%۰.۵
ری را
۱,۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
اطلس G
۸۹۲,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
اطلس GL
۸۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
کوییک S
۷۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
بک X3 پرو
۱,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
شاهین GL
۱,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
فوتون تونلند G7
۳,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
جک J4
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
اکستریم VX
۶,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
سورن پلاس - XU7P
۹۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸
فونیکس آریزو 8
۳,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
آریسان ۲
۷۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
ساینا S
۷۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۱
رانا پلاس
۹۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۲,۰۰۰,۰۰۰
هایما ۸S
۲,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
کی ام سی T9
۳,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
ری را
۱,۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
اطلس G
۸۹۲,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
اطلس GL
۸۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
کوییک S
۷۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
بک X3 پرو
۱,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
شاهین GL
۱,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
فوتون تونلند G7
۳,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
جک J4
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
اکستریم VX
۶,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
سورن پلاس - XU7P
۹۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸
فونیکس آریزو 8
۳,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
آریسان ۲
۷۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
ساینا S
۷۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۱
رانا پلاس
۹۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۲,۰۰۰,۰۰۰
هایما ۸S
۲,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
کی ام سی T9
۳,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰

کمپین تبلیغاتی عجیب پولستار؛ رابطه سمی و اعتیاد به آب میوه دایناسور را رها کنید!

منتشر شده در 02 مهر 1404 ساعت 17:00
نویسنده سعید علیپور
کمپین تبلیغاتی عجیب پولستار؛ رابطه سمی و اعتیاد به آب میوه دایناسور را رها کنید!

پولستار که به یک برند برقی تبدیل شده، با آغاز یک کمپین تبلیغاتی عجیب در نیویورک سیتی، قصد دارد مردم را به خرید محصولات خود تشویق کند. در این کمپین پوسترهایی در سطح شهر نصب شده که روی آن پرسش‌های عجیبی دیده می‌شود. «آیا شما به آب میوه دایناسور معتاد هستید؟» و «در یک رابطه سمی قرار دارید؟» دو مورد از این پرسش‌ها هستند. به نظر می‌رسد با این کمپین پولستار قصد دارد رابطه چند دهه‌ای مردم با خودروهای بنزینی را به عنوان یک رابطه سمی معرفی کند.

کمپینی برای تغییر نگاه به خودروهای بنزینی

این حرکت بخشی از فعالیت‌های پولستار در هفته اقلیم نیویورک است که از ۲۲ سپتامبر آغاز شد. این برند با پوسترها و پیام‌های تحریک‌آمیز تلاش دارد رانندگان را در رابطه با استفاده از خودروهای بنزینی وادار به تجدیدنظر کند. حتی در برخی از این پوسترها شماره تلفنی ویژه معرفی شده که شهروندان در صورت شک به «رابطه سمی با بنزین» می‌توانند با آن تماس بگیرند! تماس‌ گیرندگان البته به مشاور وصل نمی‌شوند، بلکه پیام‌های ضبط‌ شده‌ای دریافت می‌کنند که شامل اطلاعاتی درباره مضرات سوخت‌های فسیلی و معرفی جایگزین سالم‌تر یعنی خودروهای برقی است.

کمپینی برای تغییر نگاه به خودروهای بنزینی

هدف‌گذاری در قلب شلوغ‌ترین شهر جهان

پولستار تأکید می‌کند این کمپین عمداً ساختارشکن و متفاوت طراحی شده تا در شهری که هر روز بیش از ۵۰۰ هزار خودرو وارد مرکز منهتن می‌شود، بتواند جلب توجه کند. این برند اثرات منفی این وابستگی را واضح می‌داند؛ از آلودگی هوا گرفته تا سر و صدای مداوم. استفاده از زبان روابط ناسالم شخصی، تلاشی است برای برقراری ارتباط عاطفی با مردم و نشان دادن آسیب‌های فناوری‌های قدیمی.

تعهد به آینده‌ای بدون آلایندگی

به گفته‌ فردریکا کلارن مدیر پایداری پولستار، زمان‌بندی این اقدام بسیار حیاتی است. او در این باره اظهار کرده:

«در حالی که بسیاری از خودروسازان سنتی در حال عقب‌نشینی از وعده‌های اقلیمی خود هستند، ما دقیقاً برعکس عمل می‌کنیم.»

کلارن تأکید کرده پولستار به آینده‌ای با آلایندگی صفر متعهد است و این کمپین را ابزاری برای سرعت بخشیدن به عبور از موتورهای درون‌سوز می‌داند.

کمپین تبلیغاتی عجیب پولستار؛ رابطه سمی و اعتیاد به آب میوه دایناسور را رها کنید!

اعداد نگران‌کننده درباره وابستگی به بنزین

بر اساس آمار، حمل و نقل جاده‌ای در سراسر جهان مسئولیت انتشار بیش از ۱۵ درصد از کل آلایندگی مرتبط با انرژی را شامل می‌شود و خودروهای شخصی و ون‌ها به تنهایی بیش از ۲۵ درصد کل نفت مصرفی جهان را می‌بلعند. با وجود رشد بازار خودروهای برقی، این گذار همچنان کند پیش می‌رود.

مطالعه‌ای که در جولای ۲۰۲۵ توسط شورای بین‌المللی حمل و نقل پاک (ICCT) منتشر شد، نشان می‌دهد یک خودروی تمام برقی در طول عمر خود حدود ۷۳ درصد کمتر از یک خودروی بنزینی مشابه دی‌اکسیدکربن تولید می‌کند. این محاسبه بر اساس ترکیب برق پیش‌بینی‌شده در اروپا بین سال‌های ۲۰۲۵ تا ۲۰۴۴ انجام شده است.

کمپین تبلیغاتی عجیب پولستار؛ رابطه سمی و اعتیاد به آب میوه دایناسور را رها کنید!

پروژه‌های بلندپروازانه پولستار

پولستار فقط به تولید خودروهای برقی اکتفا نمی‌کند، بلکه کل فرایند را به سمت پایداری بیشتر سوق می‌دهد. بر اساس پروژه‌ «پولستار صفر»، این شرکت تا سال ۲۰۳۰ یک خودروی کامل را بدون هیچگونه به جا گذاشتن آلایندگی در کل فرایندها، تولید کند.

نمونه‌ی بارز این رویکرد در پولستار ۵ دیده می‌شود؛ یک گرند تورر قدرتمند که با تمرکز بر مواد پایدار توسعه یافته است. در این خودرو از آلومینیوم تولیدشده با انرژی تجدیدپذیر و درصد قابل‌ توجهی آلومینیوم بازیافتی در ساختار بدنه استفاده شده است.

پولستار با این کمپین و پروژه‌های صنعتی خود پیام روشنی می‌فرستد و آن اینکه صنعت خودرو باید از فناوری‌های قدیمی عبور کند و به سمت تحرک پاک حرکت نماید.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X