اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰

نسخه جدید کی ام سی ایگل به بازار می آید

منتشر شده در 14 مهر 1404 ساعت 11:34
نسخه جدید کی ام سی ایگل به بازار می آید

بر اساس اطلاعات واصله به آخرین خودرو، کرمان موتور برنامه دارد تا نسخه ای جدید و ارتقا یافته از کی ام سی ایگل را به زودی به بازار بیاورد.

کی ام سی ایگل نخستین محصول ملی کرمان موتور بود که به بازار آمد، سدانی بر مبنای جک J4 که مشخصات فنی یکسانی با آن دارد اما از نظر طراحی بدنه و داخلی به روزرسانی هایی داشت تا چهره ای متفاوت نسبت به J4 داشته باشد. پس از ایگل نوبت به کی ام سی شدو می رسد تا به عنوان دومین محصول بومی کرمان موتور به بازار بیاید. قبل تر معرفی کی ام سی شدو را در آخرین خودرو برای شما انجام دادیم که هاچبکی بر مبنای پلتفرم PS1 است که ایگل هم بر اساس آن ساخته شده بود. نکته مهم در مورد شدو آن بود که طراحی داخلی به مراتب به روزتری نسبت به ایگل داشت و امکانات بیشتری هم در آن دیده می شد. حالا اطلاعات جدید حاکی از آن است که کرمان موتور برنامه دارد نسخه جدیدی از ایگل را به بازار بیاورد که در داخل کابین طراحی مشابه به شدو را خواهد داشت. این خودرو احتمالا ایگل پلاس یا ایگل پرو نام گذاری می شود و در ماه های آینده به بازار معرفی می شود. در ادامه نگاهی به نسخه جدید کی ام سی ایگا خواهیم داشت.

نسخه جدید کی ام سی ایگل به بازار می آید

مشخصات فنی نسخه جدید ایگل

در بحث فنی تفاوتی با نسخه قبلی دیده نمی شود و همچنان این خودرو از همان موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برد که توانایی تولید ۱۰۴ اسب بخار قدرت و ۱۳۷ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. انتقال قدرت در کی ام سی ایگل از طریق جعبه‌دنده CVT انجام می‌شود که نیروی موتور را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. میانگین مصرف سوخت کی ام سی ایگل حدود ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که در مقایسه با رقبای هم‌رده، رقم بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

مشخصات فنی نسخه جدید ایگل

کابین و امکانات

در داخل کابین اما خبری از آن طراحی ساده و قدیمی نیست و نسخه جدید ایگل مثل شدو مدرن تر و پر آپشن تر شده است. در وسط یک صفحه نمایش بزرگ را داریم و کلاستر دیجیتال هم به صورت مستقل پشت فرمان طراحی شده است. متریال سافت تاچ را در داخل می بینیم و قطعات مشکی پیانویی هم در برخی نقاط دیده می شود. در نسخه جدید ایگل همانند شدو امکاناتی نظیر سانروف برقی، دو کیسه هوا، سیستم پایش باد تایر ها، سنسور پارک عقب، دوربین دنده عقب، آینه های جانبی برقی، کیلومتر دیجیتال، دسته دنده الکتریکی، صندلی های برقی ۶ جهته جلو، استارت دکمه ای، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، تریم داخلی چرم و پارچه، رینگ آلومینیومی، سنسور نور، فناوری LED چراغ ها، شارژر بیسیم تلفن همراه، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، کلاستر دیجیتال و… دیده می شود.

حالا باید دید کرمان موتور چه زمان و با چه قیمتی نسخه جدید ایگل را عرضه می کند. این محصول فعلا در مرحله تحقیق و توسعه است و مشخص نیست دقیقا چه زمانی به بازار ورود می کند. در پایان می توانید ویدیو مربوط به معرفی کی ام سی شدو را ببینید که کابین آن مشابه با نسخه جدید ایگل است.

ویدیو های پیشنهادی
  1. (Saeed(PEUGEOT گفت:

    یه موتور قوی تر و همینطور یه نسخه دنده ای ازش عرضه کنید خیلی بهتره

    ۱۷
    ۶
  2. ناشناس گفت:

    واقعا نسبت به رقبا یعنی دنا و تارا و شاهین پلاس یه گیربکس داغون داره که باید اصلاح بشه

    ۱۱
    ۷
  3. امین گفت:

    اول بیرون و حالا داخل کابین رو تغییر دادن که خوبه ولی موتور قوی تر و گیربکس AT میخواد! البته قیمت رقابتی و گسترش خدمات هم میخواد!

    ۹
    ۳
  4. علیرضا گفت:

    شتابش از جک j4 که موتورش مشابهش هست کمتره

    ۱
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X