قیمت نهایی دو شاسی بلند جدید سایپا مشخص شد – شهریور ۱۴۰۴

با اعلام شرکت و ارسال دعوتنامه های فروش، قیمت نهایی دو کراس اوور سایپا 421P و سایپا 441P اعلام شده است.
سایپا یکی از نخستین شرکت هایی بود که در دور جدید واردات اقدام به ارائه محصولات وارداتی کرد و محصولات چانگان را به بازار آورد. با ادامه واردات و مذاکرات سایپا و چانگان، قرار بر این شد که محصولات این نشان چینی توسط سایپا مونتاژ شوند. بر همین اساس نام نسخه های مونتاژی تغییر کرد و نشان سایپا روی بدنه آن ها قرار گرفت. چانگان cs35 پلاس در نسخه مونتاژی به سایپا 421P تغییر نام داد و اسم چانگان CS55 پلاس هم در نمونه مونتاژی به سایپا 441P تغییر پیدا کرد. این دو خودرو قبل تر به صورت علی الحساب توسط سایپا به فروش رسیده بودن و حالا قیمت نهایی این دو کراس اوور مشخص شده است. بر این اساس قیمت نهایی سایپا 441P حدود دو میلیارد و ۱۰۶ میلیون تومان محاسبه شده و قیمت نهایی سایپا 421P یک میلیارد و ۹۴۴ میلیون تومان اعلام شده است.
| نام خودرو | قیمت نهایی (تومان) |
| سایپا 421P | ۱,۹۴۴,۲۵۰,۰۰۰ |
| سایپا 441P | ۲,۱۰۶,۹۱۳,۰۰۰ |
معرفی سایپا 441P
قلب تپنده سایپا ۴۴۱ پی یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم (GDI) است. این پیشرانه از فناوری بلو کور خود چانگان بهره می برد. این موتور با دوام قادر به تولید قدرت نهایی ۱۸۸ اسب بخار و گشتاور نهایی ۳۰۰ نیوتن متر است. نیروی پیشرانه از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو منتقل می شود و سرعت تعویض دنده سریعی دارد. صفر تا صد کیلومتر اعلامی برای سایپا ۴۴۱ پی ۸.۲ ثانیه است.
سیستم تعلیق به کار رفته در محور جلو این خودرو از نوع مک فرسون و در محور عقب از نوع مولتی لینک است که سواری نرمی و هندلینگ بسیار خوبی را برای این خودرو به ارمغان می آورد. چانگان CS55 پلاس دارای استاندارد یورو ۶ بوده و مصرف سوخت میانگین آن به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۵.۹ لیتر است که از باک ۵۵ لیتری تامین می شود.
معرفی سایپا 421P
موتور این کراس اوور کامپکت را یک پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDi) تشکیل داده است. این پیشرانه توان تولید قدرتی معادل ۱۵۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۵۵ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده دوکلاچه تَر به چرخ های جلو می رسد و در تست های فنی این قوای فنی از هماهنگی مناسبی برخودار بوده اند. نکته مهم این است که این موتور از سری موتورهای بلوکُر جدید چانگان است و از مزیت های آن می توان به راندمان حرارتی مناسب و همچنین تولید آلایندگی کم اشاره کرد.
سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون است اما در عقب تعلیق ساده توییست بیم را داریم ولی به دلیل مهندسی خوب و سیستم مدیریت کنترل پایداری هوشمند هندلینگ مناسبی را اراء می دهد. پیشرانه SAIPA 421P استاندارد آلایندگی یورو ۶ را دریافت کرده و مصرف ترکیبی در این خودرو ۷.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.





اختلاف قیمت ۱۵۰ میلیون؟ مسخره نیست؟
سلام
یعنی چی؟ ۴۴۱ نسبت به سامانه وارداتی ارزون شده حدود صد و پنجاه میلیون ولی ۴۲۱ نسبت به همون سامانه وارداتی ۵۰۰ میلیون گرونتر شده؟ سی اس ۳۵ یا همون ۴۲۱ تو سامانه وارداتی ها یک و چهارصد و خورده ای بود که
خب خط مونتاژ راه اندازی کردن که هزینه های تولید پایین بیاد چطور ممکنه همچین چیزی اخه؟ اصلا از این بگذریم، کلا ۴۲۱ در حدی نیست که بخواد نسبت به ۴۴۱ کلا دویست میلیون تفاوت داشته باشه. این ماشین یه دوربین ۳۶۰ هم نداره حتی که بخواد همچین قیمتی داشته باشه
نمایندگی و تهران هم تماس میگیری ده دقیقه پشت خطی بعدی یکی میاد هل هلکی جواب میده و حتی یه قیمت دقیق هم اعلام نمیکنن
همین الانم برای این جنسای بنجل چینی تو صفی هموطن
دوست گرامی این حرف که نخریم تا گرون نشه رو من کلا کاری به اصولی بودن یا نبودنش ندارم. این به کنار
ولی خب منی که نیاز به خودرو دارم به نظر شما چطوری باید نیازمو برطرف کنم؟
پیشنهاد شما چیه؟ برم موتور سیکلت یا دوچرخه بخرم؟ از حمل و نقل عمومی استفاده کنم؟ پیاده رفت و امد کنم؟
گیرم منظور شما اینه که برای جنس چینی و اشغال بی کیفیت صف نکشیم تا نیازمون به خودرو رو برطرف کنیم، باشه قبول. خب کجا تو این مملکت ماشین خوب و با کیفیتی به قیمت مناسب میدن که ما از خدا بیخبر ها نرفتیم اونجا و اینجا صف کشیدیم؟ شما بگو و معرفی کن تا من برم به همون مرجع که صف کشیدن توش ایرادی نداره مراجعه کنم
دوست عزیز سلام.شمابعنوان مصرف کننده حق داری خودرویی درشأن خودوخانوادت داشته باشی.اینکه کشورمارو جزیره ای و (آش خاله هست بخوری پاته نخوری پاته) اداره میکنن بحثش جداست.ولی فکرمیکنم منظور دوستمون اون افرادی برای مصرف خودشون نمیخوان صف نکشن.
لطفاً خودتو گول نزن هممممم وووطننن 😏😏
استاد اون قیمت وارداتی علی الحسابه. شک نکن قیمت نهایی وارداتی cs35 از دو تومن بیشتره . دلت خوشه ها . وارداتی بهت بدن ۱۵۰۰ وقتی مونتاژش ۱۹۰۰ هست ؟
کجا زندگی میکنی بگو ما هم بیایم همونجا. خب یه بار شرایط وارداتی رو بخون بعد ۴ تا کامنت بگذار پشت سر هم. اونم مثل تمااااااااااااااام طرح های فروش استعماری صنعت خودرو قیمت علللللللللللللللللی الحساااابه باباجان .
سامانه وارداتی دو تا جدول میذارن پورفسور، یکی برای قیمت قطعی ها و یکی برای عللالحسابی ها، چطور برای سی اس ۵۵ کمتر شده و برای سی اس ۳۵ بیشتر شده؟. شما که خوانندهای شرایط رو باز برو بخون. چیه کامنت گذاشتنم مالیات داره؟
چرا شک نکنم قیمت نهایی از دو تومن بیشتره؟ یه ماشین ۱.۴ لیتری که نه صندلی برقی داره نه یه دوبین ۳۶۰ درجه ساده چطور شده تقریبا هم قیمت لاماری؟
حتی ری را هم اپشن بیشتری از این داره. از این گذشته، چطور طرح فروش مرداد پیش پرداخت ۷۱۷ بود و طرح جدید شهریور پیش پرداخت شده ۹۵۰ میلیون؟
من مصرف کنندهام، کامنت اعتراضی گذاشتم زیر یه پست مرتبط در یک وبسایت خبری مربوط به خودرو، که چرا یه ماشین که مونتاژیه نسبت به وارداتیش پونصد و چهل میلیون گرون شده، تو چرا بخار میکنی و زورت گرفته؟
آقا شما که نقد میکنی یه خرده اخبرا رو بررسی کن وارداتی cs35 پلاس با قیمت ۱۴۱۱۸۰۰۰۰ تومن تحویل داده شده!
عالی
همه چیز تخیلی داره اداره میشه لعنت به سایپا و بهمن موتور و کرمان موتور و ایران خودرو و هرچه شرکت هست یه مشت دزد سرگردنه هستن و الفاتحه
وقتی متقاضی cs35 بیشتر باشه قیمت اش همه بالاتر میره
یعنی انتظار داری واسه دوربین ۵۰۰میلیون اختلاف قیمت داشته باشن
نهایت اینه که cs55رو گرونتر کنن فکر کردی cs35رو ارزونتر میکنن
سلام.به قول قدیمی هامون همینه که هست هرنظری بدیم هیج تغییری تو تولید این هودرو ها انجام نمیگیره فقط ارم سایپارو یکم نجیب ترو نازکترش کنن شاید تو قیافه ظاهری تو ذوق نزنه
بقول یکی از دارندگان سی اس ۳۵ میگفت ماشین من کویر آپشنه راست هم میگه
خود چین هم نصف این قیمت نیست پس میشه نتیجه گرفت مملکت بی صاحب شده
چانگان ارزانتر زیباتر استه.
از آخرین خودرو می خوام قیمت غیر منطقی ۴۲۱p رو پیگیری کنه
چرا قیمتش نسبت به مدل وارداتیش باید ۵۰۰ میلیون گرونتر باشه در حالی که اون سمت قیمت ۴۴۱ بیش از ۱۵۰ میلیون تومن از مدل وارداتیش ارزون تر هست
خرداد ماه مدل cs55 را حدود ۵۰۰ میلیون گران کرد حالا هم مدل cs35 را و از همان موقع مشخص بود که این قیمت اعلام میکنند
جای تشکر وسپاس فراوان از شرکت سایپاداره.ولی شما که اینقدر زحمت میکشید و فقط لوگو رو عوض میکنید روی فرمان هم یکی هست از قلم افتاده اونم عوض کنید ۲۰۰تومن دیگه بکشید روش کی به کیه والا
دو میلیارد پول بلااستفاده توبانک دارم یه پارس تندر کم کار زیربیست هزار کاردارم بالای ۹۰۰پولشه یه ماشین دم دست هم دارم راحت میتونم بگیرم ولی نمیخرم با همینا سرمیکنم حال میکنم آقا تنها راه اینه که نخرید بخدانخرید
ضمن خسته نباشید به گروه محبوب آخرین خودرو از شما تقاضا دارم قیمت غیر منطقی حودرو ۴۲۱pرو نسبت به مدل وارداتیش که بیش از ۵۰۰ میلیون تومان گران تر هست پیگیری کنین
در حالی که خودرو ۴۴۱ نزدیک ۱۵۰ میلیون از مدل وارداتیش ارزون تر هست
ممنون میشم پیگیری کنین
گل من او قیمت تو سامانه وارداتی واسه پارسال بوده نه الان قیمتها علی الخساب هستن مطمئن باش امسال اگر وارد بشه دیگه قیمتش اون نخواد بود
بعدشم پیگیری چی نهایت بهت میگن میخوای بخری میخوای نخر مگه جک و ام وی ام اون همه کرون کردن کسی پاسخگو بود
عزیزم اختلاف ۴۲۱ و ۴۴۱ نباید ۱۵۰ باشه، تو چین هم اختلافش بیشتر از اینهاست
نخرید نخرید نخرید چرا باید پول ۱۰ تا خودرو رو بدی یدونه خودرو تحویل بگیری اونم چینی بی کیفیت یا پیت حلبی ساخت داخل نخرید چون دیگه پول ندارید نخرید
سلام.خداروشکر من شرکت کردم و برنده نشم.حالا باید دید نسبت به وارداتیاش چقدر آپشن ازش کسر میشه و افت توی سیستم تعلیق و موتور و خدمات و …. خواهد داشت.نمونه سیستم تعلیق و حذف آپشنهای گرمکن و ….نمونه جالب و قابل تامل محصولات سایپا نسبت به مدل وارداتیشه.واقعا هر روز بدتر از دیروزه
بصورت اس کی دی مونتاژ میشه دوست گرامی. یعنی حتی بدنه رو هم رنگ شده از شرکت چانگان می گیرند. موتور جدا و بدنه جدا روی هم سوار میکنند . تهش شاید لاستیکاشو ایرانی بزنند.
سراتو از قلم افتاد تو پاراگراف آخر
هیچ ماشینی ازهیچ نمایندگی نگیرین
بنظر من از بازار بخرین بهتره
بخدا بهتره
با پول مردم تجارت و سود میکنن ومردم مظلوم سرکار رفتن
کرمان موتور مبلغ کامل ماشین رو از،من گرفته
فکر کردین فوریه
بعد فهمیدین ۹۰ روز کاریه الا ۶ ماها ندادن میگن ۸ ماهه تازه یه مبلغی،هم دوباره گرفتن
قمیت برای ما در میاد بالای دو میلیارد اما در بازار زیر دومیلیارده
قبلا ماشین j 4 خریدم ازشون دیر کرد رو هم اصلا ندادن
🚨 آخرین خودرو عزیز، ما به عنوان مخاطبانتون اینجا هستیم و انتظار داریم پیگیری لازم رو انجام بدید!
واقعاً جای سؤال داره: چطور ممکنه یه خودروی وارداتی مثل چانگان CS35 پلاس — که کلی تعرفه گمرکی، هزینه حملونقل بینالمللی و ریسک واردات رو پس داده — با قیمت حدود ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بازار بیاد…
اما همون خودرو، وقتی مونتاژ داخلی میشه و باید ارزانتر بشه، نهتنها ارزان نمیشه، بلکه با افزایشی بیش از ۵۰۰ میلیون تومانی عرضه بشه؟!
🔹 خودروی وارداتی = کیفیت بالاتر + پرداخت تمام هزینههای ورود به کشور
🔹 خودروی مونتاژ داخلی = بدون تعرفه واردات + هزینههای داخلی + ادعای “بومیسازی و حمایت از تولید ملی”
… پس چرا قیمت نهایی مونتاژ داخلی بیشتره؟! 🤔
این فقط یه عدد نیست — این یه ضربه به جیب مصرفکننده و تشویق به بیاعتمادی به تولید داخلی هست. منطق اقتصادی رو زیر سؤال میبره و حق ما مخاطبان واقعی بازار خودرو رو نادیده میگیره.
ما از شما — به عنوان یه رسانه فعال، آگاه و پیگیر در حوزه خودرو — میخواهیم این موضوع رو جدی بگیرید، تحلیل کنید، از مسئولان و تولیدکننده (سایپا) پاسخ بخواهید و شفافسازی کنید.
ما منتظریم. منتظر یه پاسخ منطقی، یه تحلیل شفاف و یه گام واقعی برای حمایت از مصرفکننده.
با تشکر از همیشه 🙏
دو میلیارد بدم آرم سایپا بیاد روش 😑😆
تولید داخل شد قیمتش رفت بالا این دیگه چه مسخره بازیه
تا جمع میکنیم پولمون جور بشه چند صد میزارن روش
چه خبره واقعا
همین ماشین در امارات نصف قیمت عرضه میشه
آقا یه چیز بگم خلاص دوست من آشنایی داره که گفته این ثبت نامها همش الکیه فقط بگن ما ثبت نام گذاشتیم بهترین سرمایه گذاریم طلا هست از ماشین بکشیم بیرون به من یا شما نمیدن..ثبت نامها برای دلال هاس…
ما از تاریخ ۱۴۰۳ فروش فوق العاده ساینا ثبت نام کردیم و تا تاریخ ۱۴۰۴/۰۶/۲۶ تا به امروز فاکتور برامون نکردن و معطلیم خدا شاهده نخرید سایپا بدعهدو بد قول هستش دروغگو هستن
سلام
سایپا بار اول برای مونتاژ ماشین ۳۵ قیمت ۷۱۷ میلیون و برای ماشین ۵۵ ۱۱۳۴ پیش پرداخت اعلام کرد ولی آلان ماشین ۵۵شده ۱۰۵۰ و برای ماشین ۳۵ شده ۹۷۲ !؟یعنی تورم رو قیمت ماشین ۲میلیاردی منفی بوده ولی ماشین ۲میلیاردی ۴۰۰ حدود ۵۰۰ میلیون افزایش داشته!آخه با چه منطقی!؟مگه داریم مگه هست؟یعنی یکی نیست یقه اینا رو بگیره؟اخه شهرت هم که باشه نباید این شکلی نیست باشه!؟