مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰

وضعیت کارگری سایپا مطلوب است ؛ روند ایمنی و روابط کار در مسیر رشد قرار دارد

منتشر شده در 08 آبان 1404 ساعت 18:58
نویسنده آخرین خودرو
وضعیت کارگری سایپا مطلوب است ؛ روند ایمنی و روابط کار در مسیر رشد قرار دارد

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه جمعی از مدیران این وزارتخانه با حضور در شرکت سایپا و بازدید از خطوط تولید، در نشستی با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در جریان آخرین وضعیت کارگری، ایمنی و تولید این مجموعه قرار گرفت.

پروانه رضایی، در جریان این بازدید، ضمن گفت‌وگو با کارگران خطوط تولید، از نزدیک در جریان وضعیت کارگری و معیشتی آن‌ها قرار گرفت و گفت: سایپا یکی از قطب‌های بزرگ تولید و صنعت کشور است و‌ در گفت‌وگو با کارگران خط تولید مشخص شد که مقررات کار به‌خوبی رعایت می‌شود و خوشبختانه فضای کاری و بهره‌گیری از تجهیزات ایمنی در سطح مطلوبی قرار دارد.

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به گزارش‌های ارائه‌شده درباره وضعیت نیروی کار افزود: روند مثبت حوزه کارگری در سایپا در دستور کار قرار دارد و رو به رشد است. با وجود چالش‌های موجود در بخش تولید، برنامه‌ریزی مناسب و روحیه مشورت‌پذیری در مدیریت این شرکت موجب شده روند فعالیت‌ها نسبت به گذشته بهبود پیدا کند.

با درایت تیم مدیریت سایپا، مشکلات رو به بهبود است

رضایی تصریح کرد: با درایتی که در تیم مدیریت سایپا وجود دارد، مشکلات قطعا رو به بهبود است. امیدوارم روابط مطلوب میان کارگر و کارفرما در این مجموعه همچنان در مسیر رشد و تقویت باقی بماند.

وی با اشاره به برخی موضوعات در حوزه کارگری گفت: هرچند وضعیت کلی کارگران سایپا مناسب است، اما در حوزه مشاغل سخت و زیان‌آور و اصلاح عناوین شغلی، مواردی در دست بررسی است تا نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود.

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: شرکت سایپا با داشتن بیش از ده هزار کارگر در وضعیت مناسبی از نظر رعایت قوانین کار قرار دارد. البته در برخی شرکت‌های زیرمجموعه این گروه خودروسازی مسائلی مطرح است که در نشست با مدیرعامل گروه سایپا مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی برای رفع آن‌ها اتخاذ شد.

وی درباره وضعیت بازنشستگی کارکنان نیز گفت: مراحل بازنشستگی پرسنل در این شرکت به‌خوبی در حال انجام است، اما در بخش پرداخت‌ها از سوی سازمان تأمین اجتماعی، اختلاف‌نظرهایی وجود دارد. با توجه به تفاوت دیدگاه میان آرای دیوان عدالت اداری و بخشنامه‌های سازمان تأمین اجتماعی، مقرر شد این موضوع در شورای‌عالی کار با حضور نمایندگان کارگری، کارفرمایی و تأمین اجتماعی بررسی و برای تسهیل روند بازنشستگی کارگران تصمیم‌گیری شود.

رضایی ادامه داد: ضروری است نسبت به شرایط کاری و شیفت‌های کاری کارگران حساس باشیم تا در صورت بروز مشکل، از طریق گفت‌وگو و همکاری با مدیران شرکت نسبت به رفع آن اقدام کنیم.

سایپا دارای ساختاری هدفمند و سیستمی است

در این بازدید، علی مظفری، مدیرکل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نیز روند پیاده‌سازی سیستم‌های مدیریتی ایمنی و بهداشت کار در شرکت سایپا را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در حوزه نظارت، سایپا دارای ساختاری هدفمند و سیستمی است که ارزشمند است. با آموزش‌های مستمر به نیروهای جدید، می‌توان شاهد کاهش بیشتر حوادث کاری بود.

وی افزود: بر اساس آمار ارائه‌شده، روند حوادث کاری در این مجموعه کاهشی است که دستاوردی ارزشمند محسوب می‌شود و امیدواریم این مسیر ادامه پیدا کند.

اقدامات مثبتی در تنظیم روابط کارگری و کارفرمایی سایپا انجام شده است

همچنین مجید شایق، معاون روابط کار اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، با اشاره به سابقه طولانی شرکت سایپا در صنعت خودرو گفت: اقدامات مثبتی در زمینه تنظیم روابط کارگری و کارفرمایی در این مجموعه انجام شده است. انتظار می‌رود با ایجاد تشکل‌های کارگری فعال، ارتباط میان جامعه کارگری و مدیران سایپا بیش از گذشته تقویت شود.

در پایان این بازدید، علی شیخ‌ زاده، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، در نشستی با معاون وزیر کار، گزارشی از وضعیت تولید، اشتغال و مسائل کارگری این گروه ارائه کرد و موضوعات موردنظر برای همکاری مشترک با وزارت کار مورد بررسی قرار گرفت.

ویدیو های پیشنهادی

۱۱ Responses to “وضعیت کارگری سایپا مطلوب است ؛ روند ایمنی و روابط کار در مسیر رشد قرار دارد”

  1. ناشناس گفت:

    چرا هی دروغ و دروغ پشت سرهم
    واقعا خیلی بی انصاف وبی وجدان هستی
    حدود ۱۵۰ نفر یکی از شاخه های خودر سازی سایپا هستیم که زیر نظر پیمانکار قرار دادن برای یه رویه از دزدی هاشون ، حقوق میگیریم ماهیانه هشت میلیون پانصد هزار تومان لعنت بر ظالمان و دروغگویان

    ۳
    ۲
    • حمید گفت:

      آخه چرا دروغ تحویل مردم میدید.
      کدوم کارگر راضی بوده.گوه خورده ک راضی باشه.
      پانزده روز از آبان میگذره و هنوز حقوق ندادن.هر ماه همین کارشون هست.

      ۰
      ۰
  2. مهدی گفت:

    کجاش مطلوبه

    ۲
    ۰
  3. ناشناس گفت:

    لعنت به سایپا ی دزد پول کامل خودرو را گرفته شش ماهه ولی از خودرو خبری نیست هیچ کسی هم پاسخگو نیست وقتی که با مشتری اینگونه برخورد می کنه وای به حال کارگرش

    ۱۰
    ۰
  4. نیلا نوبخت گفت:

    لعنت به تک تک شما که دوسال پول ملت رو گرفتین وماشین رو بهشون تحویل نمی دید درحالی که تک تک اتو گالری های تهران از اون ماشین ها پر هستن تا کی رانت بازی ؟تا کی بی انصافی در حق مردم ؟؟تا کی حق خوری ؟؟؟
    چرا چون صدای مظلوم به هیچ کجا نمی رسه؟؟؟؟

    ۶
    ۰
    • Farjam گفت:

      من از پرسنل سایپا هستم‌
      به خود خدا قسم دروغه‌ .بهبود ک پیشکش‌ حقوق هم وضعش خرابه غذا هرروز فلافل یا عدس پلو بدون عدس میدن‌ پدر مارو در آوردن‌. از لباس میدزدن‌ از ضایعات میدزدن‌ از حقوق و مزایا میدزدن‌
      لعنت به مدیر عامل های سایپا و زیرمجموعه مثل پارس خودرو. سایپا کاشان. بن رو ساوه. سایپا آذین. سایپا مطمئن ک چ عرض کنم سایپا پدسوخته

      ۶
      ۰
  5. محمود گفت:

    شاید وضعیت شرکت سایپا خوب باشه ولی اوضاع شرکت‌های زیرمجموعه افتضاحه من خودم کارگر یکی از این شرکت‌ها هستم بسیار شرایط آشفته ای داریم از تاخیر در واریز حقوق تا قطع مزایا و قطع شدن بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی

    ۱
    ۰
    • مرتضی گفت:

      معاون وزیرکار این کارو کرده دوری بزنه جیبش پرکنه. وگرنه ادارات کار کلا به نفع کارفرما رای صادرمیکنن.چون جیره مواجب بگیرن.اداره کاراسلامشهر برید پرونده هاش بررسی کنید

      ۰
      ۰
  6. سام گفت:

    لعنت به مسئولین دزد شرکت سایپا چندماه هست پول کامل گرفتن خودرو تحویل نمیدن ریدم سردر شرکت

    ۱
    ۰
    • سلمان گفت:

      سلام وضعیت شرکتهای گروه بسیار فاجعه بار است ما حقوق رو با یکماه تاخیر میگیریم و هیچ گونه مزایایی دریافت نمی کنیم از اول دو ساله آکورد حذف و از پارسال هم بن حذف شده

      ۱
      ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X