%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰

شیائومی YU7 GT برای رکوردشکنی می آید ؛ کراس اووری با بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت

منتشر شده در 05 مهر 1404 ساعت 15:00
نویسنده سعید علیپور
شیائومی YU7 GT برای رکوردشکنی می آید ؛ کراس اووری با بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت

پس از موفقیت تاریخی سدان برقی SU7 اولترا و ثبت رکورد در پیست افسانه‌ای نوربرگرینگ، حالا به نظر می‌رسد شیائومی آماده رونمایی از دومین شاهکار خود است. این خودرو که نسخه‌ای ارتقا یافته از کراس اوور YU7 محسوب می‌شود، در پیست نوربرگرینگ مشاهده شده؛ از این رو می‌توان حدس زد که با یک محصول اسپرت و توانمند روبرو خواهیم بود. پیش‌بینی می‌شود این نسخه اسپرت با نام شیائومی YU7 GT به فروش برسد.

طراحی تهاجمی

نمونه اولیه شیائومی YU7 GT با پوشش استتاری قرمز و خاکستری – مشابه سدان SU7 اولترا – در پیست رویت شده است. با دقت در جزئیات، ویژگی‌هایی مثل گلگیرهای عریض‌تر، نمای عقبی عضلانی‌تر و ارتفاع کمتر نسبت به نسخه استاندارد YU7 آشکار می‌شود. این تغییرات نشان می‌دهد شیائومی قصد دارد یک شاسی بلند تماماً اسپرت را روانه بازار کند.

طرح‌های غیررسمی الهام‌ گرفته از تصاویر جاسوسی، چهره‌ای تهاجمی‌ تر را به تصویر می‌کشند. اسپلیتر بزرگ جلو، کاپوت دارای دریچه‌های تهویه، رینگ‌های آلیاژی مسابقه‌ای، دیفیوزر عظیم عقب و باله ثابت همگی تأکید بر ذات پرشتاب این خودرو دارند.

شیائومی YU7 GT

مشخصات فنی شیائومی YU7 GT؛ قوی‌تر از بسیاری از سوپراتومبیل‌ها

به احتمال زیاد شیائومی YU7 GT از همان پیشرانه سه موتوره سدان SU7 اولترا بهره خواهد برد. اگر این موضوع تأیید شود، قدرتی فراتر از ۱۰۰۰ اسب بخار در انتظار خریداران خواهد بود؛ رقمی که بسیاری از سوپر کارهای ایتالیایی و آلمانی هنوز به آن دست پیدا نکرده‌اند.

نسخه YU7 مکس که سال گذشته عرضه شد، طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۴۹۹۹، ۱۹۹۶ و ۱۶۰۰ میلی‌متر دارد و فاصله محوری آن با ۳۰۰۰ میلی‌متر برابر است. این نسخه از دو موتور برقی و سیستم چهار چرخ محرک بهره برده و ۶۸۱ اسب بخار قدرت دارد. شتاب صفر تا صد این نسخه ۳.۲۳ ثانیه اعلام شده است. حالا پیش‌بینی می‌شود نسخه GT با اتکا به پیشرانه سه موتوره خود بتواند رکورد شتاب‌ گیری را به راحتی به زیر سه ثانیه کاهش دهد.

مشخصات فنی شیائومی YU7 GT؛ قوی‌تر از بسیاری از سوپراتومبیل‌ها

جاه‌طلبی شیائومی در بازار خودرو

شیائومی تنها در مدت کوتاهی پس از ورود به صنعت خودرو، با عرضه SU7 اولترا و حالا آماده‌سازی YU7 GT، نشان داده که قصد دارد به یکی از بازیگران اصلی بازار خودروهای برقی تبدیل شود. ثبت رکورد نوربرگرینگ با SU7 اولترا تنها آغاز راه بود و YU7 GT می‌تواند گام دوم این مسیر جاه‌طلبانه باشد.

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X