%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰

روش متفاوت چری برای تبلیغ محصول جدید؛ عبور جتور زونگ هنگ G700 از رودخانه یانگ تسه

منتشر شده در 26 مهر 1404 ساعت 17:00
نویسنده سعید علیپور

شرکت چری اخیراً با انجام یک حرکت تبلیغاتی، رکوردی جهانی به نام خود ثبت کرده است. این شرکت با شاسی بلند آفرودی جتور زونگ‌ هنگ G700 موفق شده به عنوان اولین خودروساز دنیا از رودخانه یانگ تسه در چین عبور کند. این عبور تاریخی از اسکله هیشا ژو در شهر ووهو استان آنهویی – جایی که مقر چری در آن قرار دارد – آغاز و به اسکله نانلونگ در آن سوی رودخانه ختم شده است.

عبور ۲۲ دقیقه‌ای در مسیری ۱.۴۸ کیلومتری

در مانور تبلیغاتی چری، جتور زونگ هنگ G700 مسافت ۱,۴۸۰ متری را روی آب طی کرده؛ در طول این مسیر، جریان آب رودخانه بین ۵ تا ۱۰ کیلومتر بر ساعت بوده و نماینده چری توانسته با سرعت متوسط ۷ کیلومتر بر ساعت، موقعیت خود را در سطح آب حفظ کند و پس از ۲۲ دقیقه به سلامت به مقصد برسد. در طول مسیر، بدنه خودرو به صورت پایدار و متعادل بر سطح آب شناور بوده و سامانه‌های کنترلی آن به‌ طور مداوم وضعیت خودرو را با جریان متغیر آب هماهنگ کرده‌اند.

روش متفاوت چری برای تبلیغ محصول جدید؛ عبور جتور زونگ هنگ G700 از رودخانه یانگ تسه

فناوری‌هایی که عبور از رودخانه را ممکن کردند

چری اعلام کرده که عبور موفق جتور زونگ هنگ G700 از رودخانه یانگ‌ تسه تنها با تکیه بر فناوری‌های پیشرفته بدنه و پیشرانه ممکن شده است. این شاسی‌ بلند از بدنه‌ای کاملاً آب‌ بندی‌ شده با رنگ یکپارچه بدون منفذ بهره می‌برد که مانع ورود آب به کابین و بخش‌های فنی می‌شود. همچنین، سیستم گردش هوای فعال در کنار سامانه ۸۰۰ ولتی مبتنی بر کاربید سیلیکون، حرکت روی آب را فراهم کرده است.

جتور زونگ هنگ G700 به ژیروسکوپ شش محوره مجهز است که به ‌صورت لحظه‌ای تعادل بدنه را تنظیم نموده و هنگام عبور از جریان‌های ناپایدار رودخانه، پایداری خودرو را تضمین می‌کند.

قیمت چری جتور زونگ هنگ G700

چری اعلام کرده زونگ‌ هنگ G700 در رده شاسی ‌بلندهای بزرگ لوکس هیبریدی آفرود قرار می‌گیرد و در چهار نسخه مختلف به بازار عرضه خواهد شد. قیمت‌های پیش‌فروش بین ۳۴۹,۹۰۰ تا ۴۲۹,۹۰۰ یوان (حدود ۴۹,۰۰۰ تا ۶۰,۲۰۰ دلار آمریکا) اعلام شده است. این بازه قیمتی، G700 را در رقابت مستقیم با محصولات پریمیوم برندهایی چون بی وای دی یانگ وانگ U8 و لی اتو L9 قرار می‌دهد.

قیمت چری جتور زونگ هنگ G700

پیشرانه هیبریدی قدرتمند و راندمان چشمگیر چری جتور زونگ هنگ G700

در بخش فنی، چری جتور زونگ هنگ G700 از یک موتور ۲ لیتری توربو با ۲۰۸ اسب بخار قدرت و ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند. بازده حرارتی این موتور به ۴۵.۵ درصد می‌رسد که از استانداردهای رایج صنعت خودرو بالاتر است. این شاسی بلند آفرودی بر پایه پلتفرم ۸۰۰ ولتی ساخته شده و از گیربکس هیبریدی دو سرعته DHT ، باتری دو‌لایه با فناوری 4C و موتور الکتریکی دو سرعته P4 بهره می‌برد.

در مجموع، خروجی کل پیشرانه هیبریدی G700 با ۵۶۰ کیلووات (۷۵۱ اسب بخار) و ۷۹۵ نیوتن‌ متر گشتاور برابر است. این خودرو با باک پر و شارژ کامل می‌تواند مسافتی در حدود ۱,۴۰۰ کیلومتر را طی کند.

رودخانه یانگ تسه؛ چالش طبیعی بزرگ در قلب چین

رودخانه یانگ‌ تسه طولانی‌ترین رود در چین و آسیا و سومین رودخانه بلند جهان است که ۶,۳۰۰ کیلومتر امتداد دارد. این رود از کوه‌های تانگ‌ گولا در فلات تبت سرچشمه گرفته و پس از عبور از مناطق جنوب‌ مرکزی چین، در نهایت به دریای چین شرقی در نزدیکی شانگهای می‌ریزد.

قیمت چری جتور زونگ هنگ G700
ویدیو های پیشنهادی
  1. هومن گفت:

    واقعا چین پیشرفت خارق العاده ای داشته ی روز جنگنده نسل ۶ معرفی میکنه، ی روز ماشین های فوق العاده تو صنایع الکترونیکم که پیشتازه همه اینا تو کمتر از ۵۰ سال، اینا میتونن ادعا کنن یک زمانی تمدن داشتن،. ما چی 👍🏻 دقیقا همین، همش ماشین مزخرف هنوز باید بگیم فلان خودرو ساز ماشینت درزاش معلومه پلاستیکش دست میبره ، چرا داخل خودرو ردیف عقب تهویه نداری ، رینگ اپشنه، اکثر خودرو ها دنده دستی شدن،. ماشین چینی که ی زمانی میدیم مسخره میکنه هر کی میخره،. براش صف میکشن التماس میکنن، ماشین کره ای ک تاکسی هست شده کلاس، ماشین فولکس که ماشین عادیه مال مایه داراس🤣، تقصیر خودمونه ها هر چی تو صف کنن، قیمتش ببرن بالا، کم عرضه کنن، له له میزنیم براش حالا بگن دم دسته، میگن خوب بود دم دست نبود، فروش بهمن موتور میبینیم فاجعه هست ، ایران خودرو ک دیگه شده طنز تلخ، خداییش هر کدوم باید فکر کنیم داریم با خودمون چکار میکنیم،. شدیم یک مشت دلال کوچولو ک دنبال سود کوچیک هستیم بجای اینکه به فکر اصل داستان باشیم

    ۲۴
    ۱
  2. ناشناس گفت:

    یا خدا
    دمش گرم

    ۰
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X