کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰

شرایط فروش موسو گرند خان دیزلی اعلام شد – آبان ۱۴۰۴

منتشر شده در 04 آبان 1404 ساعت 11:53
شرایط فروش موسو گرند خان دیزلی اعلام شد - آبان 1404

بر اساس اعلام شرکت صنایع خودروسازی ایلیا، شرایط فروش پیکاپ موسو گرند خان دیزلی با تحویل ۷۵ روزه اعلام شده است.

بر اساس بخشنامه فروش شرکت صنایع خودروسازی ایلیا، پیکاپ موسو گرند خان دیزلی در دو تیپ ۱ و ۳ به فروش می رسد. قیمت تیپ ۱ ۳ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده و تیپ ۳ برچسب قیمتی ۳ میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومانی دارد. متقاضیان خرید این پیکاپ دیزلی می بایست مبلغ کل را طی ۴ مرحله (پیش پرداخت-چک ۳۰ روزه-چک ۶۰ روزه-نقدی در زمان صدور دعوتنامه) پرداخت کنند و موعد تحویل هم پس از ۷۵ روز کاری خواهد بود. سود مشارکت و سود انصراف سالانه ۲۱ و ۱۸ درصد محسابه می شود و سود تاخیر ماهانه ۲.۵ درصد در نظر گرفته شده است. جزئیات بیشتر در مورد این شرایط فروش در جدول زیر قابل مطالعه است :

شرایط فروش موسو گرند خان دیزلی اعلام شد - آبان 1404

مشخصات موسو گرند خان دیزلی

از نظر طراحی بین این نسخه و نسخه دیزلی تفاوت خاصی دیده نمی شود اما از نظر فنی این دو نسخه بسیار متفاوت هستند. زیر کاپوت این پیکاپ یک پیشرانه ۲.۲ لیتر (۲۱۵۷ سی سی) دیزلی قرار دارد که می تواند حداکثر قدرت ۲۰۲ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۴۴۱ نیوتن متر را تولید کند. قدرت توسط جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT به چرخ های عقب می رسد و برخلاف نسخه بنزینی سیستم چهار چرخ محرک را در این نسخه نداریم. حجم باک سوخت ۷۵ لیتر است و مصرف سوخت ترکیبی ۸.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر محاسبه شده است.

شرایط فروش موسو گرند خان دیزلی اعلام شد - آبان 1404

سیستم تعلیق در عقب از نوع مولتی لینک و در جلو از نوع دابل ویشبون است و حداکثر سرعت ۱۷۲ کیلومتر بر ساعت را می توان با این پیکاپ تجربه کرد.

کابین و امکانات

در کابین نسخه دیزلی طراحی دقیقا همان چیزی است که در نسخه بنزینی هم دیده بودیمو الگوهایی سنتی اما کار آمد در کنار کیفیت و دوام یک محصول کره ای باعث می شود تا خان یک سر و گردن بالاتر از رقبای چینی اش در بازار ایران باشد. در هر دو تیپ ۱ و ۳ امکاناتی نظیر سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی و سربالایی، هشدار برخورد از جلو، کروز کنترل، دو کیسه هوای جلو، سیستم تهویه، صفحه نمایش مرکزی، سنسور پارک جلو و عقب، وربین دنده عقب و اتصال اپل کارپلی مشترک هستند اما تیپ ۱ چراغ های هالوژنی دارد و در تیپ ۳ چراغ های LED داریم. همچنین رینگ در تیپ ۱ سایز ۱۷ اینچی دارد و در تیپ ۳ رینگ ها ۱۸ اینچی هستند. همچنین در تیپ فول یعنی تیپ ۳ پوشش چرم مصنوعی صندلی ها را داریم و در کنار آن آینه الکتروکرومیک، صندلی های برقی جلو، گرم کن صندلی های عقب و جلو و سانروف را داریم که این امکانات در تیپ ۱ دیده نمی شود.

شرایط فروش موسو گرند خان دیزلی اعلام شد - آبان 1404

در پایان می توانید ویدیو تست و بررسی نسخه فول آپشن و بنزینی از موسو گرند خان را مشاهده کنید :

ویدیو های پیشنهادی

۲ Responses to “شرایط فروش موسو گرند خان دیزلی اعلام شد – آبان ۱۴۰۴”

  1. هادی گفت:

    وقتی دیفرانسیل عقب عه و چهار چرخ محرک نیست ، یعنی بدرد لای جرز دیوار هم نمی خوره.
    و از طرفی بحث کیفیت پایین دیزل ، نبود زیر ساخت فنی ، ذهنیت منفی نسبت به این موضوع و … هم هست.
    قیمت بالایی هم داره .
    قطعا نسخه دیزلی شکست می خوره.

    ۱۴
    ۱
  2. رضا گفت:

    اگر دو دف بود و با این قیمت عرضه میشد به راحتی میتونست بازار آزاد T9 رو به دست بگیره. ولی پیکاپ تک دف هیچ خاصیتی برای آفرود نداره و عملا یا باید ماشین سازمانی بشه یا بارکش که هیچ کس نمیاد این قیمت بده وانت تک دف بخره . کاپرا B تک دف هم شکست خورد و کسی استقبال نکرده ازش. ای کاش دو دف بود و با توجه به توقف تولید پیکاپ تونلند دیزل, عملا هیچ پیکاپ دیزل صفر کیلومتر در بازار نداشتیم و میتونست سهم بازار خوبی کسب کنه ولی امان از تصمیمات مدیریتی اشتباه و غلط.

    ۵
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X