکر فروش جدید باشه

    ۷
    ۰
  3. مستقل گفت:

    براساس تجربه اگر قیمت نهایی در حدود ۲ میلیارد تا ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان باشد، با توجه به تنوع، مشخصات فنی و امکانات رقبا این خودرو ارزندگی خود را برای خرید از دست می‌دهد.

    ۶
    ۰
  4. کیارش گفت:

    دولت با اصلاح واردات خودرو و خشکاندن غده چرکی واسته و دلال دل مردمو یکم شاد کنه

    ۵
    ۰
  5. ehsan گفت:

    و اما قیمت در ایران : ۱۰ میلیارد ناقابل .

    ۴
    ۱
  6. هادی گفت:

    یه ماشین خوب ، با کیفیت و کاربردی برای استفاده در شهر.
    ولی متاسفانه قطعا زیر ۲ میلیارد نخواهد بود.
    یه ماشین اقتصادی در بازار جهانی ، در ایران میشه یه ماشین نیمه لوکس !

    ۱۱
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X